تحویل شناسه های FAN به مراکز درخواست ویزای جهانی

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان پنجشنبه، ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
تحویل شناسه های FAN به مراکز درخواست ویزای جهانی

شناسه‌های FAN در حال حاضر به مراکز درخواست ویزا جهانی VFS تحویل داده می‌شود.

شناسه FAN یک کارت شخصی و بخشی از سیستم شناسایی هواداران فوتبال است که در روسیه ایجاد شده است.این کارت‌ها هم‌اکنون در مراکز درخواست ویزای جهانی قابل تهیه کردن است.

هواداران با داشتن این کارت‌ها می‌توانند از امکانات موجودی که در روسیه برای آن‌ها تدارک دیده شده است استفاده کنند. با استفاده از این کارت‌های می‌توانند بدون ویزا وارد روسیه شوند.

مسکو - وزارت ارتباطات و رسانه‌های جمعی فدراسیون روسیه اعلام کرد:

کانال‌های تحویل شناسه FAN در کشورهای مختلف افزایش یافته است. شهروندان خارجی که قصد دارند در مسابقات جام جهانی 2018 شرکت کنند و شناسه‌های FAN را سفارش داده‌اند، اکنون می‌توانند آن‌ها را در مراکز درخواست ویزا جهانی VFS دریافت کنند.

شناسه‌های FAN را می‌توان در مراکز درخواست ویزا جهانی VFS جهانی در سراسر جهان دریافت کرد. در برخی کشورها مانند چین، بریتانیا، ترکیه، سوئیس، لهستان، هند، لتونی و غیره، چندین مرکز جهانی درخواست ویزا وجود دارد و طرفداران می‌توانند راحت‌ترین راه را برای تحویل شناسه‌های FAN خود انتخاب کنند.

Andrei Romankov، معاون بخش مدیریت پروژه‌های راهبردی وزارت ارتباطات، گفت:

ما آماده‌ایم تا برای ۲ میلیون هوادار FAN ID ایجاد کنیم و آن را به تماشاگران جام جهانی 2018 معرفی کنیم. ثبت‌نام و صدور شناسه FAN در حال حاضر رسما باز است. ما از طرفداران بین‌المللی که یک بلیت مسابقه دارند، که توسط FIFA تائید شده است یا درخواست خرید بلیت دارند، دعوت می‌کنیم تا یک شناسه FAN را سفارش دهند  یا به یکی از مراکز درخواست ویزا جهانی VFS مراجعه کنند. شناسه‌های FAN برای دریافت‌کنندگان خارج از کشور به صورت یک بسته کوچک ثبت شده توسط پست روسیه ارسال می‌شود.

شناسه FAN یک کارت شخصی مخصوص هواداران جام جهانی ۲۰۱۸ است که در روسیه ایجاد می‌شود.

FAN ID

FAN ID برای اولین بار در تاریخ مسابقات فیفا در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ استفاده شد. فیفا بسیار از ابتکار عمل فدراسیون روسیه قدردانی کرد تا همه طرفداران با گذرنامه‌های خاصی وارد ورزشگاه‌ها شوند.

هر کسی که یک بلیت مسابقه خریداری کرده است، باید شناسه FAN دریافت کند. برای انجام این کار، باید یک فرم درخواست را در http://www.fan-id.ru پر کنید یا در یکی از مراکز توزیع شناسه FAN واقع در فدراسیون روسیه ثبت‌نام کنید.

همراه با یک بلیت مسابقه، شناسه FAN دسترسی سریع و راحت به استادیوم را برای همه تماشاچیان فراهم می‌کند.

بینندگان و افراد بدون ویزا می‌توانند با یک شناسه FAN وارد روسیه شوند. همچنین اجازه می‌دهد تماشاچیان در سفرهای ویژه با قطارهای ویژه‌ای که شهرهای میزبان مسابقات را متصل می‌کنند و در حمل و نقل عمومی شهرهای میزبان در روزهای مسابقه رایگان جابه‌جا شوند.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه