افتتاح قاب عکس دبی در ۱ ژانویه ۲۰۱۸

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
افتتاح قاب عکس دبی در ۱ ژانویه ۲۰۱۸

با افتتاح قاب عکس دبی، پس از مدت‌ها انتظار مردم در ۱ ژانویه می‌توانند از نمایی ۳۶۰ درجه شهر دبی را در پارک زعبیل دبی تماشا کنند.

قاب عکس دبی پس از مدت‌ها انتظار افتتاح می‌شود و مردم می‌توانند از این مکان تاریخی برجسته در پارک زعبیل از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، اولین روز سال جدید تا ساعت ۷ بعدازظهر بازدید کنند.

بازدید از «قاب عکس دبی»، جاذبه جدید این شهر، برای بزرگسالان ۵۰ درهم و برای کودکان بین ۳ تا ۱۲ ساله ۲۰ درهم ورودی دارد. افراد بالای ۶۰ سال و افرادی که دارای معلولیت هستند، می‌توانند به‌همراه ۲ نفر، رایگان از این مکان زیبا دیدن کنند.

قاب دبی

حسین لووت، مدیر کل شهرداری دبی، در یک سخنرانی مطبوعاتی درباره قاب دبی گفت:

این قاب هدیه سال نو به عموم مردم دبی است.

بازدیدکنندگان قاب می‌توانند بلیط‌های خود را در Zabeel Park Gate 4 بر اساس اسلات‌های زمانی انتخاب کنند. در دو هفته آینده، با همکاری Etisalat، یک پلتفرم آنلاین یک‌پارچه راه‌اندازی خواهد شد تا مردم بتوانند بلیط‌های پارک سافاری دبی و قاب عکس دبی را آنلاین خریداری کنند.

قاب دبی فقط ۲۰۰ بازدیدکننده در هر ساعت با ۲۰ گروه در هر اسلات می‌پذیرد. در بلیط‌ها تاریخ و زمان را ذکر می‌کنند، به‌طوری که افرادی که بلیط‌های خود را خریداری می‌کنند، باید تاریخ و زمان بازدید خود را برای جلوگیری از تأخیر و لغو شدن در نظر بگیرند.

دبی ۲۶۰ میلیون درهم برای نشان دادن «داستان گذشته، حال و آینده» سرمایه‌گذاری کرده است. دو برج ۱۵۰ متری شفاف از طریق یک پل ۹۳ متری به هم متصل می‌شود، بازدیدکنندگان از طریق آن می‌توانند نمایی ۳۶۰ درجه را از شهر ببینند؛ شمال نمادهای قدیمی دبی را نشان می‌دهد، از جمله دیرا، ام هوریر و کرامه؛ در حالی که جنوب مراکز خرید مدرن، جاده‌های آسمان‌خراش شیخ زاید و برج خلیفه را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود این ساختار طلایی در سال جاری دو میلیون بازدیدکننده جذب کند.

در ادامه شما را به دیدن ویدیویی زیبا از قاب عکس دبی دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط:

منبع khaleejtimes

دیدگاه