خرید ۴ فروند هواپیمای سبک Embraer توسط کیش ایر

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
خرید ۴ فروند هواپیمای سبک Embraer توسط کیش ایر

با ورود ۴ فروند هواپیمای سبک از نوع Embraer195 توسط کیش ایر، نیاز ۲۰ فرودگاه کشور جهت اتصال به جزیره کیش و سایر نقاط مرتفع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هواپیمایی کیش، این شرکت در راستای حفظ اصل مشتری‌مداری و انجام رسالت خود به عنوان تنها شرکت هواپیمایی زیر مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش در جهت کمک به توسعه پایدار جزیره و تقویت صنعت گردشگری و توریسم در مروارید خلیج فارس با اولویت توسعه شبکه پروازی در مسیرهای داخلی و بین المللی و با رویکرد اتصال به جزیره زیبای کیش اقدام به توسعه ناوگان هوایی خود با الحاق ۴ فروند هواپیمای سبک می‌کند.

هواپیمای سبک Embraer

جدیدی مدیر عامل کیش ایر در بیان جزئیات ورود این هواپیماها افزود که به منظور بهره‌مندی و پوشش نیاز هموطنانی که به لحاظ شرایط فرودگاه شهر خود و به دلیل عدم امکان نشست و برخاست هواپیماهای استفاده شده در ایرلاین‌های داخلی بالاخص کیش ایر از امکان بهره‌برداری از پتانسیل‌های گردشگری، تجاری و صنعتی جزیره کیش بی‌بهره بودند، برنامه الحاق ۴ فروند هواپیمای سبک‌تر را در برنامه خود قرارداده‌ایم که با لطف پروردگار تلاش می‌شود تا پایان سال جاری به ناوگان کیش ایر ملحق شوند.

هواپیماهای مذکور از نوع جت امبرائر ۱۹۵ با سال ساخت ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰، با ۱۰۸ صندلی و ساخت کشور برزیل هستند که انشاءالله به محض ورود به ناوگان هوایی کیش ایر، نیاز ۲۰ فرودگاه کشور جهت اتصال به جزیره زیبای کیش و سایر نقاط را مرتفع می‌کنند.

هواپیمای سبک Embraer لازم بذکر است کیش ایر با بهره‌برداری از ۱۴ فروند هواپیما مشتمل بر دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱، دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و با برقراری میانگین ۶۸ سورتی پرواز روزانه و همچنین اتصال مراکز و شهرهای ۲۰ استان به جزیره کیش موفق به تأمین نیاز پروازی هموطنان عزیز شده است.

مطالب مرتبط:

منبع کن نیوز

دیدگاه