ساخت هتل در فرودگاه های کشور با همکاری آکور

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
ساخت هتل در فرودگاه های کشور با همکاری آکور

ایران آمادگی دارد برای ساخت هتل در فرودگاه‌های کشور با آکور همکاری کند.

«زهرا احمدی‌پ‍ور» معاون رئیس‌جمهور امروز در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری در بخش هتل‌داری و گردشگری ایران که در هتل اوین آزادی برگزار شد، با تیم اجرایی و مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای گروه هتل‌های آکور دیدار کرد.

وی با بیان این که امیدوارم بتوانیم با برگزاری چنین همایش‌هایی از تجارب کشورهای موفق در حوزه گردشگری، برای تقویت فرصت‌های گردشگری ایران، استفاده کنیم افزود که این همایش نشان می‌دهد که بخش خصوصی ایران در تلاش است تا از تجارب کشورهای موفق برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری استفاده کند.

همکاری با آکور

احمدی‌پ‍ور با اشاره به اینکه آکور یکی از برندهای معتبر هتل‌داری در دنیاست و می‌تواند در تقویت زیرساخت‌های گردشگری ایران مشارکت داشته باشد گفت:

ساخت هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) یکی از اقداماتی است که رضایت‌ گردشگران ورودی به ایران را در پ‍ی دارد و ما آمادگی داریم برای ساخت هتل در سایر فرودگاه‌های کشور نیز با آکور همکاری کنیم.

احمدی‌پ‍ور افزود که سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمادگی دارد تا تسهیلات مورد نیاز را در اختیار بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی قرار دهد تا ظرفیت‌های گردشگری کشور ظهور پیدا کنند.

هتل های آکور

رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری گفت:

پس از برجام می‌توانیم جایگاه گردشگری ایران را با استفاده از تجارب دیگر کشورها ارتقا دهیم.

در این دیدار «استیون دیویس» مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای گروه هتل‌های آکور، با اشاره به اینکه گروه هتل‌داری آکور با ورود به هر کشوری خود را با شرایط موجود در آن کشور تطبیق می‌دهد گفت:

آکور یکی از رهبران اقتصاد هتل‌داری در دنیاست و در تمام سطوح هتل‌داری‌ اقدام به راه‌اندازی و مدیریت هتل می‌کند.

دیویس افزود که ما افتخار می‌کنیم نخستین برندی بودیم که در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) هتل افتتاح کردیم.

به گفته وی آکور تجربیات بسیار زیادی در حوزه گردشگری دارد که می‌تواند این تجربیات را برای توسعه بازار گردشگری در اختیار ایران قرار دهد.

مطالب مرتبط:

منبع کن نیوز

دیدگاه