رستوران های والنسیا؛ از کاسا مونتانا تا ناوارو

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
رستوران های والنسیا؛ از کاسا مونتانا تا ناوارو

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا پر است از رستوران‌ها و کافه‌هایی که برای هر ذائقه و هر وعده غذایی پیشنهادات خوشمزه‌ای ارائه می‌کنند. برای آشنایی با بهترین رستوران‌های والنسیا با کجارو همراه باشید.

با اینکه این شهر به خاطر پائیا معروف است اما منوها انتخاب‌های بی‌شماری در اختیار افراد قرار می‌دهند.شما می‌توانید هر روز در والنسیا پائیا یا دیگر غذاهای برنجی را میل کنید و هر بار طعم متفاوتی را تجربه کنید. علاه‌بر برنج، سبزیجات فوق‌العاده‌ای در حومه شهر کاشته می‌شوند که در هر رستوران می‌توانید غذاهای محلی تهیه شده از این مواد سالم را بچشید. از آن‌جایی که والنسیا در همسایگی دریای مدیترانه قرار دارد می‌توانید خود را به میهمانی غذاهای دریایی تازه ببرید. در واقع سخت می‌توان در والنسیا رستوران بد پیدا کرد.

کاسا مونتانا (Casa Montana)

رستوران والنسیا

این رستوران که به خاطر تاپاس و نوشیدنی‌هایش معروف است، مانند جواهری از سال ۱۸۳۶ در والنسیا می‌درخشد. این رستوران علاوه به بلندای تاریخش زیبا است و اولین بار توسط دو همسایه ساخته شد. آن‌ها مکان کوچک و دنجی را در نزدیکی منزل‌هایشان به عنوان رستوران به پا کردند. با این‌که امروزه دست‌خوش تغییرات کوچکی شده، اما همچنان مکان مناسب و دوست‌داشتنی برای قرارملاقات‌های دوستانه است. کاستا مونتانا به خاطر کارکنان بسیار مودب و خوش‌برخورد و تاپاس‌های دریایی عالی شناخته شده است. این‌جا واقعا ارزش رفتن را دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب.

بیش‌تر بخوانید:

 

موقعیت رستوران کاسا مونتانا روی نقشه

لا پاپاردلا (La Pappardella)

رستوران های والنسیا

این جا مخصوص عاشقان پاستا است. لا پاپاردلا فضایی بسیار جذاب و دکوراسیونی منحصربفرد ساخته هنرمندان جوان محلی دارد. بیش از ۱۰ سال است که این رستوران توجه و تمرکز خود را بر روی درست کردن پاستا معطوف کرده و امروزه ۲۹ نوع پاستا عرضه می‌کند. لا پاپاردلا با استفاده از ادویه‌هایی چون فلفل و حتی آجیل، همچنین برخی ادویه‌های ایتالیایی تجربه نابی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این ساختمان دو طبقه دارای یک حیاط خلوت و یک تراس کوچک رو به خیابان است که نمایی از برج میگلت (Miguelete) را به دست می‌دهد. کارکنان بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱:۴۵ بعد از ظهر تا ۴ بعد از ظهر، و از ۸:۳۰ شب تا ۱۲ شب.

موقعیت رستوران لا پاپاردلا روی نقشه

پلس فیسول (Palace Fesol)

رستوران والنسیا

اینرستوران که از سال ۱۹۰۹ کار خود را آغاز کرده، در یکی از تجاری‌ترین مناطق والنسیا قرار گرفته است. این رستوران که پاتوق طرفداران غذاهای والنسیایی است، غذاهای سنتی باکیفیت را با غذاهای امروزی تلفیق می‌کند. منوی رستوران علاوه بر گوشت، برنج و ماهی، غذای مخصوص خود با باقلا  را نیز  در خود گنجانده که باب میل تمام افراد است.

ساعت کار: شنبه تا دوشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵ عصر، و از ۸ شب تا ۱۱ شب.

یک‌شنبه‌ها از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵ عصر.

موقعیت رستوران پلس فسول روی نقشه

ماریسا (Marisa)

رستوران والنسیا

در این رستوران می‌توانید طبقه بالا را برای لذت بردن از نمایی زیبا، یا طبقه پایین را برای  خریدن تاپاس یک استقبال گرم انتخاب کنید. این رستوران سنتی ۱۵ سال است که میزبان مشتریان بسیاری است. مواد اولیه تازه، پخت آرام، رفتاری صمیمی و گرم از جمله ویژگی‌هایی هستند که با والنسیا مطابقت دارند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱ بعد از ظهر تا ۴ بعد از ظهر، و از ۷ بعد از ظهر تا ۱۲:۳۰ شب.

موقعیت رستوران ماریسا روی نقشه

ورتیکال (Vertical)

رستوران والنسیا

رستوران ورتیکال در طبقه آخر هتل کنفرتال آکوا قرار دارد. از این رستوران می‌توانید از نمای ۳۶۰ درجه حیرت‌انگیز رو به بندر والنسیا لذت ببرید. در این رستوران مجلل می‌توانید طعم غذاهای مدیترانه‌ای را تجربه کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب.

موقعیت رستوران ورتیکال روی نقشه

کیو دو بارلا (Q de Barella)

رستوران کیو والنسیا

فلسفه رستوران کیو این است که غذا نمایانگر فرهنگ و بخش مهمی از شهر است. این رستوران با وجود وفاداری به ریشه‌های سنتی آشپزی والنسیا اما با ارائه غذاهای جدید و متنوع، متوجه و متمرکز بر طعم‌های محبوب و آشپزی‌ها نو است. اولین چیزی که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند فضای شاد رستوران است. رستوران کیو با یک لبخند، مبلمان راحتی و میزی از مجله‌ها، راحتی فضای خانه را تداعی می‌کند. این جا مکانی است که علاوه بر رسیدگی به شکم، روحتان را نیز حسابی سرشار از آرامش می‌کنید.

موقعیت رستوران کیو دو بارلا روی نقشه

لا پپیکا (La Pepica)

رستوران والنسیا

این رستوران شاد و زنده که مشرف به دریا است، ظرفیت پذیرش ۴۵۰ مهمان را دارد. مهمانان در حالی که غذاهای محلی والنسیا را میل می‌کنند از فضای سنتی رستوران نیز لذت می‌برند. این رستوران که در سال ۱۸۹۸ افتتاح شد، بر دیوارهایش عکس مشتریان شاد و خندانی است که به این مکان آمده‌اند از جمله ارنست همینگوی، خوان کارلوس پادشاه پادشاه اسپانیا و خانواده سلطنتی.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب.

موقعیت رستوران لا پپیکا روی نقشه

مرکات (Mercat)

آشپزان رستوران مرکات با تلفیق مواد اولیه محلی و سنتی با خلاقیت‌های خود، غذاهای جدید از آشپزی اسپانیایی ابداع می‌کنند. فضای این رستوران بسیار آرامش‌بخش بوده و به گونه‌ای ساخته شده که مرزی بین آشپز و مشتریان وجود ندارد.

ساعت کار:

دوشنبه‌ها: از ساعت ۸:۳۰ شب تا ۱۱:۳۰ شب

سه شنبه تا پنج‌شنبه: از ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر تا ۴ بعد از ظهر، و از ۸:۳۰ شب تا ۱۱:۳۰ شب.

جمعه و شنبه: از ساعت از ساعت ۱:۳۰ ظهر تا ۴ بعد از ظهر، و از ۸:۳۰ شب تا ۱۲ شب.

موقعیت رستوران مرکات روی نقشه

ناوارو (Navarro)

رستوران ناوارو والنسیا

این رستوران در سال ۱۹۵۱ بنا شد و اکنون ۶۰ سال است که غذاهای والنسیایی خوشمزه‌ای را به مردم عرضه می‌کند. منوی رستوران شامل بهترین غذاهای مدیترانه‌ای است که از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. تمام غذاها از برنج، گوشت و ماهی تهیه می‌شوند. همچنین می‌توانید از کیک‌ها، بستنی‌ها، و شربت‌های خانگی لذت ببرید. این رستوران همیشه پر از مسافران گرسنه و تاجران بومی، و صف‌های بلند از افرادی است که قرار ملاقات‌های خود را در این جا می‌گذارند. غذا مخصوص رستوران شامل پائیای خرچنگ است که در کنار نوشیدنی‌های محلی تجربه‌ای بی‌نظیر است.

موقعیت رستوران ناوارو روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه