بهترین هتل های همدان؛ پایتخت تاریخ و تمدن ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های همدان؛ پایتخت تاریخ و تمدن ایران

اگر قوم یا خویشاوندی در شهر همدان ندارید، برای اقامت گزینه‌های زیادی پیش روی شما است.

همدان یکی از قدیمی‌ ترین شهرهای ایران و حتی جهان در دامنه کوه‌های الوند است که به‌خاطر اینکه در دوران حکومت اشکانیان، هخامنشیان، ساسانیان، آل‌بویه و سلجوقیان پایتخت ایران بوده، لقب پایتخت تاریخ و تمدن ایران را از آن خود کرده است. امروزه این شهر باستانی به‌دلیل داشتن مراکز تاریخی و دیدنی فراوان به‌عنوان پنجمین شهر فرهنگی و توریستی کشور شناخته می‌شود.

همدان

 برای اقامت گزینه‌های زیادی در همدان پیش روی شما است. از هتل‌های لوکس و مدرن گرفته تا هتل آپارتمان‌های مناسب و تمیز که هزینه کمتری باید برای اقامت در آن‌ها بپردازید، در این شهر تاریخی پیدا می‌شود.

هتل باباطاهر | هتل پارسیان بوعلی | هتل پارسیان آزادی | هتل گنجنامه | هتل آپارتمان خاتم | هتل مهمانسرای ورزش مریانج | هتل آرین | هتل کریم خان زند ملایر | هتل جهانگردی علیصدر کبودرآهنگ | هتل مجتمع اقامتی سیاحتی عباس‌آباد

هتل باباطاهر

هتل باباطاهر

هتل پنج ستاره باباطاهر بی‌شک یکی از زیباترین هتل‌های غرب کشور و بهترین گزینه برای اقامت در شهر همدان است. این هتل با امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته و ویژه، جلب رضایت میهمانان هتل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و به همین دلیل سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بی‌شماری است. 

هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر با توجه به اینکه فاصله کمی با آرامگاه باباطاهر، تپه هگمتانه، آرامگاه استرومردخای و آرامگاه بوعلی سینا دارد، مسافران زیادی را مجذوب خود می‌کند. همچنین رستوران‌های سنتی و بین‌المللی این هتل که در فضای دل‌انگیزی قرار گرفته‌اند و تنوع غذایی زیادی دارند از امتیازات ویژه هتل محسوب می‌شوند. از دیگر امتیازات آن می‌توان به مجموعه آبی ورزشی مجهز در فضایی فرح‌بخش اشاره کرد.

هتل باباطاهر همدان

امکانات هتل: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، رستوران، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، تاکسی‌سرویس، استخر، کافی‌نت، فضای سبز

آدرس: آرامگاه باباطاهر، ضلع شرقی آرامگاه

هتل پارسیان بوعلی

هتل پارسیان بوعلی

هتل چهار ستاره بوعلی یکی دیگر از بهترین شعبات مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است که در قلب شهر همدان جای گرفته است.

هتل پارسیان بوعلی

بنای اصلی هتل با دو باغ سرسبز احاطه شده است و به همین دلیل برخی از اتاق‌های آن، چشم‌اندازهای زیبایی رو به همین باغ‌ها دارند.

هتل پارسیان بوعلی

موقعیت مکانی این هتل برای بازدید از دیدنی‌های همدان بسیار مناسب است، به‌طوری که میهمانان این هتل می‌توانند با یک پیاده‌روی سبک از جاهای دیدنی شهر از جمله باغ موزه نظری، آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و بنای شیرسنگی دیدن کنند.

هتل پارسیان بوعلی

امکانات هتل: لابی، صندوق امانات، اینترنت، پارکینگ اختصاصی، رستوران سپید با سرو غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران پارسه، نمازخانه، کافی‌شاپ، تالار شیشه‌ای، استخر، کافی‌نت، خشکشویی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، فضای سبز

آدرس: همدان، خیابان بوعلی

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی همدان

هتل چهارستاره پارسیان آزادی در یکی از خوش آب و هواترین مناطق همدان در منطقه باغشهر واقع شده است. این هتل به‌دلیل قرارگیری در دامنه کوه الوند از چشم‌انداز زیبایی از این کوه زیبا در برخی از اتاق‌هایش برخوردار است.

هتل پارسیان آزادی همدان

برخی دیگر از اتاق‌های هتل نیز دارای نمای فوق‌العاده‌ای از بلوار ارم همدان که یکی از معروف‌ترین نقاط شهر است، دارند. پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در اطراف این هتل بسیار دلچسب است. همچنین هتل دسترسی آسانی به نقاط دیدنی و تاریخی همدان مانند تپه هگمتانه، گنجنامه، مجتمع تفریحی رنگین‌کمان و تفرجگاه عباس‌آباد دارد.

هتل پارسیان آزادی

امکانات هتل: دو رستوران فصلی و دائمی با منوهای متنوع ایرانی و فرنگی، سالن کنفرانس، نمازخانه، آسانسور، سالن همایش، خودپرداز، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، سالن اجتماعات، روم سرویس، کافی‌شاپ، اینترنت

آدرس: همدان، خیابان شریعتی، میدان قائم، بلوار ارم

هتل گنجنامه

هتل گنجنامه

گنجنامه دهکده‌ای توریستی است که از تله‌کابین، سورتمه، بانجی جامپینگ، سنگ‌نوردی، سالن بولینگ، کتیبه‌های بوستانی و سنگ نبشته‌ها تشکیل شده است.

هتل گنجنامه

حال تصور کنید که در کنار این مجموعه کامل هتلی به دور از شلوغی و هرج و مرج قرار داشته باشد. هتل گنجنامه هتلی چهار ستاره و شیک در این مجموعه شگفت‌انگیز است که در هر چهار فصل سال پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و دنیا است.

هتل گنجنامه

اگر به‌دنبال تفریحات مهیج و ورزش هستید، این هتل بهترین انتخاب برای شما است.

هتل گنجنامه

امکانات هتل: مسیر پیاده‌روی، نمازخانه، لابی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اینترنت

آدرس: همدان، مجموعه تفریحی تله‌‌کابین گنجنامه

هتل آپارتمان خاتم

هتل آپارتمان خاتم

هتل آپارتمان خاتم، هتلی سه ستاره است که بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا و متدهای جدید هتلداری در شش طبقه ساخته شده است.

هتل آپارتمان خاتم

با اقامت در این هتل آپارتمان تمیز و شیک، چشم‌اندازهای زیبایی از شهر همدان را پیش روی چشمان‌تان خواهید داشت. موقعیت مکانی این هتل نیز دسترسی آسانی به جاهای دیدنی مثل تپه هگمتانه، آرامگاه ابوعلی سینا و آرامگاه باباطاهر را فراهم ساخته است.

هتل آپارتمان خاتم

امکانات هتل: نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، لابی، رستوران، تاکسی سرویس، اینترنت پر‌سرعت، صندوق امانات، خشکشویی، کافی‌نت

آدرس: همدان، میدان فلسطین، جنب فروشگاه رفاه

هتل مهمانسرای ورزش مریانج

هتل ورزش همدان

هتل مهمانسرای ورزش یک هتل میان‌رده سه ستاره در شهر همدان است. این هتل علاوه بر اینکه به امکانات رفاهی مناسب مجهز است، از شرایط بسیار مطلوبی برای ورزشکاران برخوردار است. با اقامت در هتل ورزش می‌توانید از فضاهای ورزشی متعدد آن از جمله سالن بدن‌سازی مجهز به دستگاه‌های مدرن، سالن‌های مناسب ورزش‌های رزمی و کشتی، سالن‌هایی برای فوتسال، والیبال و بسکتبال، زمین چمن مناسب فوتبال، استخر و جکوزی بهره ببرید.

هتل ورزش همدان

امکانات هتل: مجموعه ورزشی مجهز، خشکشویی، اینترنت، رستوران، کافی‌شاپ، لابی، آسانسور، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس

آدرس: شهر مریانج، شش کیلومتری جاده همدان به کرمانشاه، ضلع غربی ورزشگاه شهید حاجی بابایی

هتل آرین

هتل آرین همدان

هتل سه ستاره آرین یکی از هتل‌های مناسب و تمیز همدان است که دلیل موقعیت مکانی خوب و سطح کیفیت خدمات، بیشتر اوقات مورد توجه مسافران این شهر تاریخی بوده است. این هتل به‌منظور پیشرفت و افزایش راندمان کاری، سالانه بهسازی می‌شود. هتل آرین همچنین در فاصله نزدیکی به آرامگاه ابن سینا و برج تاریخی قربان قرار گرفته و دسترسی میهمانان خود را به این اماکن گردشگری آسان کرده است.

هتل آرین همدان

امکانات هتل: کافی‌شاپ، اینترنت، کافی‌نت، سالن کنفرانس، پارکینگ، لابی، آسانسور، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، خود‌پرداز

آدرس: همدان، خیابان تختی

هتل کریم خان زند ملایر

هتل کریم خان زند ملایر

هتل دو ستاره کریم‌خان زند مقابل دریاچه زیبای کوثر و مرکز تفریحی پارک کوثر در ورودی شهر ملایر قرار گرفته است. برخی اتاق‌های این هتل چشم‌اندازهای دلنواز و زیبایی از دریاچه دارند و اقامتی متفاوت را برای میهمانان این هتل به ارمغان می‌آورند.

هتل کریم خان زند ملایر

دسترسی مناسب به جاذبه‌های گردشگری شهر، از دیگر ویژگی‌های ممتاز این هتل هستند.

هتل کریم خان زند ملایر

امکانات هتل: تالار عروسی، لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، استخر، سونا، جکوزی، پارک بازی کودکان، نمازخانه، تاکسی سرویس، فضای سبز

آدرس: همدان، ملایر، ضلع غربی دریاچه کوثر

هتل جهانگردی علیصدر کبودرآهنگ

هتل جهانگردی علیصدر

اگر به‌دنبال سفری رویایی با مناظر چشم‌گیر طبیعی و آب و هوایی بسیار با طراوت و خنک هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در هتل جهانگردی دو ستاره علیصدر کبودرآهنگ اقامت کنید. این هتل در روستایی زیبا نزدیک به شگفت‌انگیزترین غار آبی جهان، غار علیصدر قرار گرفته است.

هتل جهانگردی علیصدر

اتاق‌های این هتل بسیار راحت هستند و پنجره‌های آن‌ها را مناظری آرامش‌بخش و دلپذیر قاب گرفته‌اند.

هتل جهانگردی علیصدر

با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی همدان از جمله چشمه‌های آب‌معدنی گل‌تپه، غار سراب، غار علیصدر و روستای گردشگری لاله‌جین به‌راحتی دیدن کنید.

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، اینترنت پرسرعت، رستوران، خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فضای سبز

آدرس: همدان، کبودرآهنگ، بخش گل تپه، روستای علیصدر

هتل مجتمع اقامتی سیاحتی عباس‌آباد

هتل مجتمع اقامتی سیاحتی عباس آباد

با اقامت در هتل مجتمع اقامتی سیاحتی عباس‌آباد، شهر همدان را زیر پاهایتان لمس خواهید کرد. این هتل در دامنه کوهستان الوند بر فراز تپه‌ای قرار گرفته است. مجتمع اقامتی سیاحتی عباس‌آباد از یک سو چشم‌انداز پانورامای زیبای شهر همدان و از سوی دیگر مناظر بی‌بدیل از طبیعت گنجنامه را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. از این هتل می‌توانید به‌راحتی به تماشای دره میشان، کوهستان الوند و دره عباس‌آباد بروید و از تله‌کابین و آبشار گنجنامه لذت ببرید.

مجتمع اقامتی عباس آباد

امکانات هتل: کافی‌شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پارکینگ، رستوران، اینترنت، فضای سبز، نمازخانه، قایق‌سواری

آدرس: همدان، بلوار ارم، مجتمع اقامتی سیاحتی عباس‌‌آباد  

مطالب مرتبط:

دیدگاه