سفر به مراکش، تجربه ای ارزشمند و ارزان

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۵
سفر به مراکش، تجربه ای ارزشمند و ارزان

مراکش کشوری است واقع در شمال غربی آفریقا با آب‌وهوایی متنوع. با کجارو باشید تا راز سفری گران‌بها و البته ارزان را بازگو گنیم.

وقتی به مراکش فکر می‌کنید، احتمالا تصاویر غذاهای ناآشنا، بازارها و ساحل آفتابی آرامش به ذهن می‌آید. مراکش، با شهرهای قدیمی‌اش، استراحتگاه‌های ساحلی خیره‌کننده‌اش، ماجراجویی‌های صحرایی‌اش، گزینه‌های بسیاری برای سفری سالم، جهت انتخاب به شما عرضه می‌کند.

ما راز سفری ساحلی، خوردنی و حماسی را با شما در میان می‌گذاریم تا بهترین و واقعی‌ترین چیزهایی را که مراکش می‌تواند پیشکش کند، تجربه کنید.

غذا

اگر تابه‌حال «طاجین» را امتحان کرده باشید، احتمالا مادام‌العمر طرفدارش شده‌اید. طاجین، این قابلمه‌ی مخروطی‌شکل سفالی، راز ایجاد برخی از بهترین طعم‌های مراکشی است. خوراک طاجین که خورشی است مرکب از گوشت و سبزی همراه با ادویه‌های مخصوص و گاهی هم با لیمو و زیتون سرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خوراک «کوس‌کوس» را تمام دنیا دوست دارند. یک دور بازارگردی‌اش برایتان تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهد بود و غذاها حقیقتا باعث می‌شوند که بیشتر بخواهید. شاید با یک کلاس آشپزی بتوانید یکی دو مورد از رموز آشپزی مراکشی یاد بگیرید!

طاجین، غذای مراکشی

حس و حال مدیترانه‌ای

خط ساحلی طولانی مراکش به نرمی از دریای مدیترانه تا صحرای بزرگ آفریقا کشیده شده است و به‌طور طبیعی، دریاکنارهای زیبا و شهرهای ساحلی هم وجود دارند. «تاغازوت» و «مازیغن» برای موج‌‌سواری، و «الصویره» برای کایتینگ فوق‌العاده‌ هستند. «اکادیر» به خاطر دریاکنارهایش مشهور است. «ساحل سفید» را هم پیدا کنید، ساحلی دورافتاده در میان یک پارک زیست‌محیطی. به نظر وسوسه‌انگیز می‌آید!

ساحل مدیترانه

بیابان‌گردی

در وسعت بیابان چیزی است که زندگی را به قضاوت می‌گذارد.

کجا می‌توان رفت؟ شن‌های «ساحل سفید» و البته بلندترین تپه‌های شنی دنیا در «عرق الشبی».

بیابانی در مراکش

به هر حال، چه به خاطر فرهنگ مراکش راهی این کشور شوید و چه برای ساحلش، غذایش، معماری‌اش یا بیابانش، مطمئنا از بهترین ماجراجویی‌های دوران زندگی‌تان خواهد بود.

مطالب مرتبط:

منبع ecophiles

دیدگاه