هواپیمایی کانادا مسیرهای داخلی جدید راه اندازی می‌کند

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی دوشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
هواپیمایی کانادا مسیرهای داخلی جدید راه اندازی می‌کند

شرکت هواپیمایی Air Canada اعلام کرد که مسیرهای بدون توقف جدید خود را از ماه ژوئن راه‌اندازی خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی Air Canada اعلام کرد که مسیرهای بدون توقف جدید خود را از ماه ژوئن راه‌اندازی خواهد کرد. مبدا یکی از این مسیرها تورونتو خواهد بود و به شهرهای نانایمو و کملوپس خواهد رفت. مسیر دیگر از مونترآل به ویکتوریا و بریتیش کلمبیا است. بلیط این پروازها از هم اکنون در سایت این شرکت هواپیمایی و عوامل فروش قابل خریداری است.

بنجامین اسمیت، رییس بخش سفرهای هوایی ایر کانادا گفت:

ما به صورت راهبردی در حال گسترش خطوط پرواز داخلی خود هستیم. در این راستا ناوگان، محصولات و خدمات متنوع و منعطفی ارائه خواهیم داد تا پاسخگوی نیاز روز افزون فصلی باشیم. نیاز به خطوط هوایی داخلی در این فصل بیشتر معطوف به ونکوور و مناطق تامپسون اوکاناگان است. باعث افتخار ما است که به صورت بدون توقف پروازهایی از و به ویکتوریا، نانایمو و کملوپس داشته باشیم.

هواپیمایی کانادا

لیزا بیر، وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ نیز در این باره افزود:

پروازهای جدید ایر کانادا به ویکتوریا، نانایمو و کمپلوس نمایانگر افزایش تمایل برای سفر از ونکوور به مقاصد گردشگری تامپسون اوکاناگان است. من از این امر بسیار مسرورم، زیرا باعث می‌شود که سایر شهروندان کانادا بتوانند از ایالت‌های مختلف کشور دیدن کنند و ارتباط میان بریتیش کلمبیا و بخش مرکزی کانادا آسان‌تر می‌شود.

مسیرهای جدید هواپیمایی کانادا کمک می‌کند که شهروندان کانادایی دسترسی بهتری به نقاط مختلف کانادا داشته باشند. همچنین چندی پیش این شرکت شش مسیر جدید را در سطح بین‌المللی معرفی کرد که از آغاز سال ۲۰۱۸ آغاز خواهند شد. این مسیرها عبارتند از: ونکوور- پاریس، ونکوور- زوریخ و ونکوور- ملبورن. برخی از مسیرها نیز در ابتدا تنها در فصل زمستان دایر بودند، اما حالا در تمام طول سال در دسترس هستند. این مسیرها عبارتند از: تورونتو- شانون، تورونتو- زاگرب، تورونتو- پورتو، تورونتو- بخارست، تورونتو- بوئنوس آیرس، مونترآل- توکیو- ناریتا، مونترآل- دوبلین، مونترآل- بخارست و مونترآل- لیسبون.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه