حامیان رسمی، حمایت خود را از فینال جوایز جهانی سفر در سال ۲۰۱۷ تایید کردند

نگین توکلی
نگین توکلی شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
حامیان رسمی، حمایت خود را از فینال جوایز جهانی سفر در سال ۲۰۱۷ تایید کردند

جشنواره جهانی سفر، هر ساله با حضور هیئت داوری، جوایزی را به بخش‌های مختلف صنعت گردشگری، اهدا می‌کند. امسال، حامیانی رسمی به این جمع اضافه شده‌اند.

جشنواره جهانی سفر، مفتخر است تا به تراول تک (Traveltek)، بوکینگی.کام (Bookingee.com)، هواپیمایی ویتنام، ویتراول (Vietravel) و سرنتا (Serenata) به عنوان حامیان رسمی برای مراسم پیش روی فینال گالای ۲۰۱۷، خوش‌آمد بگوید.

مراسم فرش قرمز، در عصر یکشنبه، ۱۰ام دسامبر (۱۹ آذر) به موازات جوایز جهانی آسیا (World Spa Awards) در اقامتگاه و اسپای مسحورکننده خلیجی جی‌دبلیو ماریوت فوکوک امرالد (JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay) در ویتنام، برگزار خواهد شد. در این مراسم، تعداد زیادی از مدیران شرکت‌ها از مناطق نزدیک و دیگر نقاط جهان، شرکت خواهند کرد تا مشخص شود کدام یک از آن‌ها در راس صنعت گردشگری امسال، بوده است.

رییس جشنواره جهانی سفر، گراهام کوک، گفت:

باعث شادی فراوان ما است که به نخبگان این ضیافت بین‌المللی در ویتنام، که برای رقابت در عناوین مختلف جهانی (مانند بهترین هتل، هواپیمایی، آژانس مسافرتی و...) به اقامتگاه فوق‌العاده خلیجی جی‌دبلیو ماریوت فوکوک امرالد، می‌آیند؛ خوش‌آمد بگوییم. به همراه تراول تک، بوکینگی.کام، هواپیمایی ویتنام، ویتراول و سرنتا که به جمع ما اضافه شده‌اند، به نظر می‌رسد، امسال موفق‌ترین مراسم فینال گالا را در پیش رو داریم.

ما برای همکاری با تراول تک، بوکینگی.کام، هواپیمایی ویتنام، ویتراول و سرنتا، بسیار هیجان‌زده هستیم و برای رساندن جشنواره جهانی سفر به سطوح بالاتر و با مخاطبین بیشتر، با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

جشنواره جهانی سفر در سال ۱۹۹۳ برای قدردانی‌کردن، جایزه‌دادن و جشن‌گرفتن پیشرفت‌های تمام بخش‌های صنعت گردشگری، ایجاد شد. امروزه، نام جشنواره جهانی سفر به عنوان نشانه نهایی کیفیت در سراسر جهان، شناخته می‌شود و البته برندگانی که همه آرزو دارند جای آن‌ها باشند.

هر سال، جشنواره جهانی سفر، با مجموعه‌ای از مراسم منطقه‌ای گالا (regional gala ceremonies) در جهت شناختن و جشن‌گرفتن موفقیت‌های فردی و جمعی در هر منطقه جغرافیایی کلیدی زمین، برگزار می‌شود.

از مراسم جشنواره جهانی سفر گالا، به عنوان بهترین فرصت تشخیص در صنعت گردشگری، تقدیر می‌شود. این مراسم همیشه مورد توجه دولت‌ها، مدیران صنعتی، رسانه‌های بین‌المللی و شخصیت‌های مهم، است.

برای اطلاعات بیشتر از جشنواره جهانی سفر، به وب‌سایت رسمی آن‌ها، رجوع کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه