سرگردانی مسافران بغداد - تهران در فرودگاه به دلیل نقص فنی هواپیمای ایران ایر

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
سرگردانی مسافران بغداد - تهران در فرودگاه به دلیل نقص فنی هواپیمای ایران ایر

پرواز ساعت ۱۸:۱۰ ایران‌ایر در مسیر بغداد - تهران به دلیل بروز نقص فنی هواپیما، هنوز انجام نشده است و مسافران در فرودگاه سرگردان هستند.

یکی از مسافران پرواز ایران‌ایر در مسیر بغداد - تهران گفت که برای انجام پرواز امروز بغداد - تهران حدود ساعت ۱۵ وارد فرودگاه بغداد شدیم تا در ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه پرواز ایران‌ایر ما را از بغداد به تهران منتقل کند.

وی افزود که متأسفانه از آن ساعت تاکنون پرواز انجام نشده است و هیچ‌یک از نمایندگان ایران‌ایر بابت ارائه توضیحات سراغ ما نیامده‌‌اند و کماکان در فرودگاه بغداد سرگردانیم.

این مسافر بیان کرد این درحالی است که مسافران این پرواز همه ۳۰۰ نفر زائران در قالب ۶ کاروان هستند که تعداد زیادی از آنها را سالخوردگان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در فرودگاه بغداد هیچ‌گونه خدماتی به آنها ارائه نشده است، گفت:

فعلاً هیچ مقام فرودگاهی و ایران‌ایر بابت توضیح علت بروز این تأخیر سراغ ما نیامده‌اند اما جسته و گریخته شنیده‌ایم که قرار است یک فروند هواپیما از تهران حرکت کند تا به بغداد بیاید و این مسافران را به تهران برگرداند.

این مسافر افزود که فعلاً همه در فرودگاه منتظر هواپیمای جدید هستیم ضمن آنکه هیچ پذیرایی‌ای از سوی ایران‌ایر از مسافران انجام نشده است.

مطالب مرتبط:

منبع فارس

دیدگاه