۱۰ دانشگاه برتر جهان برای مطالعه مدیریت هتل

سارا کرایی
سارا کرایی سه شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
 ۱۰ دانشگاه برتر جهان برای مطالعه مدیریت هتل

اگر مدیریت هتل رشته موردعلاقه‌ی شما است، در این مقاله با بهترین دانشگاه‌های دنیا برای این رشته آشنا شوید.

هتلداری رشته‌ای شدیدا رقابتی است که در بسیاری از برترین موسسات آموزشی جهان در قالب دوره‌های مدیریت هتل و برنامه‌های مهمانداری تدریس می‌شود. با وجود این‌که آمریکا در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌‌ها اول است، کشورهای دیگری وجود دارند که گزینه‌های خوبی هم برای دانشجویان و هم صنعت مهمان‌نوازی به حساب می‌آیند. در ادامه ۱۰ دانشگاه برتر جهان را برای رشته هتلداری لیست کرده‌ایم که بر اساس کیفیت برنامه‌های آموزشی، کارآموزی، فرصت‌های شغلی، تنوع، روش و رفتار دانشجویان و دیدگاه صنعت مهمان نوادی نسبت به موسسه رده بندی شده‌اند، اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید در ادامه با کجارو همراه باشید.

دانشکده مدیریت هتل (دانشگاه کرنل) ـ نیویورک، آمریکا

مدیریت هتل

دانشگاه کورنل از زمان شروع صنعت هتلداری، جزو پیشگامان این صنعت بوده است. ارتباط نزدیکی که این موسسه با استاتلر هتل دارد، که در محوطه دانشگاه قرار دارد، تجربه یادگیری و آموزشی غنی را فراهم می‌کند. نزدیک به ۲۰۰ دانشجو با متخصصان حوزه‌ی مهمان‌نوازی کار می‌کنند و می‌توانند مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف هتلداری به کار بگیرند. این دانشکده برای دانشجویان سال سوم امکان تحصیل در خارج از کشور را فراهم می‌کند تا دانشجویان بتوانند تجربه‌ای ارزشمند از تحصیل در فضایی بین‌المللی به‌دست بیاورند. بالغ بر ۹۶۰ دانشجوی کارشناسی از بیش از ۳۰ کشور دنیا در این دانشکده تحصیل می‌کنند. هر سال ۲۵۰ نفر از پیشروان صنعت مهمان‌ نوازی کلاس‌هایی برگزار می‌کنند. هر دانشجو حداقل یک دوره کارآموزی در هر سال می‌گذراند.

دانشگاه لوزان (EHL) ـ سوئیس

مدیریت هتل

دانشگاه لوزان، که در سال ۱۸۹۳ تأسیس شد، پنج برنامه تحصیلی، از دوره کارشناسی تا سطح مهارت‌های اجرایی، ارائه می‌دهد. شبکه‌ی فارغ التحصیلان روبه‌رشد آن شامل ۲۵,۰۰۰ نفر است که فرصت‌های مناسبی برای دانشجویان فراهم می‌کند. در سال ۲۰۱۶، دانشجویان ۲,۶۰۸ نفر دانشجو در این دانشگاه ‌از ۱۰۷ ملیت ثبت نام کرده‌اند. این آموزشگاه محیطی عالی برای تحصیل در رشته‌های مربوط به هتلداری است.

کالج مدیریت هتل ویلیام هرا (دانشگاه نوادا) - لاس وگاس، آمریکا

مدیریت هتل

هر ساله کالج ویلیام هرا صدها کارآموزی را ترتیب می‌دهد، برای دانشجویان فرصت ارتباط با بیش از ۱۷۰ مربی فراهم می‌کند و برنامه‌های استخدامی توسط بیش از ۱۰۰ نام تجاری در صنعت مهمان‌نوازی ملی را تنظیم می‌کند. این ویژگی‌ها این موسسه را به یکی از قوی‌ترین‌های حوزه‌ی آموزش مدیریت هتل تبدیل می‌کند.

کالج مدیریت رزن (دانشگاه مرکزی فلوریدا) ـ آمریکا

مدیریت هتل

اورلاندو فلوریدا در سال ۲۰۱۵ بیشترین گردشگر را در آمریکا داشته است، بنابراین تعجبی ندارد که کالج مدیریت رزن جایگاه بالایی در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های هتلداری به خود اختصاص داده است. با وجود فراوانی بالای استراحتگاه‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌ها، دانشجویان می‌توانند از یادگیری و کار در صنعت مهمان‌نوازی زنده و پویای این شهر بهره‌مند می‌شوند. این موسسه مدرسانی شناخته شده از ۱۷ کشور مختلف دنیا دارد. با تحصیل در این کالج دانشجویان به بورس‌های تحصیلی، کارآموزی، دیدار با اساتید مهمان و شبکه‌های مختلف دانشگاهی دسترسی خواهند داشت.

دانشکده مدیریت هتلداری آکسفورد (دانشگاه آکسفورد بروک) ـ انگلیس

مدیریت هتل

اعتبار و نام خوش رشته مهمان داری آکسفورد به قطع تاریخچه‌ای طولانی چون خود دانشگاه دارد. دانشجویان این دانشکده از ۵۵ کشور مختلف می‌آیند. این دانشگاه  با ۲۰ دانشگاه جهان در کانادا، هنگ کنگ، آمریکا، تایلند و استرالیا همکاری دارد. دانشجویان بین المللی کمک هزینه‌هایی برای تحصیلی و زندگی دریافت می‌کنند. مدیریت هتلداری آکسفورد افرادی را در سال سوم یا چهارم پذیرش می‌کند در صورتی که دارای مدرک تحصیلی در صنعت مهمان‌نوازی باشند.

مدرسه هتلداری لاهه (دانشکده کسب و کار مهمانداری) ـ هلند

مدیریت هتل

مدرسه هتلداری لاهه دوره‌‌های خود را از در دو پردیس دانشگاهی بین‌المللی در لاهه و آمستردام هلند ارائه می‌دهد. این موسسه در سال ۱۹۲۹ تأسیس شد و اکنون بیش از ۶۰ ملیت دانشجو دارد. مدرک کارشناسی ارشد ۴ ساله مدرسه هتلداری برای مدیریت مهمان داری دوره‌ای چالش برانگیز و عملی است. ۹۹ درصد از فارغ التحصیلان این مدرسه تحصیل در این آموزشگاه را پیشنهاد می‌کنند.

مدرسه مدیریت هتل Les Roches ـ سوئیس

مدیریت هتل

مدرسه بین المللی مدیریت هتل Les Roches دوره‌های خود را به زبان انگلیسی و برای دانشجویانی از سراسر جهان برگزار می‌کند. این مدرسه توجه زیادی به تجربه یادگیری دانشجو دارد. در این مرکز برنامه «فالو می» برای افرادی که علاقه‌مند هستند ارائه می‌شود که به آن‌ها اجازه می‌دهد یک روز دانشجو بودن در این موسسه را تجربه کنند. همچنین مدرک تحصیلی مدرسه مدیریت هتل Les Roches دانشجویان را قادر می‌سازد در سراسر موسسات مهمان‌نوازی و گردشگری جهان تحصیل کنند.

کالج مدیریت هتل و رستوران کنراد هیلتون (دانشگاه هیوستون) ـ آمریکا‌

مدیریت هتل

کالج هیلتون رویکردی تجربی در قبال یادگیری دانشجویان دارد و برای دانشجویان خود فضایی عالی برای تقویت مهارت‌های لازم هتلداری ایجاد می‌کند. این کالج چنان متخصصانی را تولید می‌کند که بیش از ۸۰ درصد آن‌ها پیش از فارغ التحصیلی مشغول به کار می‌شوند. کالج هیلتون برنامه آموزشی ویژه‌ای به‌صورت اردو تابستانی برای دانشجویان خود که علاقه‌مند به ورود به صنعت مهمان‌نوازی هستند ارائه م‌ دهد. این اردو‌های ۳ روزه شرکت کنندگان را به این صنعت معرفی می‌کنند، از طریق برگزاری تورهایی به مقصد مهم‌ترین مقاصد مهمان‌نوازی در هیوستون، جلسات مدیران صنعت، تهیه غذا با سرآشپزهای هتل و یادگیری در مورد زندگی در کالج.

موسسه آموزش عالی گلیون ـ سوئیس

مدیریت هتل

این موسسه که با منظره‌ای دل‌انگیز از کوه‌های آلپ سوئیس و فرانسه برفراز ریوریای سوئیس و مشرف به دریاچه ژنو  قرار دارد، بیش از ۵۰ سال است که متخصصان زیادی را به صنعت مهمان‌نوازی بخشیده است. جذب فارغ التحصیلان گلیون توسط موسسات و سازمان‌های مربوط به صنعت مهمان‌نوازی بسیار زیاد است و به میزان قابل ملاحظه‌ای ۸۶ درصد مشغول به کاراند یا پیشنهادهای شغلی خوبی دارند. دانشجویان این موسسه از ۹۸ ملیت مختلف هستند و حدود ۹۳ درصد آن‌ها دانشجویان خارجی  هستند. موسسه آموزش عالی گلیون تجربه یادگیری فوق‌العاده‌ای برای دانشجویان فراهم می‌کند و با وجود هتل شبیه سازی شده‌ای که دارای ۵ رستوران است، فرصتی ایدئال برای بهبود مهارت‌های دانشجویان ایجاد می‌کند.

آکادمی مدیریت مهمانداری امارات (EAHM) ـ دبی

مدیریت هتل

آکادمی مدیریت مهمانداری امارات در مقابل برج العرب جمیرا، لوکس‌ترین هتل جهان، قرار گرفته است. این موسسه بخشی از گروه جمیرا است و دانشجویان آن شانس حضور در هتل‌ها و تفرجگاه‌های بین المللی جمیرا خواهند داشت و حتی می‌توانند در این هتل‌ها مشغول به کار شوند. دانشگاه EAHM برنامه پاره وقت MBA در مدیریت بین المللی مهمانداری برای کسانی ارائه می‌دهند که در این صنعت مشغول هستند و نمی‌خواهند برای تحصیل وقفه‌ای در کار خودایجاد کنند.

مطالب مرتبط:

منبع educations

دیدگاه