افزایش حجم مسافران و ایجاد تسهیلات در۱۰ فرودگاه کشور

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰
افزایش حجم مسافران و ایجاد تسهیلات در۱۰ فرودگاه کشور

ارائه اینترنت رایگان در ۱۰ فرودگاه کشور طی ایام نوروز۹۶ و افزایش فضای ترمینالی در فرودگاهها جهت تسهیلات بهتر برای ۴.۷ میلیون مسافر نوروزی امسال

رحمت‌الله مه‌آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که امسال سال تحول تاریخی صنعت فرودگاهی ایران بود، اظهار کرد:

بر اساس برآوردهای شرکت فرودگاه‌ها، خودمان را آماده کردیم برای ۳۰ هزار و ۵۰۰ پرواز در ایام نوروز ۹۶ در فرودگاه‌ها پذیرا باشیم. بین ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تا 4 میلیون مسافر در فرودگاه‌ها تردد می‌کنند.

نوروز ۹۶را با رشد ۱۵ درصدی در نشست و برخواستهای هواپیماها و ۱۷ تا ۱۹درصد رشد در پذیرش مسافر خواهیم بود ‌ زیباسازی، توسعه فضای سبز، توسعه روشنایی معابر از جمله برنامه‌هایی بوده که امسال در فرودگاه‌های کشور اجرا شده است.

وی بیان کرد:‌

امسال فضای ترمینالی در فرودگاه‌ها افزایش یافته تا مردم با تسهیلات بهتری از فرودگاه‌ها استفاده کنند. در توسعه تجهیزات فرودگاهی نیز ۴۲۰۰ چرخ دستی، ۱۵۰۰ ست صندلی و ۶۳۰ ست کانتر و ترازو به فرودگاه‌های کشور اضافه شده است.

وی همچنین اشاره کرد که در ۱۰ فرودگاه کشور امکانات وای فای رایگان ارائه شده است این فرودگاه ها به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، هاشمی‌نژاد،‌ شیراز،‌تبریز،‌اصفهان،‌کرمان، زاهدان، یزد، اهواز،‌بندرعباس و گرگان است که مسافران میتوانند از اینترنت رایگان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با یادآوری این‌که در نوروز امسال ارائه خدمات در ۴۲ فرودگاه ۲۴ ساعته می‌شود به گرانفروشی در فرودگاه‌ها اشاره کرد و افزود:‌

همه قیمت‌ها در فرودگاه‌ها به روز شده و درسایت شرکت فرودگاه‌ها موجود است و در صورت هر گونه اعتراض مردم می‌توانند از طریق فرم‌هایی که برای این کار پیش بینی شده،‌ شکایت کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه