رستوران های اهواز؛ از رستوران گردان امپراطور تا کافه لئو

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی چهار شنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
رستوران های اهواز؛ از رستوران گردان امپراطور تا کافه لئو

در این تعطیلات عید که شهرهای بسیاری میزبان مسافران نوروزی هستند اهواز نیز آغوش گرم و بهاری خود را به روی گردشگران بسیاری باز کرده است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با رستوران‌های این شهر زیبا بیش‌تر آشنا شوید. با کجارو همراه باشید.

اهواز دارای زیبایی‌ها و جاذبه‌های بسیار و مخصوص به خود است که هر گردشگری را بارها و بارها به سوی خود جذب می‌کند. لیست زیر به مسافران کمک می‌کند تا برای پیدا کردن رستوران در اهواز مشکلی نداشته باشند و به راحتی رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رستوران گردان امپراطور

رستوران گردان امپراطور اهواز

یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطور است که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار دارد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریایی است. فضای رستوران گرم و برخورد کارکنان مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به دست می‌دهد. نگران پارک اتومبیل نیز نباشید زیرا می‌توانید از پارکینگ ساختمان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که حق سرویس ۱۰ درصد است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب. ساعات کاری در روزهای تعطیل یا تعطیلی‌های رسمی ممکن است تغییر کند.

تلفن: ۲۰۰۵ ۴۴۴ ۰۶۱ – ۲۰۰۶ ۴۴۴ ۰۶۱

موقعیت رستوران امپراطور روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

رستوران کاکتوس سبز

از رستوران‌های خوب و شلوغ اهواز رستوران کاکتوس سبز است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، سنتی، خارجی و دریایی است. کیفیت خوب غذاها مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. از ویژگی‌های بارز و خوب این رستوران نشستن در فضای باز است که می‌تواند لذت صرف غذا را چند برابر کند، البته اگر هوا مناسب باشد. از امکانات رستوران می‌توان به موراد زیر اشاره کرد: سرویس بهداشتی، سیستم تهویه هوا، صندلی نوزاد، دسترسی به صندلی چرخ‌دار، میز در فضای داخلی و خارجی، میز رسمی، اینترت بی‌سیم، بیرون‌بر، رزرو تلفنی. حق سرویس رستوران ۱۰ درصد است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۴ بعد‌ازظهر، و از ۷ شب تا ۱ بامداد.

تلفن: ۸۸ ۳۳ ۳۳۳ ۰۶۱

موقعیت رستوران کاکتوس سبز روی نقشه

رستوران خیمه

اگر به دنبال رستورانی با فضای بسیار راحت و صمیمی می‌گردید حتما سری به رستوران خیمه بزنید. فضای دلپذیر، برخورد گرم کارکنان، موسیقی زنده، و غذاهای خوشمزه از ویژگی‌هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب. ساعت کاری ممکن است در روزهای تعطیل تغییر کند.

تلفن: ۷۱۸ ۶۲ ۳۳۳ ۰۶۱

موقعیت رستوران خیمه روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

کافه رستوران زهره

کافه رستوران زهره دو طبقه مخصوص میهمانی‌های ویژه، خانواده‌ها، جلسات رسمی و میهمانی‌های کوچک است. طبقه دوم سالن سر باز رستوران را تشکیل می‌دهد. منوی رستوران شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، سالاد، صبحانه‌، انواع کباب، خوراک و فست‌فود است. از جمله امکانات رستوران اینترنت بی‌سیم و رزرو تلفنی است.

ساعت کار: هر روز از ۷ صبح تا ۱ بامداد.

تلفن: ۹۰۵ ۹۲ ۳۴۴ ۰۶۱

موقعیت رستوران زهره روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

رستوران باغ فیروزه

رستوران باغ فیروزه مخصوص انواع میهمانی‌های ویژه، خانوادگی و دونفره است. منوی این رستوران شامل انواع کباب، دیزی، نوشیدنی و پیش‌غذا است. همچنین حق سرویس رستوران  نیز ۱۰ درصد است.  

ساعت کار: هر روز از ۱۱:۳۰ صبح تا ۴ بعداز‌ظهر، و از ۷ عصر تا ۱۲ شب.

تلفن: ۷۹۰ ۸۳ ۳۳۳ ۰۶۱

موقعیت رستوران باغ فیروزه روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

رستوران  و فست فود رادین

رستوران رادین اهواز

رستوران و فست فود رادین یکی از رستوران‌های پر رفت‌و‌آمد و پرانرژی اهواز است. منوی رستوران شامل انواع فست‌فود، غذاهای ایرانی، فرنگی و کباب است که مشتریان بسیاری دارند. پیشنهادات ویژه شامل ست ویژه رادین، پیتزا ویژه رادین، کباب مخصوص شاندیز، مرغ اسپایسی، و رادین برگر هستند.

امکانات: اینترنت بی‌سیم، پیک رایگان در محدوده، رزرو تلفنی.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب. این ساعت در روزهای تعطیل متغیر است.

تلفن: ۲۸۴ ۵۷ ۳۳۷- ۲۸۳ ۵۷ ۳۳۷

موقعیت رستوران رادین روی نقشه

خانه کباب مهمان

رستوران مهمان اهواز

از دیگر رستوران‌های خوب اهواز رستوران مهمان است که انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، استیک، و نوشیدنی‌های سرد و گرم پیش‌غذاهای خوشمزه را سرو می‌کند. حق سرویس رستوران مهمان ۱۰ درصد است.

امکانات: پیک رایگان در محل، رزرو تلفنی

ساعت کار: هر روز از ۱۱:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعدازظهر، و از ۷ شب تا ۱ بامداد.

تلفن: ۸۸۲ ۵۲ ۳۴۴

موقعیت خانه کباب مهمان روی نقشه

کافه رستوران گاراژ

کافه گاراژ اهواز

فضای رستوران گاراژ دلنشین و مناسب برای میهمانی‌های ویژه یا کوچک است. منوی کافه شامل صبحانه، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، و فست‌فود است. این کافه حق سرویس ندارد. از امکانات این مکان رزرو تلفنی است که فقط در روزهای شنبه تا سه‌شنبه فعال است.

ساعت کار: هر روز از ۸:۳ صبح تا ۱۲ شب.

تلفن: ۵۳۸ ۱۹ ۳۳۹

موقعیت کافه گاراژ روی نقشه

رستوران سنتی خان دایی

رستوران سنتی خان دایی دارای فضایی دلنشین و غذاهایی خوشمزه است. منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی از جمله کباب‌ها، دیزی و خورش‌ها بوده و پیشنهاد ویژه رستوران کوبیده مخصوص خان دایی، دیزی مخصوص، و جوجه حلزونی است.

امکانات: اینترنت بی‌سیم، رزرو تلفنی.

تلفن: ۱۶۹ ۵۴ ۳۴۴

آدرس: زیتون کارمندی، خیابان فاضل.

رستوران خرم

رستوران سنتی خرم عرضه‌کننده انواع کباب‌ها بوده که کوبیده آن پیشنهاد ویژه رستوران به مشتریان است. این مکان برای قرارهای دوستانه بسیار اقتصادی است البته به خاطر داشته باشید که رستوران محدودیت زمانی دارد و بیش از ۱ ساعت نمی‌توانید بنشینید.

ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

تلفن: ۵۷۵ ۵۰ ۹۲ ۰۹۱۶

موقعیت رستوران خرم روی نقشه

سفره‌خانه سنتی آب و آتش

این رستوران نسبتا کوچک، برای مهمانی‌های ویژه، خانوادگی یا مهمانی‌های کوچک مناسب است. منوی رستوران آب و آتش شامل غذاهای ایرانی است که همراه با موسیقی زنده و فضایی دلنشین و سنتی تجربه به‌یاد‌ماندنی را برای مشتریان به‌وجود می‌آورد. فقط به خاطر داشته باشید که نشستن در رستوران محدودیت زمانی دارد و برای ماندن بیش از ۱ ساعت باید از قبل هماهنگ کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر، و از ۸ شب تا ۱۲:۳۰ شب.

امکانات: اینترنت بی‌سیم. رزرو تلفنی ندارد.

تلفن: ۱۳۴ ۳۳ ۳۴۴

موقعیت سفره‌خانه آب و آتش روی نقشه

کافه رستوران لئو

کافه لئو اهواز

کافه رستوران لئو مکان دنجی برای میهمانی‌های کوچک و دو نفره مناسب است. منوی رستوران شامل صبحانه، انواع مرغ، ماهی، استیک، اسپاگتی و فست‌فود است که پیشنهاد ویژه رستوران به مشتریان پنه آلفردو، برگر استیک، مرغ گریل، ماهی جنوب، خوراک میگو، میش ماهی، و پیتزا سیر و استیک است.

امکانات: اینترنت بی‌سیم، رزرو تلفنی

ساعت کار: از ۸ صبح تا ۱۲ شب

تلفن: ۳۳۳۳۰۷۰۷

موقعیت کافه لئو روی نقشه

مطالب مرتبط:

دیدگاه