گجت های مناسب برای ورزش در سفرهای زمستانی

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی چهار شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
گجت های مناسب برای ورزش در سفرهای زمستانی

زمستان فصل موردعلاقه اسکی‌بازها است و بسیاری از ورزشکاران در فصل سرما و برف سفر می‌کنند تا بتوانند از این فصل به بهترین شکل استفاده کنند. گجت هایی مناسب برای ورزشکاران در فصل زمستان وجود دارد که سفر و ورزش را برای آن‌ها راحت‌تر می‌کند.

فصل زمستان، فصل موردعلاقه بسیاری از افراد است، البته بهتر است فصل زمستان در تهران را با زمستان کانادا یا مناطق سردسیری مقایسه نکنید، چون به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه نیست! بسیاری از ورزشکاران برای انجام ورزش‌های زمستانی مجبور هستند به نقاط بسیار سردسیر سفر کنند و دوام آوردن در این مناطق به تجهیزات خاصی نیاز دارد. در مکان‌هایی مثل کانادا یا ایالت کلرادو سرما به حدی سخت است که بدون تجهیزات و لباس گرم حتی نمی‌توان یک ساعت بیرون از منزل دوام آورد. در این مطلب به سراغ تجهیزات و گجت‌هایی رفته‌ایم که به درد ورزشکاران و افرادی می‌خورد که قصد سفر به نقاط سردسیر رادارند.

کیت کمک‌های اولیه قابل حمل سویس

گجت های مناسب برای ورزش

ایمنی اولین شرط هر سفر است، اتفاق در سرما و شرایط سخت هر لحظه در کمین است و افراد باید آمادگی مقابله با هر اتفاقی را داشته باشند. کیت کمک‌های اولیه قابل حمل سویس سبک، ضد آب و بسیار مجهز است، به‌راحتی در جیب جا می‌شود و می‌توان آن را هرجایی برد.

کیت دمون، مخصوص اسکی‌بازها

گجت های مناسب برای ورزش

اگر اسکی ورزش مورد علاقه شما است و هر زمستان به اسکی می‌روید، کیت مخصوص دمون تجهیزاتی مناسب برای شما است. این کیت شامل وسایل گرمایشی است و در شرایط سرمای سخت به کمک شما می‌آید.

کلاه ایمنی اسکی، باقابلیت برقراری ارتباط

گجت های مناسب برای ورزش

گجت های عجیب و غریب زیادی در بازار وجود دارد که شاید اصلا نتوان از ظاهر آن کاربردش را تشخیص داد. کلاه ایمنی اسکی POC نه‌تنها ابزاری برای محافظت است، بلکه با استفاده از آن می‌توان ارتباط برقرار کرد. کلاه قسمت سر و گوش‌ها را به‌صورت کامل پوشش می‌دهد و قابلیت جواب دادن به تماس‌ها و برقراری تماس تلفنی را دارد.

گجت چندکاره سلسترون فایرسل پلاس

گجت های مناسب برای ورزش

چراغ‌قوه یکی از ضروری‌ترین ابزارها و تجهیزاتی است که نه‌تنها در سفرهای زمستانی، بلکه در سفرهای بین‌شهری هم باید آن را همراه داشت. گجت چندکاره سلسترون نه‌تنها یک چراغ‌قوه فعال است، بلکه با استفاده از آن می‌توانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید و با استفاده از آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این همه کاربردهای سلسترون نیست، سلسترون یک وسیله گرمایشی هم است که با استفاده از آن می‌توانید دست‌های خود را گرم‌کنید.

شال گردن پپ اسنیک

گجت های مناسب برای ورزش

پیاده‌روی در یک روز زمستانی بسیار لذت‌بخش است، به‌شرط این که وسیله اضافی نداشته باشید. لباس‌های زمستانی به‌اندازه کافی سنگین هستند و اگر به سفری زمستانی رفته باشید، برای پیاده‌روی مجبور هستید وسایل ضروری را همراه خود داشته باشید و استفاده از کیف دستی یا کوله‌پشتی در فصل سرما در پیاده‌روی کاری بسیار سخت است. شال گردن پپ اسنیک کار را برای شما راحت کرده است، این شال گردن علاوه بر گرم کردن شما، جیب‌هایی دارد که می‌توانید اشیای باارزش خود را در آن قرار دهید و به پیاده‌روی بروید.

ساعت هوشمند توم توم

گجت های مناسب برای ورزش

شرکت توم توم در تولید تجهیزات و گجت‌های مناسب سفر فعالیت دارد. ساعت هوشمندی که قصد معرفی آن را داریم، با نمونه‌های مشابه متفاوت است. این ساعت قابلیت احتساب ارتفاع، استفاده از GPS، گوش دادن به موسیقی با ساعت از طریق بلوتوث با هدفون و بسیاری قابلیت‌های دیگر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

محافظ ستون فقرات POC

گجت های مناسب برای ورزش

صدمات ستون فقرات یکی از اصلی‌ترین آسیب‌هایی است که به ورزشکاران در حین اسکی وارد می‌شود. محافظ ستون فقرات POC درواقع محفظه‌ای پرشده از هوا است که از ستون فقرات و قفسه سینه شما در برابر ضربه محافظت می‌کند.

گجت پوشیدنی روسیگنال و پی آی‌کیو، ضبط کننده فعالیت‌های اسکی‌بازها

گجت های مناسب برای ورزش

اسکی‌بازهای حرفه‌ای برای آنالیز حرکات خود در حین اسکی قبل از مسابقه فیلم‌هایی را که از خودشان گرفته شده است، بررسی و آنالیز می‌کنند؛ ولی با استفاده از گجت روسیگنال و پی آی‌کیو دیگر نیازی به این کار نیست و ورزشکار تنها با چسباندن گجت به‌پای‌خود می‌توانند تمام حرکاتش در حین تمرین یا مسابقه را ضبط کند. این گجت با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی گوشی هوشمند نصب می‌شود، تمام جزئیات حرکات‌تان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گرم‌کن دست زیپو

گجت های مناسب برای ورزش

گرم کردن دست‌ها در فصل سرما یکی از سخت‌ترین کارها است و این کار به گرم شدن کل بدن بسیار کمک می‌کند. گرم‌کن دست زیپو وسیله‌ای سبک و قابل حمل است که ورزشکار یا حتی فرد معمولی می‌تواند به‌راحتی آن را به همه‌جا حمل کند.

دستکش‌های گرم‌کن قابل شارژ

گجت های مناسب برای ورزش

گجتی ساده‌تر و بهتر از گرم‌کن دست زیپو وجود دارد و آن هم دستکش‌های گرم‌کن قابل شارژ سیسر هستند. میزان گرما و سرمای این دستکش قابل تنظیم است و شما می‌توانید آن را شارژ کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه