بهترین جشنواره های اسکی و اسنوبرد در سال ۲۰۱۸

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
بهترین جشنواره های اسکی و اسنوبرد در سال ۲۰۱۸

همه ساله جشنواره‌های اسکی در سرتاسر جهان برگزار می‌شود که در این مقاله به معرفی برخی از برترین‌های آن‌ها در سال ۲۰۱۸ می‌پردازیم.

هرساله در سراسر جهان جشنواره‌های اسکی و اسنوبرد در مناطق کوهستانی برگزار می‌شود. سال ۲۰۱۸ نیز خالی از این جشنواره‌ها نیست. در مقاله زیر بهترین فستیوال‌های اسکی و اسنوبرد را در سال ۲۰۱۸ را معرفی می‌کنیم.

جالب است بدانید اکثر این فستیوال‌ها و جشنواره‌ها در کشورهای اروپایی مثل فرانسه، اتریش و سوئیس برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی شهر اسکی یا جشنواره اسکی لحظه‌ای

فستیوال اسکی

این جشنواره از تاریخ ۱ تا ۴ فوریه ۲۰۱۸ در Verbier سوئیس برگزار می‌شود. طبق رویدادهای سال ۲۰۱۷ هزینه سه شب اقامت، پرواز، ورودی مسابقات و دسترسی به رویدادهای موجود از ۹۲۰ پوند شروع می‌شود.

با همکاری مسابقات قهرمانی شهر اسکی و Financial Times Alpine Forum، جشنواره اسکی لحظه‌ای برگزار می‌شود جامعه مالی اروپا از این فرصت برای سرگرم کردن مشتریان و شبکه مشتریان بالقوه اسکی، موسیقی و کمدی استفاده می‌کنند. مهمانان مشهور این فستیوال عبارت‌اند از: قهرمانان المپیک بریتانیا، امی ویلیامز و گراهام بل و مانند آن‌ها مثل کالین جکسون، دیمون هیل و کمدین بی بی سی مارکوس بریگستوک در این فستیوال حضور پیدا می‌کنند.

مسابقات Snowboxx

فستیوال اسکی

این فستیوال از ۱۷ تا ۲۴ مارس ۲۰۱۸ در Avoriaz فرانسه برگزار می‌شود. هزینه برای این فستیوال از پکیج‌های ۲۵۵ پوندی برای یک بند و محل اقامت شروع می‌شوند. Snowboxx برای سال سوم است که به روستای Avoriaz فرانسه می‌آید.

فستیوال هفته‌ای شامل مراسم‌های کنسرت‌های نمایشی و مجموعه‌های دی جی و جشن‌های شبانه و پیست آفتابی در اواخر این فصل است. به لطف همکاری با جشنواره کمدی ارتفاع و The Telegraph Ski & Snowboard، امسال نیز دو جشنواره کمدی پاپ آپ وجود خواهد داشت.

راک پیست‌ها

فستیوال اسکی

این فستیوال از ۱۸ تا ۲۴ مارس ۲۰۱۸ در Portes du Soleil، فرانسه و سوئیس برگزار می‌شود. هزینه‌های اسکی در دامنه‌ها رایگان است. این فستیوال با حضور بیش از ۲۸۰۰۰ نفر و بیش از ۵۰ کنسرت برگزار می‌شود. جشنواره راک فستیوال Pistes در سراسر منطقه اسکی پورتز دو سولیل در مرز فرانسه و سوئیس برگزار می‌شود و حوادث اتفاق می‌افتد که روزبه‌روز در حال تغییر است. کنسرت‌ها در کوه آزاد هستند، بنابراین همه‌چیز برای دیدن هنرمندان آنجا فراهم است. علاوه بر طیف وسیعی از اقدامات اروپایی‌ها، برجسته‌ترین رویداد دیگر این سال جشنواره وحشت در ۲۲ مارس است. این جشنواره برای طرفداران یوروویژن و سایت‌های بزرگ جشنواره‌ها مناسب است.

بریتز

فستیوال اسکی

این فستیوال از ۱ تا ۸ آوریل در Laax سوئیس برگزار می‌شود. در مورد هزینه‌ها هنوز مبلغ تائیدشده‌ای برای سال ۲۰۱۸ اعلام نشده است. با بیش از ۲۵ سال سابقه این فستیوال، این هفته هزاران نفر از علاقه‌مندان به اسکی و اسنوبرد، از مبتدی تا متخصص، برای هفت روز برفی، در این مسابقات شرکت می‌کنند. بریتز میزبان مسابقات سالانه اسنوبرد بریتانیا و Freeski و همچنین نمایشی از بهترین اسکی بازان UK است. جشن‌های شبانه après نیز برگزار می‌شود که ترکیبی از گروه‌های زنده و دی‌جی‌های جهانی است. این فستیوال برای طرفداران موسیقی مناسب است.

زندگی در Tignes توسط Francofolies

فستیوال اسکی

این جشنواره از ۱۷ تا ۱۹ آوریل ۲۰۱۸ در Tignes فرانسه برگزار می‌شود. کنسرت‌ها برای شرکت‌کنندگان در این مراسم رایگان هستند. این یکی از کامل‌ترین فستیوال‌های آخر فصل است که با حضور هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود. در کنسرت‌ها ستارگان موسیقی فرانسه نیز شرکت می‌کنند.

فستیوال Snowbombing

فستیوال اسکی

این فستیوال از ۹ تا ۱۴ آوریل ۲۰۱۸ در Mayrhofen، اتریش برگزار می‌شود. بسته‌های جشنواره شامل هتل‌ها و موارد دیگر از ۲۸۹ پوند شروع می‌شود. Snowbombing یک گردهمایی یک هفته‌ای از دی‌جی‌ها و گروه‌های بین‌المللی است. روزها در دامنه‌ها با لذت بردن از موسیقی در شش مکان کوهستانی سپری می‌شود. شب‌ها نیز در کلبه اسکیموها و جنگل‌ها و فضاهای باز سپری می‌شود.

Musilac

فستیوال اسکی

این جشنواره از ۱۹ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۸ در Chamonix فرانسه برگزار می‌شود. قیمت‌ها برای سه روز از ۱۱۷ پوند آغاز می‌شود. جشنواره موسیقی پاپ و راک Musilac هر تابستان در Aix-les-Bains اجرا می‌شود و در حال حاضر یک نسخه بهاره نیز برگزار می‌شود.

بهار به Vail بازگشت

فستیوال اسکی

این جشنواره در آوریل ۲۰۱۸ در Vail ایلات متحده آمریکا برگزار می‌شود زمان دقیق آن و هزینه پکیج‌ها هنوز اعلام نشده است. یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی در آمریکا است که هر فصل را با آخر هفته‌ای از کنسرت‌های زنده، فروشگاه‌ها و مسابقات قهرمانی پوکت جهانی به پایان می‌رساند. جزئیات دقیق این فستیوال هنوز اعلام نشده است، اما این نوید وجود دارد که حتما برگزار شود.

برفراز کوه‌ها

فستیوال اسکی

این فستیوال در ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ در Ischgl اتریش برگزار می‌شود. این عبور کوهستانی رایگان است. ایسچل سه کنسرت در بالای کوه را در یک فصل برگزار می‌کند: یک مراسم افتتاحیه، یک کنسرت عید پاک و یک رویداد بسته. التون جان اولین کسی بود که در سال ۱۹۹۵ به این کوه رسیدگی کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

منبع telegraph

دیدگاه