لیست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما

عدنان ایرانی
عدنان ایرانی شنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
لیست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما

لیست سفر ویژگی جدید نقشه گوگل است که به شما امکان ذخیره یک مکان جالب و اشتراک گذاری آن مکان با دوستان خود را می‌دهد. برای شناخت بیشتر آن با کجارو همراه باشید.

نقشه گوگل در حال معرفی یک ویژگی جدید است که به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا یک لیست از مکان‌های مورد علاقه‌شان را ایجاد کنند و در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگزارند.

این غول تکنولوژی گفت:

بزودی این ویژگی برای کاربران اندروید و آی او اسِ گوگل مپ منتشر خواهد شد و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا لیست خود را پس از ایجاد و انتشار به مخاطبان خود پیشنهاد دهند.

لیست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما

فیسبوک به تازگی یک ویژگی پیشنهادی را به شبکه اجتماعی خود افزود که کاربران قادر خواهند بود تا از دوستان خود یک مکان پیشنهادی درخواست کنند.

گوگل در مورد بروز رسانی گفت:

به خاطر اینکه اشتراک گذاری خیلی اهمیت دارد، ما اشتراک گذاری لیست‌هایی مانند «بهترین مناظر سان فرانسیسکو» از طریق پیام متنی، ایمیل، شبکه اجتماعی و برنامه‌های مشهور پیام گذاری را آسان کردیم. هنگامی که دوستان و خانواده به شهر می‌آیند، روی دکمه اشتراک بزنید تا لینک را دریافت کنید و اطلاع دادن مکان را شروع کنید. هنگامی که شما لینک را به خارجی‌ها می‌فرستید، آنها می‌توانند روی (Follow) ضربه بزنند تا هر زمان که به آن نیاز داشتند لیست را از مکان‌های شما دریافت کنند. 

لیست سفر: به زودی در نقشه گوگل شما

هنگام باز کردن برنامه، کاربران می‌توانند نام هر مکانی را که روی آن ضربه می‌زنند، ذخیره کنند، در لیست‌های از پیش تعیین شده به عنوان مکان‌هایی که می‌خواهند بروند یا لیست‌هایی با نام انتخابی خودشان ایجاد کنند.

گوگل گفت:

این برنامه سپس در موبایل و دسکتاپ در دسترس خواهد بود و همچنین برای استفاده آفلاین می‌توان آن را دانلود کرد.

مطالب مرتبط:

منبع Lonely Planet

دیدگاه