شهرهای رمانتیک آسیا، سفر به عاشقانه های شرقی

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا جمعه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
شهرهای رمانتیک آسیا، سفر به عاشقانه های شرقی

آسیا نه تنها بزرگ‌ترین قاره جهان است، بلکه رمانتیک‌ترین شهرهای جهان و به عبارتی لوکس‌ترین مقصدهای ویژه ماه عسل نیز در این قاره پهناور قرار دارند. برای آشنایی با این شهرها در ادامه همراه کجارو باشید.

اگر به دنبال مسافرتی آرام و رمانتیک و در عین حال مقرون به صرفه هستید، بهتر است تا یکی از شهرهای زیبا و رمانتیک آسیا را برای این کار انتخاب کنید تا برای همیشه خاطره‌ای خوش و زیبا از نخستین سفر زندگی مشترک در خاطره‌تان به یادگار بماند.

ژاپن

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

ژاپن یکی از زیباترین مقصدها در آسیا است. در واقع، ژاپن جزیره‌ای صحرایی است که در میان اقیانوس آرام محصور شده، با این تفاوت محیط آن مملو از پارک‌های ملی، مناطق لوکس، شهرهای پیشرفته، مکان‌های مذهبی، معبدها و ... است. همچنین به عنوان گردشگر می‌توانید از کوه فیجی، دیزنی سی توکیو و ... دیدن کنید. بهترین زمان سفر به ژاپن ماه‌‌های آوریل تا می – زمان شکوفه‌دهی درختان گیلاس – است.

سنگاپور

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

سنگاپور یکی از شگفت‌انگیزترین کلانشهرهای آسیا است که به دلیل امکانات و نیز جاذبه‌های بی‌نظیر نظیر مراکز خرید، جنگل‌‌های بارانی و ... یکی از بهترین گزینه‌ها برای ماه عسل است. از نظر آب و هوایی سنگاپور در تمام مدت سال بارانی است، ولی با این وجود فرصت سفر به سنگاپور را به ویژه در زمان‌های خاصی مانند «گراند پری سنگاپور» نباید از دست داد.

کره جنوبی

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

در میان مقصدهای آسیایی عمده محبوبیت کره جنوبی به دلیل میراث غنی فرهنگی آن است و جالب‌تر اینکه نسبت به سایر مکان‌ها کمتر از سوی گردشگران انتخاب می‌شود. البته برای زوج‌هایی که علاقه‌مند به خرید هستند، کره جنوبی به دلیل وجود اوت لت‌ها، فروشگاه‌های صنایع دستی و مراکز خرید گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. علاوه بر خرید، تفریح‌‌های شبانه نیز برای سرگرمی گردشگران مهیا است. همچنین، بازدید از گالری‌ها و شاهکارهای معماری سنتی نیز از جمله سایر برنامه‌های سفر گردشگران به کره است. فصلهای بهار و پاییز بهترین زمان سفر به کره هستند.

بالی، اندونزی

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

در یک کلمه می‌توان بالی را بهشت روی زمین نامید، زیرا مناظر بی‌نظیر این جزیره از آتشفشان‌ها تا دشت‌‌های سرسبز هر بیننده‌ای را جادو می‌کند. علاوه بر این، در این جزیره می‌توان علاوه بر تفریح‌های ساحلی، فعالیت‌‌های دیگری مانند فیل سواری، بازدید از معبد و ... را نیز انجام داد. بهترین زمان سفر به بالی از ماه آوریل تا اکتبر است.

مالدیو

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

مالدیو یکی از محبوب‌ترین مقصدهای آسیایی برای گذران ماه عسل است. این جزایر زیبا در میان آب‌های شفاف دریای کارائیب قرار دارد و سوئیت‌های آن مجهز به محوطه اختصاصی برای شنا است. همچنین در صورتی‌که علاقه‌مند به آشنایی با فرهنگ بومیان مالدیو هستید، می‌توانید سری به مسجد باستانی مالدیو نیز بزنید. بهترین زمان سفر به مالدیو ماه‌های آوریل تا نوامبر است.

ترکیه

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

ترکیه یکی دیگر از مقصدهای محبوب گردشگری برای گذران ماه عسل در آسیا است که دارای میراث تاریخی و فرهنگی عظیمی به جای مانده از امپراطوری عثمانی است. علاوه بر خرید و استفاده از امکانات تفریحی در ترکیه می‌توان در سایر مناطق تریکه از جمله کاپادوکیا گشت و گذار کرده و بالن سواری را تجربه کرد. در کل، ترکیه دارای آب و هوای معتدلی است، ولی بهترین زمان سفر به این کشور ماه‌های آگوست تا سپتامبر است.

هنگ کنگ

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

هنگ کنگ یکی دیگر از جزیره‌های دوردست آسیایی است که سبک زندگی و امکانات آن موقیعت مناسبی را برای گردش و ماجراجویی برای گردشگران فراهم می‌کند و همین ویژگی آن را از سایر شهرهای دنیا متمایز کرده است. بهترین زمان سفر به هنگ کنگ ماه‌های اکتبر و دسامبر است.

تایوان

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

تایوان نیز یکی دیگر از جزیره‌های کوچک ولی رمانتیک آسیایی برای گذران ماه عسل است که علاوه بر شهرهای مدرن و امروزی دارای جاذبه‌های طبیعی مانند اقامتگاه‌های ساحلی و نیز مناظر کوهستانی بکر است. علاوه بر این، بازارچه‌های غذایی مکان جالبی برای گردش و تجربه طعم‌های جدید است.با توجه به اینکه تایوان دارای آب و هوایی شرجی است، پیش از تصمیم به سفر بهتر است تا شرایط آب و هوایی سنجیده شود.

مالزی

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

مالزی، جزیره‌ای مشترک میان برونئی و اندونزی است که در آن می‌توان تلفیقی از هند، چین، مالای و برونئی را یکجا مشاهده کرد و علاوه بر این، گزینه بسیار مناسبی برای ماه عسلی مقرون به صرفه است. در مالزی می‌توان از بلندترین برج‌های دوقلوی جهان بازدید کرده و فقط در عرض ۴۱ ثانیه با همسرتان راهی بالاترین نقطه برج شوید. مالزی دارای آب و هوایی استوایی است و از اینرو، می‌توان در تمام ایام سال به آنجا سفر کرد؛ ولی با این وجود، بهترین زمان سال برای سفر به مالزی ماه‌های نوامبر تا فوریه است.

ویتنام

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

ویتنام کشوری کوچک در جنوب شرق آسیا است که شهرت آن به دلیل ساحل‌های زیبا و آرامی است که در کنار رودها و شهرها قرار دارند. همچنین، علاوه بر صرف نودل ویژه ویتنام در رستوران می‌توان ماجراجویی‌های دیگری مانند قایق‌سواری در دلتای مکانگ، دوچرخه سواری با افراد بومی و ... را تجربه کرد. بهترین زمان سفر به ویتنام ماه‌های سپتامبر تا دسامبر است.

کامبوج

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

کامبوج مقصدی بی‌نظیر و رمانتیک برای گذران ماه عسلی ارزان برای زوج‌های جوان است. علاوه بر این می‌توان از جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعت بکر و آرامش آن نهایت لذت را برد. بهترین زمان سفر به کامبوج ماه‌های اکتبر تا مه است.

سری لانکا

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

سری لانکا جزیره‌ای بسیار زیبا مملو از صخره‌ها، حیات وحش، ساحلهای شنی زیبا و در عین حال ارزان برای ماه عسل در آسیا است. بهترین زمان سفر به کرانه‌های غربی و جنوبی سری لانکا ماه‌های دسامبر تا مارس است. همچنین، ماه‌های آوریل تا سپتامبر از بهترین موقعیت برای سفر به کرانه شرقی سری لانکا برخوردار هستند.

لائوس

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

لائوس به دلیل طبیعت بی نظیر و زیبا در کنار جاذبه‌های تاریخی مانند معبدها و میراث‌های تاریخی اسرارانگیز یکی از جذاب‌ترین مقصدها برای ماه عسل در آسیا است. علاوه بر این، لائوس دارای اقامتگاه‌های مجهز و مجللی برای گردشگران است. با توجه به آب و هوای مناسب این کشور در تمام ایام سال می‌توان به آنجا سفر کرد.

تایلند

رمانتیک‌ترین شهرهای آسیا

تایلند مقصدی جذاب، مملو از سرگرمی‌های رنگارنگ، سرشار از امکانات تفریحی و جاذبه‌های تاریخی است و به عبارتی می‌توان آن را یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های آسیایی برای ماه عسل نامید. ماه‌های جولای تا اکتبر فصل بارانی و فوریه تا نوامبر خنک‌ترین زمان‌های تایلند هستند.

مطالب مرتبط:

منبع traveltriangle

دیدگاه