عید امسال، تهرانگردی با تخفیف کارپینو برای کاربران کجارو

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۲
عید امسال، تهرانگردی با تخفیف کارپینو برای کاربران کجارو

در سال نو با کارپینو سفر کنید و عیدی بگیرید. عیدی کارپینو به شما، اعتبار ۱۰٫۰۰۰ تومانی در سفر به یکی از ده نقطه شهر تهران است که در ادامه معرفی شده‌اند.

کارپینو سرویس نوپایی است که به کمک آن می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایل، تاکسی بگیرید و به هر نقطه شهر که دوست دارید با قیمتی مناسب، آرامش خاطر و اطمینان از امنیت خود سفر کنید. کارپینو برای کاربران کجارو یک هدیه نوروزی دارد. اگر در روزهای خلوت تهران در تعطیلات نوروز قصد دارید به یکی از جاذبه‌های گردشگری زیر سفر کنید، می‌توانید با استفاده از کارپینو و با ۱۰ هزار تومان تخفیف این کار را انجام دهید.

کاخ سعدآباد

۱. مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به مجموعه عمارت‌ها و کاخ‌هایی گفته می‌شود که در دره دربند واقع شده ‌است. مجموعه سعدآباد، چهار دوره تاریخی قاجاریه، پهلوی اول، پهلوی دوم و پس از انقلاب ایران را سپری کرده است. سعدآباد در دوره قاجار بنا شد و سکونت‌گاه تابستانی (ییلاق) شاهان این سلسله بوده است.

۲. کاخ نیاوران، واقع در گوشه شمال‌شرقی باغ نیاوران قرار دارد. منطقه نیاوران تهران در قدیم‌الایام پر از نیزارهایی بوده که مردم برای جمع‌آوری و استفاده از نی‌های موجود در این مناطق به این محله می‌آمدند، بنابراین به «محله نی‌آوران» معروف بوده که به مرور به نیاوران تغییر نام پیدا کرد.

کاخ گلستان

۳. کاخ گلستان با قدمتی بالغ بر ۴۴۰ سال یکی از منحصر به فردترین مجموعه‌های تاریخی ایران است. کاخ گلستان از عهد صفویه تا دوران معاصر دستخوش تغییراتی شده است. هر چند که بنیان کاخ گلستان به دوران شاه عباس صفوی و به سال ۹۹۸ ه. ق برمی‌گردد، ولی امروزه از آن بنیان‌ها اثری در میان نیست؛

۴. بام تهران در اصطلاح عامیانه به بخش بالایی ولنجک و قسمت ابتدای تله‌کابین توچال نیز گفته می‌شود. بام تهران مجموعه‌ای است که بین بخش پارکینگ تله‌کابین و ایستگاه اول آن به‌صورت جاده آسفالته بوده و به‌ عنوان مسیری تفریحی و محلی برای پیاده‌روی انتخاب کنند.

۵. باغ پرندگان تهران در شمال‌شرق تهران و در دل جنگل لویزان واقع شده است. فاز اول باغ پرندگان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. در قسمت ورودی محوطه باغ اولین چیزی که جلب توجه می‌کند طوطی‌های سخنگو هستند که به شما خوشامد می‌گویند.

   نکته: با همکاری کارپینو و باغ پرندگان، کاربران کجارو در صورت سفر به این دیدنی تهران می‌توانند با نشان دادن کد تخفیف از مزایای بازدید از این جاذبه گردشگری تا مبلغ ۲۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

۶. پل طبیعت تهران یک پل سه طبقه پیاده‌رو است و از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد. معمار و طراح این پل لیلا عراقیان است. کار مطالعاتی این پل چشم‌نواز در سال ۱۳۸۸ شروع شد. پل طبیعت زیر نظر «شرکت نوسازی عباس‌آباد» ساخته شده است. این پل در ۲۰ مهرماه سال ۱۳۹۳ افتتاح شد.

۷. برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در شمال‌غربی تهران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازه بلند جهان است.

۸. بوستان باغ ایرانی در خیابان شیخ‌بهایی در محله قدیمی ده ونک تهران جای گرفته است. این بوستان یک باغ قدیمی است که عناصر معماری سنتی آن بازسازی شده و فضای سبز آن نیز بر پایه الگوی باغ‌های پر از درخت و گل ایرانی طراحی شده است.

۹. دَربَند، یکی از محله‌های تهران است، واقع در دهکده‌ قدیمی شمیران و در شمال باغ سعدآباد قرار دارد. بر پایه نظرسنجی‌های انجام شده دربند نخستین گزینه شهروندان تهرانی برای پذیرایی از میهمان خارجی و شهرستانی است.

۱۰. بازار تجریش بازاری سرپوشیده در میدان تجریشِ تهران است. تکیه بزرگ تجریش یکی از قدیمی‌ترین تکیه‌های شهر تهران در این بازار واقع شده است.

نکته ۱: این کد تخفیف تنها تا پایان فروردین اعتبار دارد. همچنین تنها برای اولین سفر کاربران قابل استفاده است.

نکته ۲: اپلیکیشن کارپینو فعلا فقط برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. بنابراین تنها دارندگان گوشی‌های اندرویدی می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

ورود به صفحه تخفیف کارپینو برای کاربران کجارو                         کد تخفیف: carp_koja96

کارپینو تخفیف

مطالب مرتبط:

دیدگاه