سفر اپ: HappyCow گزینه مناسبی برای گیاه خواران

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
سفر اپ: HappyCow گزینه مناسبی برای گیاه خواران

HappyCow نام سرویسی بسیار کاربردی برای گیاه خواران است. این سرویس اطلاعات رستوران‌های مناسب برای گیاه خواران را در سرتاسر جهان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. همراه کجارو باشید تا با HappyCow و اپلیکیشن آن بیشتر آشنا شویم.

در سرتاسر جهان و حتی ایران افراد بسیار زیادی وجود دارند که گیاه خواری می‌کنند و چندان رابطه نزدیکی با گوشت و غذاهای عادی ندارند. اما اصلی‌ترین مشکلی که این گونه افراد با آن مواجه هستند، موضوع یافتن رستوران مناسب است. زیرا تعداد رستوران‌هایی که غذاهای مناسبی را برای گیاه خواران ارائه می‌کنند بسیار اندک هستند. سرویس‌های مختلفی در خصوص معرفی فروشگاه‌ها و رستوران‌های مربوط به افراد گیاه خوار وجود دارند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها که برترین نمونه موجود نیز است، HappyCow یا همان گاو خوشحال نام دارد. همراه کجارو باشید تا با این سرویس و اپلیکیشن آن بیشتر آشنا شویم.

happycow

HappyCow یک سرویس محبوب و البته غنی برای گیاه خواران است و می‌تواند برای این گونه افراد بسیار کاربردی باشد. کاربران از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن HappyCow می‌توانند رستوران‌هایی که غذاهای مناسب برای گیاه خواران ارائه می‌کنند را پیدا کنند. نکته جالب این است که سرویس مذکور سرتاسر جهان را پوشش می‌دهد و حتی برخی از رستوران‌های گیاهی ایران را نیز می‌توان در داخل آن مشاهده کرد. از قابلیت‌های این سرویس می‌توان به جستجو بر اساس موقعیت، فیلتر کردن اطلاعات، مطالعه نظرات کاربران، به اشتراک گذاری تصاویر غذا و موارد این چنینی اشاره کرد. اگر شما نیز گیاه خوار هستید، این سرویس می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. اپلیکیشن HappyCow برای اندروید و iOS منتشر شده است و از طریق لینک‌های زیر می‌توانید آن را برای دستگاه‌های هوشمندتان دانلود و نصب کنید.

??????

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه