خوش قیمت ترین تورهای خارجی را بشناسید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
خوش قیمت ترین تورهای خارجی را بشناسید

در این مقاله، مکان‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا بهترین سفر را با کمترین هزینه داشته باشید.

 اگر خواهان سفری مناسب و به‌یادماندنی هستید، باید دقت کنید که تور مورد نظر خود را در چه سایتی به ثبت می‌رسانید. ما در تیم قدرتمند نت تورز بر این شده‌ایم تا مناسب‌ترین تورهای نوروز ۹۶ را با شرایطی مناسب در خدمت شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر، کشور ترکیه است که در همسایگی ایران قرار دارد. استانبول از مهم‌ترین شهرهای ترکیه و یک شهر توریستی و پرگردشگر است. ???? ??? ???????? با توجه به شرایط سفر متغیر بوده، اما شما در نت تورز می‌توانید یک تور ارزان استانبول را نیز تجربه کنید.

استانبول

از دیگر شهرهای معروف ترکیه می‌توان به شهر تماشایی و پر جاذبه کوش آداسی اشاره کرد که طرفداران بسیاری دارد و هر ساله گردشگران زیادی برای لذت بردن از تفریحات و جاذبه‌های کوش آداسی، خود را به این مکان دیدنی می‌رسانند. اگر شما هم کوش آداسی را برای سفر خود انتخاب کرده‌اید اما نمی‌دانید بهترین زمان سفر به آنچه وقتی خواهد بود، بهتر است ??? ??? ????? ????? ?? را امتحان کنید. 

دبی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

همواره برج‌های بلند و سربه‌فلک‌کشیده چشم‌های مردمان جهان را خیره می‌کند چه بسا اینکه بلندترین برج دنیا را مشاهده کنید.

دبی

برج خلیفه دبی یکی از بزرگ‌ترین برج‌های دنیا محسوب شده و از آن به‌عنوان نماد دبی یاد می‌شود و هر ساله مردمان زیادی را برای دیدن خود جذب می‌کند که در این میان ما ایرانی‌های نیز از این قاعده مستثنا نیستیم و علاقه شدید خود را نسبت به این شهر زیبا نشاد داده‌ایم.

در این میان اطلاع از ???? ??? ??? برای ما ایرانی اهمیت خاصی دارد زیرا با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر ، انتخاب تور مقرون به‌صرفه اهمیت زیادی دارد. دبی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر ما ایرانی ها باشد زیرا از هزینه پایین‌تری نسبت به کشورهای دیگر برخوردار است.

کوشاداسی

اگر بخواهیم شهری را برایتان معرفی کنیم تا بتوایند بهترین تفریحات و ورزش‌های آبی را در آن تجربه کنید و از تماشای جاذبه‌های بی‌نظیر آن لذت ببرید، می‌توانیم شهر نام آشنای آنتالیا را نام ببریم. در یک تور ارزان آنتالیا می‌توان از سواحل زیبا و بی‌نظیر آن استفاده کرد و اگر بخواهید در سفر خود به آنتالیا، از تمامی جاذبه‌ها و مناطق گردشگری و همچنین تفریحات آن استفاده کرده و لذت ببرید، قیمت تور آنتالیا برایتان کمی افزایش خواهد یافت که واقعا این سفر پرهیجان ارزش آن را خواهد داشت.

آنتالیا

علاوه بر شهرهای مهم ترکیه که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم، لازم است که پایتخت این کشور توریستی را نیز به‌طور خلاصه معرفی کنیم. آنکارا پایتخت کشور ترکیه و یکی از توریستی‌ترین و زیباترین شهرها در ترکیه است که با یک تور ارزان آنکارا، می‌توان از دیدنی‌ها و جاذبه‌های این شهر مهم استفاده کرد. شما می‌توانید در آنکارا، در بهترین هتل‌های آن اقامت کرده و از بهترین جاذبه‌های ترکیه، که شامل سواحل زیبا و جذاب، مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری آن است نهایت لذت را ببرید. برای اطلاع از قیمت تور آنکارا، کافی است به سایت ?? ???? مراجعه کنید و مناسب‌ترین تور آنکارا را برای خود برگزینید.

ترکیه

حال به کشور لبخند می‌رویم، به تایلند، سرزمین آفتاب و سواحل بی‌نظیرش که برای گردشگران بسیار دوست‌داشتنی است. در یک تور ارزان تایلند می‌توان از جزایر زیبا و خیره‌کننده تایلند به‌طور لذت‌بخشی استفاده کرد. یکی از جزایر معروف تایلند که بسیار زیبا و دوست داشتنی است، جزیره فوق‌العاده کوفی‌فی است. جزیره کوفی‌فی یک منطقه بسیار تماشایی است که در خود هتل‌های زیبا، رستوران‌های شیک و مراکز خرید مناسبی دارد که تمامی نیاز یک سفر را در خود تامین می‌کند. ???? ??? ?????? بنا بر شرایط سفر که شامل تعداد روزها و اقامت در هتل‌ها و موارد دیگری است، متغیر است.

تایلند

آیا تابه‌حال نام باکو را شنیده‌اید؟ شهر بزرگ باکو یکی از شهرهای مهم و توریستی کشور آذربایجان و البته پایتخت آن است. باکو یک شهر تاریخی است و در قسمت‌هایی از این شهر زیبا، بافت اصیل و قدیمی، به زیبایی خود نمایی می‌کند. که این نمای زیبا را می‌توان در حصار و برج‌ها و قلعه‌های باکو به‌خوبی مشاهده کرد. این شهر به هنر بسیار علاقه داشته و به‌طور مداوم به برگزاری جشن‌ها، همایش‌های تئاتر و موسیقی و فستیوال‌ها می‌پردازد که می‌توان لذت تماشای آن‌ها را در یک تور ارزان باکو به‌خوبی چشید. اگر به خرید علاقه دارید، می‌توانید در باکو، از بازارها و مراکز خرید جذاب آن دیدن و استفاده کنید. همچنین باکو جاذبه‌های هیجان‌انگیزی دارد که سفر به این شهر توریستی را لذت‌بخش می‌کند. برای اطلاع از ???? ??? ????، به لیست تورهای سایت نت تورز مراجعه کنید.

باکو

مطالب مرتبط:

دیدگاه