بلفاست بهترین مقصد گردشگری در سال ۲۰۱۷

عدنان ایرانی
عدنان ایرانی یکشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
بلفاست بهترین مقصد گردشگری در سال ۲۰۱۷

 «بلفاست» (Belfast) یکی از مکان‌های خوب گردشگری در سال ۲۰۱۷ است که در ایرلند شمالی قرار دارد. برای شناخت این شهر با کجارو همراه باشید.

بلفاست در لیست «۵۰ مکان برای مسافرت در سال ۲۰۱۷» (50 Places to Travel in 2017) در «مجله سفر و اوقات فراغت» (Travel and Leisure magazine’s) قرار گرفته است. این لیست شامل بهترین مقاصد جهان برای غذا، فرهنگ و شگفتی‌های مخفی می‌باشد.

بلفاست یکی از بهترین مقصدها برای سال ۲۰۱۷

بلفاست خانه‌ای است که دارای گزینه‌های ناهارخوری برجسته شامل رستوران ۲ ستاره، OX و «برنامه مداخله زودهنگام برای نوزادان و کودکان» (EIPIC) است، که قطعا باعث رفع اشتها می‌شود.

برای شب زنده‌داری، مسافرت و اوقات فراغت پیشنهاد می‌شود به باشگاه شبانه در محله کلیسای جامع معروف بروید.

بلفاست یکی از بهترین مقصدها برای سال ۲۰۱۷

اگر شما به دنبال تفاوت هستید باید «سیدهید» (Seedhead) را امتحان کنید که یک سازمان هنری  است که تورهای هنر خیابانی و میزبانی میهمانی‌های تبلیغاتی دور شهر را اجرا می‌کند.

با چنین میراث غنی تعجب‌آور نیست که بلفاست خانه بسیاری از موزه‌های هنر و تاریخ باشد. بلفاست غول‌آسا یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های این شهر است و در محله بسایر بزرگی قرار دارد.

برنده جایزه World's Leading Visitor Attraction  توسط «جوایز مسافرت جهانی» (World Travel Awards) در سال ۲۰۱۶ شده است.

برای علاقه‌مندان به فیلم، بلفاست خانه هتل بولیت است، نزدیک «میدان ویکتوریا» (Victoria Square) و از آهنگ کلاسیک استیو مک کویین در دهه ۱۹۶۰ الهام گرفته است. این هتل هر چیزی که برای ماندن شما نیاز است را پیشنهاد می‌دهد.

بلفاست یکی از بهترین مقصدها برای سال ۲۰۱۷

ایرلند شمالی دارای سرمایه موقعیت‌های شگفت‌انگیز است که باعث شده است تا رتبه‌اش را در کنار شهرهای بزرگ مانند بلگراد صربستان، کیپ تاون آفریقای جنوبی و مونته ویدئوی اروگوئه بالا ببرد.

از سال ۲۰۱۶، یک برنامه عملیاتی به نام چارچوب فرهنگی برای بلفاست آغاز شده است، برای هرکس که در تجربیات بلفاست بوده و از فرهنگ و هنر گوناگون و متمایز شهر الهام گرفته است.

این طرح به تشریح ۴ طبقه اصلی شهر برای هدایت رو به جلو می‌پردازد. موضوعات شامل بلفاست مجزا، جوامع الهام‌بخش، جذب مخاطب و تقویت بخش‌ها می‌شود.

بلفاست سال‌های بسیاری از درگیری و تخریب را از طریق دوره معروف به «مشکلات» تجربه کرده  اما در هنر و فرهنگ و همچنین صنعت و نوآوری شکوفا شده است، این شهر به یکی از بهترین مکان‌ها در جزیره ایرلند در طول چند سال گذشته تبدیل شده است.

لیست کامل ۵۰ مکان برای مسافرت در سال ۲۰۱۷ را می‌توانید در اینجا ببینید.

آیا شما اخیرا بلفاست بوده‌اید، یا برنامه‌ای برای رفتن به آنجا دارید؟ در قسمت کامنت‌ها به ما بگویید.

مطالب مرتبط:

منبع .IrishCentral

دیدگاه