رستوران های سنگاپور؛ از باسیلیکو تا شیراز

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی یکشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
رستوران های سنگاپور؛ از باسیلیکو تا شیراز

سنگاپور از جمله مقاصد گردشگری جذاب برای گردشگران است. انتخاب یک رستوران مناسب می‌تواند گاهی مسئله مهمی برای گردشگران باشد. در ادامه با برخی از رستوران های سنگاپور آشنا شویم.

خوردن غذاهای محلی یا غذاهای مخصوص هر کشور می‌تواند تجربه‌ای جدید باشد، که خوب یا بد تا سال‌ها در خاطر می‌ماند. اما برخی مایل به امتحان کردن غذاهای بیگانه نیستند. برای این افراد هیچ نگرانی در سفر به سنگاپور وجود ندارد زیرا علاوه بر رستوران‌هایی با منوهای غذاهای محلی، رستوران های سنگاپور غذای ایرانی نیز دارند. در سنگاپور رستوران‌های فراوانی وجود دارد که منوی برخی از آن‌ها شامل غذاهای خارجی و برخی دیگر شامل غذاهای محلی هستند. در این مقاله به برخی از رستوران‌های ارائه‌دهنده غذاهای خارجی در سنگاپور می‌پردازیم.

رستوران باسیلیکو (basilico)

رستوران باسیلیکو سنگاپور

منوی رستوران باسیلیکو (basilico) شامل غذاهای سنگاپوری و ایتالیایی است. این رستوران شامل یک بوفه بسیار عالی است. افراد برای صرف هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به این رستوران زیبا مراجعه می‌کنند.

ساعت کار

  • صبحانه:

دوشنبه تا شنبه ۶:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح

یکشنبه‌ها ۷ صبح تا ۱۰:۳۰ صبح

  • ناهار:

دوشنبه تا شنبه ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر

یکشنبه‌ها ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر

  • شام:

هرروز از ساعت ۶:۳۰ عصر تا ۱۰ شب

 رستوران آندره

رستوران اندره سنگاپور

منوی رستوران آندره (Andre) شامل بهترین غذاهای فرانسوی است. سرآشپز و صاحب این رستوران فردی به نام آندره است که از ۱۵ سالگی در جنوب فرانسه زیر نظر یک خانم و آقای فرانسوی آشپزی می‌کرد. نکته جالب‌توجه در این رستوران پذیرایی آقای آندره و همسرش از میهمانان است. فضای این رستوران کاملا دوستانه و برای صرف یک شام رمانتیک بسیار مناسب است. برخورد کارکنان بسیار مودبانه، غذاها لذیذ و تزیینات‌شان بسیار زیبا و خلاقانه است.

ساعت کار

یکشنبه‌، سه‌شنبه، پنجشنبه، شنبه از ۷ عصر تا ۱۱ شب

چهارشنبه و جمعه از ۱۲ ظهر تا ۳ بعد از ظهر، ۷ عصر تا ۱۱ شب

دوشنبه‌ها تعطیل است

رستوران سامر پاویلیون (summer pavilion)

رستوران پاویلیون سنگاپور

منوی رستوران summer pavilion شامل غذاهای چینی و منوی غذاهای گیاهی است. فضا، کیفیت غذا و سرویس‌دهی بسیار عالی است. قیمت غذاها بالا است اما ارزشش را دارد.

ساعت کار

هرروز از ۱۱:۳۰ تا ۲:۳۰، ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

رستوران ام.تی.آر (MTR)

رستوران ام تی ار سنگاپور

منوی رستوران MTR شامل غذاهای جنوب هند است. غذاهای این رستوران همیشه از مواد تازه درست می‌شوند. محیط رستوران بسیار تمیز، غذاها لذیذ و رفتار کارکنان مودبانه و سریع است.

ساعت کار

هرروز به‌جز دوشنبه‌ها از ۸:۳۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر، ۵:۳۰ عصر تا ۹:۳۰ شب

رستوران بلو کوزینا (Blu Kouzina)

رستوران بلو کوزینا سنگاپور

منوی رستوران Blu Kouzina شامل غذاهای یونانی بوده و تمام مواد اولیه غذاها اورگانیک است. از ویژگی‌های این رستوران غذاهای دریای خوشمزه، کارکنان مودب، فضای دلپذیر و زیبا است.

ساعت کار

هرروز از ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر، ۶ غروب تا ۱۰ شب

رستوران کات (cut)

رستوران کات سنگاپور

اگر به‌دنبال تجربه طعم لذیذ استیک هستید به رستوران cut بروید. رستوران کات یکی از بهترین استیک هوس‌های (رستورانی که فقط استیک سرو می‌کند) سنگاپور است. سرویس‌دهی رستوران همچنین غذاها عالی هستند.

ساعت کار

هرروز از ۵:۳۰ عصر تا ۱۰ شب

رستوران ژان (Jaan)

رستوران ژان سنگاپور

کلمه ژان به زبان کهن سانسکریت به‌معنای کاسه است. رستوران Jaan غذاهای مدرن فرانسوی و غذاهای گیاهی سرو می‌کند و سعی بر این دارد تا با استفاده از مواد اولیه تازه و غذاهایی با تزیینات زیبا و در عین حال ساده، یک آشپزی خلاق را در اختیار مشتریان قرار دهد. رفتار کارکنان مودبانه و فضا دلپذیر است.

ساعت کار

هرروز به‌جز یکشنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر، ۷ عصر تا ۱۱ شب

رستوران لاین (Line)

رستوران لاین سنگاپور

رستوران Line ارائه‌کننده غذاهای بین‌المللی است، از غذاهای دریایی گرفته تا خوراک‌های غربی و آسیایی.

ساعت کار: هرروز از ۵ عصر تا ۱ بامداد

رستوران فرتینی لا تراتوریا (Fratini la Trattoria)

رستوران فراتینی سنگاپور

شما در رستوران Fratini la Trattoria با منوی انواع غذاهای سنتی و مدرن ایتالیایی روبه‌رو می‌شوید. این رستوران برای هر سه گروه دوستداران گوشت، غذاهای دریایی و غذاهای گیاهی غذاهایی مطابق میل آن‌ها ارائه می‌کند. کیفیت عالی غذاها، برخورد مودبانه و دوستانه کارکنان، و فضای دلپذیر از ویژگی‌های رستوران فرتینی است.

ساعت کار

هرروز از ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر، ۶ غروب تا ۱۱ شب

رستوران کری کالچر (Curry Culture)

رستوران کری کالچر سنگاپور

منوی رستوران کری کالچر Curry Culture شامل غذاهای سنتی و مدرن هندی است. فضای رستوران دلپذیر، رفتار کارکنان مودبانه و دوستانه و غذاها لذیذ است.

ساعت کار

هرروز از ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر، ۵:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

رستوران اسپاگو (Spago)

رستوران اسپاگو سنگاپور

رستوران Spago در طبقه ۵۷ برج مارینا بی سندز قرار دارد و منظره بسیار زیبایی را به دست می‌دهد به‌خصوص اگر از فضای تراس استفاده کنید. منوی اسپاگو شامل آشپزی آمریکایی است. کیفیت غذاها عالی و رفتار کارکنان مودبانه و دوستانه است.

ساعت کار

هرروز از ساعت ۷ صبح تا ۲:۳۰ بعدازظهر

رستوران هالیا (Halia)

رستوران هالیا سنگاپور

رستوران Halia در هتل رافلز (raffles)، از قدیمی ترین هتل های جهان، قرار دارد. منوی رستوران هالیا شامل غذاهای اروپایی و آسیایی است. غذاهای لذیذ و فضای دوست‌داشتنی و رماتیک از ویژگی‌های این رستوران است.

ساعت کار

هرروز به‌جز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بعدازظهر، ۶ غروب تا ۹:۳۰ شب

شنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۹:۳۰ شب

رستوران کورنر هاوس (Corner House)

رستوران کورنز هاوس سنگاپور

رستوران Corner House در یک باغ گیاه‌شناسی قرار گرفته و مکان بسیار زیبایی برای قدم زدن است. منوی این رستوران شامل انواع غذاها است. کیفیت غذاها عالی، فضا بسیار دوستانه و زیبا، و رفتار کارکنان مودبانه و صمیمی  است.

ساعت کار

هرروز از ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر، ا ۶:۳۰ عصر تا ۱۱ شب

رستوران شیراز

رستوران شیراز سنگاپور

زمانی که وارد رستوران شیراز Shiraz می‌شوید فراموش می‌کنید که در کشوری غیر از ایران هستید. تزیینات و معماری مطابق با حال‌وهوای ایرانی است. منوی رستوران شیرازی شامل پیش غذاها، غذاها و دسرهای ایرانی است. غذاها شامل انواع کباب، انواع خورش، میرزا قاسمی، کشک و بادمجان، دیزی، باقالی پلو با ماهیچه و غیره است.

ساعت کار

از یکشنبه تا پنجشنبه ۶ صبح تا ۱۲ شب، جمعه و شنبه از ۶ صبح تا ۱ بامداد.

تلفن: ۲۲۸۲ ۶۳۳۴ ۶۵+

مطالب مرتبط:

دیدگاه