تجهیزات سفر: واگو؛ دستگاه کاهش دهنده حجم

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
تجهیزات سفر: واگو؛ دستگاه کاهش دهنده حجم

واگو ابزاری بسیار کوچک است که با فشرده کردن وسایل سفر تا ۵۰ درصد باعث افزایش فضا در چمدان می‌شود. برای آشنایی بیشتر با واگو در ادامه با کجارو باشید.

هر روز علاقه مردم به سفر کردن بیشتر و بیشتر می‌شود. شاید آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و لمس تازه‌ها و ناشناخته‌ها در طول سفر است که این چنین لذت‌بخش به نظر می‌رسد. چه به هدف خرید سفر می‌کنیم و چه برای گشت و گذار در مناطق خوش منظره و زیبا راهی سفر می‌شویم، همه ما در یک چیز با هم در اشتراکیم: در پایان سفر با کوله باری از سوغاتی و خرت و پرت‌‌های دست و پا گیر به خانه برمی‌گردیم. مشکل اینجا است که چمدان‌ها فضای چندانی ندارند و ما همیشه به فکر راهی برای ایجاد فضای بیشتر هستیم.

یک روش عالی برای حل این مشکل استفاده از ابزاری نام واگو (VAGO) است.

واگو

کوچک‌ترین راه برای ایجاد فضایی بزرگ‌تر

واگو چیست؟

واگو

واگو دستگاهی بسیار کوچک است که می‌توانید همیشه در طول سفر همراه خود داشته باشید. این ابزار می‌تواند به صورت خودکار لباس‌ها و در کل هر چیز نرمی را فشرده کند و از این طریق حجم بار را به طور قابل توجهی (تا ۵۰ درصد) کاهش دهد. بنابراین، کلی فضای اضافی در چمدان خواهید داشت.

بر اساس تحقیقات انجام شده، لباس، کیف و دیگر مواد و وسایل نرم بیشترین فضا را در چمدان به خود اختصاص می‌دهند. با این حال، بیشتر حجم این وسایل عمدتا توسط هوا اشغال می‌شود. به عبارت دیگر، ما در طول سفر با خود هوا حمل می‌کنیم. واگو ابزاری هوشمند است که با استفاده از کمپرسور خلاء، هوا را از لابه‌لای لباس‌ها تخلیه می‌کند و سبب افزایش فضای آزاد در بار می‌شود. 

واگو چه مزایایی دارد؟

سفر لذت‌بخش است، اما قطعا در طول سفر کلی رخت و لباس چرک خواهید داشت و گاهی ممکن است شرایط مناسب برای شستن لباس‌ها فراهم نباشد. اینجا است که واگو می‌تواند این مشکل آزاردهنده را حل کند. واگو با نگه داشتن لباس‌ها در خلاء مانع از ایجاد بو و باکتری می‌شود.

آسان

واگو

نحوه عملکرد این وسیله بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید به این شکل است:

  • لباس‌ها را در کیسه قرار دهید.
  • واگو را روی کیسه نصب کنید.
  • دستگاه را به برق وصل کنید.
  • دکمه را فشار دهید.

هوشمند

واگو

سنسور هوشمند واگو دارای قابلیت تشخیص فشار است و به محض اتمام فرایند فعالیت دستگاه را متوقف می‌کند.

کوچک

واگو

واگو بسیار کوچک و به راحتی قابل حمل است. طول این دستگاه ۷۰ میلی‌متر و وزن آن ۸۵ گرم است.

تنوع رنگ

واگو

 

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه