بهترین تجهیزات سفر کدامند؟

سارا کرایی
سارا کرایی یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
بهترین تجهیزات سفر کدامند؟

تجهیزات سفر خوب و کاربردی از مهم‌ترین نیازهای هر مسافر است. اگر شما به دنبال بهترین‌‌ها هستید با کجارو باشید و با ۱۵ مورد از کابردی‌ترین تجهیزات مورد نیاز مسافران آشنا شوید. 

بهترین تجهیزاتی که هر مسافر باید داشته باشد

ـــــــــــــــــــــــــ

در این مقاله به معرفی چند مورد از مهم‌ترین‌های مجموعه مقالات تجهیزات سفر پرداخته‌ایم. هر پاراگراف به‌طور خلاصه به معرفی یکی از تجهبزات سفر مورد نیاز مسافران پرداخته است؛ شما می‌توانید با کیلک بر روی لینک آبی زیر هر پاراگراف وارد مقاله اصلی شوید و بیشتر بخوانید.

بطری آب تاشو

بطری آب تاشو

در این مقاله با بطری آشنا می‌شوید که به خاطر  طراحی مارپیچی منحصربه‌فردش به راحتی تغییر اندازه می‌دهد و حجم آن حتی به نصف اندازه معمول کاهش می‌یابد. این بطری از سیلیکون ۱۰۰ درصد عاری از BPA و پلاستیک ساخته شده است، مقاوم در برابر باکتری‌ها است و  برای هر دو نوع نوشیدنی‌های داغ و سرد کاربرد دارد. با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید بیشتر درباره این بطری بخوانید.

   تجهیزات سفر: بطری آب تاشو  

دوکیواچ

ساعتی هوشمند برای کودکان

ساعت هوشمند دوکیواچ که برای کودکان رده سنی ۶ تا ۱۲ سال طراحی شده است اولین ساعت کودکان است که از سیستم 3G بهره می‌برد. با استفاده از فناوری 3G این دستگاه، کودک شما می‌تواند تماس ویدیویی برقرار کند و البته پیام صوتی و پیامک ارسال کند. به علاوه، دوکیواچ مجهز به سیستم مکانیابی در شرایط اضطراری است. ویژگی‌های جالب و کاربردی این ساعت را می‌توانید با مراجعه به مقاله اصلی بخوانید.

    تجهیزات سفر: ساعتی هوشمند برای کودکان   

چادر مسافرتی

چادر سفری معلق

تریپاد کمپر (TreePod Camper) چادری سفری است که به خاطر طراحی ویژه‌‌اش، حتی زمانی که در جنگلی مرطوب هستید شما را کاملا خشک نگه می‌دارد. علاوه بر این، از ورود هر گونه حشرات و حیوانات کوچک موذی جلوگیری می‌کند. بنابراین، دیگر لازم نیست روی زمین و صخره‌های سخت و گاها نمناک خوابی ناآرام داشته باشید. اطلاعات بیشتر درباره این چادر معلق را می‌توانید در لینک زیر مطالعه کنید.

   تجهیزات سفر: چادر سفری معلق   

 

قفل

قفل هوشمند سفری

ایربالت قفل هوشمند سفری است که نه تنها چمدان شما را قفل و غیرقابل نفوذ نگه می‌دارد بلکه امکان ردیابی وسایل سفر را برای شما فراهم می‌کند. آنچه این قفل را ویژه و متفاوت می‌کند این است که نیازی به کلید برای قفل شدن، رمزگذاری و به خاطر سپردن رمزهای پیچیده ندارد؛ این یعنی اینکه اصلا دغدغه فراموشی احتمالی شماره رمز را هم نخواهید داشت. همچنین، می‌توانید با استفاده از سیستم GPS ایربالت این قفل وسایل خود را به آسانی ردیابی کنید.

   تجهیزات سفر: قفل هوشمند سفری   

پروژکتور کوچک

پروژکتور قابل حمل سونی

پروژکتورLSPX-P1 وایرلس شرکت سونی پروژکتوری کوچک با قابلیت جابه‌جایی آسان، بهترین گزینه برای آنهایی است که همیشه در سفر هستند. جالب است که این پروژکتور دارای طراحی مشبک است و همین طراحی باعث خنک ماندن آن در حین کار و در نتیجه سبب افزایش عمر دستگاه و کاهش چشمگیر صدای آن می‌شود.

   تجهیزات سفر: پروژکتور قابل حمل سونی   

سایلنت پارتنر

خاموش کننده صدای خروپف

سایلنت پارتنر شما را از شر صدای ناهنجار خروپف راحت می‌کند. البته، این دستگاه قرار نیست خروپف شما را اصلاح کند و تنها از فناوری پتنت sub-wavelength برای از بین بردن صدای خروپف استفاده می‌کند و به این ترتیب، خوابی راحت و بی‌سر و صدا خواهید داشت. اگر مایلید دریاره طراحی و کارایی این دستگاه بیشتر بدانید به لینک زیر مراجعه کنید.

   ابزار سفر: خاموش کننده صدای خروپف   

کت سفری

اولین کت مسافرتی چند منظوره دنیا

پاورآی‌ان (PowearIN2.0) یک کت هوشمند سفری با ده‌ها کاربرد متفاوت است. این کت هم برای نگهداری وسایل و هم شارژ گوشی و لوازم الکترونیکی طراحی شده است؛ دارای جیب‌های RFID، برای بالابردن امنیت نگهداری از وسایل است؛ از جنس مواد کندسوز است؛ قابلیت تغییر شکل به صورت کوله دارد و ده‌‌ها ویژگی دیگر که می‌توانید با مراجعه به لینک اصلی مقاله مطالعه کنید.

   ابزار سفر: اولین کت مسافرتی چند منظوره دنیا   

ماشین لباس‌ شویی قابل حمل

ماشین لباس‌ شویی قابل حمل

اسکرابا واش بگ سبک‌ترین و فشرده‌ترین ماشین لباس‌شویی دنیا با وزنی کمتر از ۱۴۵ گرم است. در واقع، این وسیله درست مثل یک تخته‌ی رخت‌شویی است اما نه به شکل سنتی آن، این اختراع جدید به راحتی تا می‌شود و در میان اسباب و لوازم سفر قرار می‌گیرد. برآمدگی‌های سطح درونی آن چون شوینده عمل می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان لباس را تمیز می‌کنند. 

   ابزار سفر: ماشین لباس‌ شویی قابل حمل   

نومد

کیف شارژر

نومد (Nomad) یک کیف پول چرم دومنظوره است که هم به عنوان یک کیف پول و هم یک شارژر استفاده می‌شود، از جنس چرم مرغوب هوروین است و دوختی ظریف و زیبا دارد. مهم‌تر از همه، تکنولوژی RFID (سیستم محافظت از کارت‌های اعتباری و اطلاعات شخصی در برابر سارقان) به کار رفته در این کیف پول است. کابل شارژر با ظرافت میان خط تای کیف جاگذاری شده است تا زمانی که احتیاج به شارژ کردن موبایل داشته باشید، به راحتی کیف را از جیب بیرون‌ بکشید و روی میزی قرار دهید (یا حتی می‌توانید درون یک کیف مسافرتی کوچک قرار دهید) و با خیال راحت گوشی تلفنتان را شارژ کنید. 

   ابزار سفر: کیف شارژر   

لیوان شارژکننده

موگینو؛ بهترین لیوان هوشمند دنیا

موگینو یک ماگ دوجداره هوشمند با دیواره‌ای از جنس استیل ضدخش است. نکته قابل‌توجه درباره این لیوان دیواره‌ی خارجی آن (از جنس یک نوع خاص از آلیاژ آلومینیوم) است که به طرز قابل توجهی از اتلاف گرما جلوگیری می‌کند. بین دو دیواره داخلی و خارجی موگینو، در نقاط مشخصی، از ماژول‌های ترموالکتریک استفاده شده است و قسمت زیرین آن سنسورهای حرارتی بسیار قوی، باتری قابل شارژ، کنترل شارژ باتری و چند ویژگی دیگر را در خود جای داده است. برای آشنایی با سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ماگ لینک زیر را مطالعه کنید.

   ابزار سفر: موگینو؛ بهترین لیوان هوشمند دنیا   

ظرف نگهدارنده

بهترین ظرف نگهدارنده سفری

گرین‌ترولر نه تنها از خوراکی و نوشیدنی‌ها به خوبی نگهداری می‌کند و مانع از ریختن مایعات به بیرون از ظرف می‌شود و از ورود قطرات باران و یا آب به درون ظرف جلوگیری می‌کند، بلکه می‌توان از آن به‌عنوان جعبه کمک‌های اولیه یا حتی برای نگهداری وسایل کودک و هر چیزی که نیاز به مراقبت داشته باشد استفاده کرد.

   ابزار سفر: گرین ترولر؛ بهترین ظرف نگهدارنده سفری   

دوربین

دوربین فیلمبرداری که مثل سنجاق به لباس وصل می‌شود

می‌کم (MeCam) دوربینی هوشمند است که مانند یک سنجاق سینه به لباس یا هر سطح دیگری متصل می‌شود. اگرچه این گجت پوشیدنی شباهتی به دوربین‌های فیلمبرداری ندارد اما در واقع یک دوربین فیلمبرداری است که به شکل یک دکمه طراحی شده است. اطلاعات بیشتر درباره این دوربین را می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر به‌دست آورید.

   ابزار سفر: دوربین فیلمبرداری که مثل سنجاق به لباس وصل می‌شود   

چمدان متحرک

چمدان متحرک

مدوبگ (Modobag) یک چمدان است اما نه یک چمدان معمولی. مدوبگ ۱۳ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و با هر بار شارژ ۱۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. حتی می‌توانید روی چمدان بنشینید و مثل یک موتورسیکلت کوچک و یا اسکوتر به‌راحتی آن را برانید. با این حال این چمدان وزن چندانی ندارد و تنها ۸ کیلوگرم است. بعید نیست با مطالعه ویژگی‌های این چمدان هوشمند شما خریدار بعدی مدوبگ باشید.

   ابزار سفر: چمدان متحرک   

بطری آب هوشمند

بطری آب با درب شمارشگر

بطری دات (Dot) بی شک یکی از جالب‌ترین محصولات برند جوزف اند جوزف است. دات علاوه بر طراحی شفاف و مینیمال، یک درب هوشمند هم دارد که با هر جرعه آب که می‌نوشید، میزان آب مصرفی شما را ثبت می‌کند. همچنین، درب ضد چکه دات آن را برای استفاده در خانه، ورزشگاه یا دفتر کار عالی می‌سازد. مشخصات دیگر این بطری را در لینک زیر بخوانید.

   تجهیزات سفر: بطری آب با درب شمارشگر   

امنیت بانوان

۳ ابزار تامین کننده امنیت برای بانوان

این روزها بازار گجت‌های پوشیدنی بسیار پررونق و پرسروصدا است. در این میان برخی دست به طراحی گجت‌هایی در راستای افزایش امنیت بانوان زده‌اند که شاید بیشترین کاربرد آن‌ها برای زنان مسافر باشد. در مقاله زیر می‌توانید در مورد ۳ مورد از این گجت‌ها بخوانید؛ یکی دستبندی که با ارسال سیگنال دوستان فرد را از موقعیت او آگاه می‌کند، دیگری گردنبندی است که با ایجاد صدایی بلند به کمک بانوان می‌آید و آخرین مورد انگشتری است که با چرخاندن نگین آن تولید صدا می‌کند.

   ابزار سفر: ۳ ابزار تامین کننده امنیت برای بانوان   

مطالب مرتبط:

دیدگاه