رستوران های وان، ترکیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
رستوران های وان، ترکیه

وان یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که طرفداران فراوانی دارد. غذا خوردن در رستوران‌های وان، فرصتی عالی برای چشیدن طعم بهترین غذاهای محلی است.

وان یکی از مقاصد در سفر به ترکیه است که طرفداران زیادی در میان گردشگران ایرانی دارد. شهرت جهانی وان به خاطر گربه‌های سفید پشمالویی با یک چشم آبی و دیگری زردرنگ است که با نام گربه‌ی وان می‌شناسند. یکی از تفریحات این شهر به‌غیر از گشت‌وگذار در مراکز خرید وان، بدون شک سر زدن به رستوران‌ها و خوردن غذاهای بین‌المللی یا محلی است. در ادامه با تعدادی از رستوران‌های مشهور وان آشنا می‌شویم.

رستوران الیت (Elite)

رستوران های وان

این رستوران چون نگینی در حلقه‌ی رستوران‌های وان می‌درخشد. بهترین غذاهای بین‌المللی و محلی را می‌توانید امتحان کنید و نوشیدنی‌های خاصی از سراسر دنیا همراه با غذایتان سفارش دهید. این رستوران، طراحی دکور بی‌نظیری دارد و منوی آن بسیار متنوع و جذاب است.

رستوران Tepe Ocakbaşı

رستوران های وان

این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن یک وعده غذای لذیذ است. تنوع کباب‌های رستوران بسیار قابل‌توجه است. منوی آن بسیار متنوع و گسترده است و فضای داخلی آن طراحی بی‌نظیری دارد که بدون شک توجه‌تان را جلب می‌کند. بهترین غذاها و نوشیدنی‌های داخلی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

کافه کمپانی

این کافه یکی از بهترین کافه‌های وان است که در آن بهترین قهوه‌ها و دسرهای بین‌المللی سرو می‌شود. کیک‌هایی که قبلا طعم لذیذ آن‌ها را امتحان نکرده‌اید و دسرهایی که تزیینات زیبای آن‌ها، بدون شک مورد توجه‌تان قرار می‌گیرد. همین طعم‌های متنوع، متفاوت و جدید است که این کافه را به بهترین کافه‌ی شهر تبدیل کرده است. طعم دسرهای لذیذ با عطر بهترین قهوه‌های دنیا، در کنار دکوراسیون مدرن و جذاب از دلایل جذابیت این کافه است. انواع شیرینی، بستنی و آب‌میوه‌ی تازه هم در این کافه سرو می‌شود.

رستوران Akdamar

در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای دریایی و ماهی‌های خوشمزه که از دریاچه‌ی وان صید می‌شوند را امتحان کنید. به غیر از غذای دریایی، غذاهای سنتی ترکی هم در این رستوران سرو می‌شود که نباید فرصت امتحان کردن آن‌ها را از دست بدهید.

رستوران Damak Kebap

رستوران های وان

همان طور که از اسم رستوران هم مشخص است، در اینجا می‌توانید بهترین کباب‌های شهر را پیدا کنید. در کنار غذا می‌توانید بهترین سالادها و نوشیدنی‌های سنتی ترکیه از جمله دوغ‌های لذیذ محلی را سفارش دهید. یکی از ویژگی‌های عالی این رستوران، برخورد گرم و صمیمانه‌ی صاحب رستوران و کارکنان آن است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه