بهترین رستوران های جاکارتا؛ از نماز تا کافه پابلو

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
بهترین رستوران های جاکارتا؛ از نماز تا کافه پابلو

جاکارتا پایتحت اندونزی و از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای این کشور به شمار می‌آید که پذیرای گردشگران بسیاری است. بنابراین باید رستوران‌های پر رفت ‌و آمدی داشته باشد. با کجارو همراه باشید تا بهترین رستوران‌های جاکارتا را بهتر بشناسیم.

جاکارتا بزرگ‌ترین و روبه‌رشد‌ترین شهر جنوب شرق آسیا است. بازارها و رستوران‌های آن روز به روز در حال پیشرفت و جذب هرچه بیش‌تر مشتریان هستند. آشپزی اندونزی که مدت‌ها است تحت تاثیر آشپزی کشورهای تایلند و ویتنام قرار گرفته، شهرتی جهانی به دست آورده که با برخی از این رستوران‌های صاحب نام را در ادامه آشنا می‌شویم.

رستوران نماز (Namaaz)

رستوران نماز جاکارتا

این رستوران غذاهای خود را بسیار خلاقانه تهیه می‌کند. فضا بسیار دلنشین  و برنامه‌هایی که برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است. برخورد سرآشپز و کارکنان بسیار مودبانه است و در صورت تمایل شما را در انتخاب غذا کمک می‌کنند. منوی رستوران نماز شامل غذاهای اندونزی است که طبق نظرسنجی طعم و کیفیت آن‌ها فوق‌العاده است. این منو هر ۶ ماه یک بار تغییر می‌کند

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها از ساعت ۷ عصر تا ۱۰ شب.

امکانات: بوفه، اینترنت بی‌سیم، پذیرایی لوکس.

موقعیت رستوران نماز روی نفشه

بیش‌تر بخوانید:

رستوران اجود (Ajwad)

رستوران اجود جاکارتا

منوی این رستوران شامل غذاهای عربی و قیمت آن‌ها متوسط است. فضای دلنشین، دکوراسیون زیبا، کارکنان مودب و صمیمی و غذاهای عربی خوشمزه از جمله ویژگی‌های این رستوران پرطرفدار است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت رستوران اجود روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

رستوران پیسلانگ گورنگ مادو (Pisang Goreng Madu)

رستوران پیسانگ جاکارتا

منوی این رستوران شامل غذاهای اندونزی و فست‌فود است. به خاطر داشته باشید که این رستوران جایی برای نشستن ندارد. قیمت‌ غذاها متوسط  و مزه و کیفیت آن‌ها عالی است.

امکانات: تحویل درب منزل، بیرون‌بر.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب.

موقعیت رستوران پیسانک روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

جنکی سوشی (Genki Sushi)

رستوران جنکی سوشی جاکارتا

جنکی سوشی جاکارتا

اگر در جاکارتا هوس چشیدن غذای ژاپنی کردید به رستوران سبلاک جلتت بروید. سوشی‌های قطاری این رستوران بسیار معروف است و مشتریان بسیاری دارد. این سوشی‌ها با یک قطار کوچک سرو می‌شوند. قیمت غذاها متوسط هستند.

امکانات: غذای بیرون‌بر، اینترنت بی‌سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت رستوران جنکی سوشی روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

رستوران ایتلا (Eatlah)

رستوران ایتلا جاکارتا

یکی از بهترین رستوران‌های جاکراتا رستوران ایتلا است که منوی آن شامل غذاهای آسیایی است. تمام غذاها از جمله سالتد اگ (تخم مرغ نمکی که  بسیار معروف و پرطرفدار است)، جوجه، ماهی، و غیره دارای طعمی به یادماندنی و کیفیتی بالا هستند. غذا در این رستوران در پاکت‌های زیبا سرو می‌شود. فضای رستوران نیز دلباز و دوست‌داشتنی است. به خاطر داشته باشید که هزینه غذاها را باید به صورت نقدی پرداخت کنید. قیمت‌ها متوسط هستند.

امکانات: غذای بیرون‌بر، امکان صرف غذا در فضای بیرون از رستوران.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت رستوران ایتلا روی نقشه

بیش‌تر بخوانید:

رستوران سوشی هیرو (Sushi Hiro)

سوشی هیرو جاکارتا

این رستوران هم عرضه‌کننده غذاهای ژاپنی است و اگر قصد خوردن سوشی را داشتید می‌توانید به رستوران سوشی هیرو مراجعه کنید. درست است که این رستوران همیشه شلوغ است اما نیازی به رزرو میز نیست. غذاها بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند. فضای رستوران تمیز و دلنشین بوده و کارکنان مودب هستند. قیمت غذاها مانند رستوران‌های دیگر این لیست متوسط است.

امکانات: غذاهای بیرون‌بر، میزهای دسته جمعی، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر، و از ۵ عصر تا ۱۰ شب.

موقعیت رستوران سوشی هیرو روی نقشه

رستوران سبلاک جلتت (Seblak Jeletet)

رستوران سبلاک جنتت جاکارتا

این رستوران یا بهتر بگوییم این بیرون‌بر امکان نشستن و صرف غذا داخل رستوران را ندارد. غذاهایی که از این رستوران می‌توانید تهیه کنید غذاهای محلی اندونزی و غذاهای خیابانی است. قیمت‌ غذاها  نیز متوسط است. غذاهای این مکان تمیز، خوشمزه و بسیار پرطرفدار هستند. به یاد داشته باشید که هزینه را فقط به صورت نقدی می‌توانید پرداخت کنید، نه با کارت.

ساعت کار:  هر روز بجز یکشنبه‌ها از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۱ شب.

موقعیت رستوران سبلاک جلتت روی نقشه

رستوران کینتان (Kintan Buffet)

رستوران کینتان جاکارتا

رستوران کینتان جاکارتا

اگر هوس خوردن جوجه، استیک آب‌دار و کباب بره به سرتان زد به رستوران کینتان بروید. منوی این رستوران شامل غذاهای آسیایی است و از کیفیت و مزه خوبی برخوردار هستند. دسر این رستوران هم بسیار قابل توجه مشتریان است. فضای دلنشین، قیمت متوسط غذاها، پرداخت هزینه فقط به صورت نقد و کارکنان مودب از دیگر ویژگی‌های این رستوران معروف به شمار می‌آیند. پیشنهاد این رستوران رزرو میز پیش از رفتن است.

امکانات: غذای بیرون‌بر، پارکینگ، پذیرایی خصوصی.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت رستوران کینتان روی نقشه

کافی شاپ توکو (Toko Kopi Tuku)

رستوران توکو جاکارتا

در این کافه صبحانه، چای، قهوه، آیسد میلک تی، کیک و غیره سرو می‌شود که  از این میان شیرقهوه آن بسیار پرطرفدار است. فضا و دکوراسیون کافه بسیار دلنشین و زیبا است.

امکانات: سرو صبحانه، غذای بیرون‌بر، اینترنت بی‌سیم.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت کافه روی نقشه

رستوران سلداستاپ (SalaSstop)

رستوران سلداستاپ جاکارتا

اگر اهل غذاهای سالم هستید اصلا نگران وعده‌های غذایی خود در جاکارتا نباشید. رستوران سلداستاپ فقط غذاهای سالم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. می‌توانید غذا را هم در داخل رستوران صرف کنید و هم به صورت بیرون‌بر با خود ببرید. قیمت غذاها متوسط و کیفیتشان عالی است. فضا زیبا و دلنشین بوده و همیشه میزبان جمعیت بسیاری است. در این رستوران حتی می‌توانید سالاد موردنظرتان را خود درست کنید. البته تنها غذای این رستوران سالاد نیست.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت رستوران  سلداستاپ روی نقشه

بلنگر برگر (Blenger Burger)

خیلی‌ها نمی‌توانند روز خود را بدون خوردن همبرگر سر کنند. ما به این افراد رستوران بلنگر برگر را پیشنهاد می‌کنیم. منوی این رستوران شامل غذاهای آمریکایی، و فست فود است. هم می‌توانید داخل رستوران غذا را میل کنید و هم به صورت بیرون‌بر با خود ببرید. هزینه غذاها متوسط بوده و فقط به صورت نقد قابل پرداخت است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب.

موقعیت بلنگر برگر روی نقشه

کافه پابلو

این کافه مشتریان خود را با دسر پذیرایی می‌کند که بسیار خوشمزه و پرطرفدار هستند. می‌توانید دسرها را به صورت بیرون‌بر با خود ببرید. علاوه بر دسر پختنی‌هایی چون انواع کیک و تارت نیز سرو می‌شود. سرویس‌دهی و کیفیت کلی رستوران و غذاها قابل قبول است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت کافه پابلو روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع zomato

دیدگاه