مانتیس مدیریت کمپ شیرهای زامبیا را به عهده گرفت

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی یکشنبه، ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
 مانتیس مدیریت کمپ شیرهای زامبیا را به عهده گرفت

 مانتیس  با یکی از کمپ‎‌های محبوب در پارک ملی لونگوای جنوبی زامبیا قرارداد همکاری امضا کرده است.

تجربه سفر به کمپ شیرها، یک تجربه استثنایی است و این کمپ ده سالی است که در این راستا مشغول به فعالیت است. این کمپ پس از بازسازی‌های لازمه، از ماه می، تحت مدیریت مانتیس به ادامه فعالیت خواهد پرداخت.

تمام این کمپ بازسازی شده و حالا دارای یک محوطه بزرگ‌تر و دو سوئیت جدید در منطقه اصلی کمپ است.

موقعیت خاص کمپ شیرها، حیات وحش غنی و تیم اختصاصی این منطقه به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ اما این کمپ جدید، تجربه‌ای لاکچری و لذت‌بخش را به آن اضافه خواهد کرد.

محوطه اصلی از نظر مساحت توسعه یافته و نور آن تامین شده است. اتاق‌های جدید این کمپ طوری طراحی شده‌اند که نمایی عالی از محوطه بیرونی در اختیار مسافران قرار دهد.

هشت اتاق لاکچری و مجلل به شکل خانه درختی، با دیوارهایی از الیاف گیاهی و سقف کاه‌گلی در اختیار مسافران است. سیستم سرمایش این اتاق‌ها، دستگاه‌هایی موسوم به «نسیم عصرگاهی» است.

علاوه بر این اتاق‌ها، کمپ شیرهای زامبیا با دو سوییت جدید بازگشایی خواهد شد. این سوییت‌های لوکس حریم خصوصی بیشتری برای مسافران تامین خواهد کرد و فضایی عالی برای افرادی است که این کمپ را به عنوان مقصدی برای ماه عسل انتخاب کرده‌اند. البته خانواده‌هایی که دارای یک یا دو کودک زیر دوازده سال باشند نیز می‌توانند از این سوییت‌های زیبا استفاده کنند.

کمپ شیرها

ایده اصلی نوسازی کمپ شیرها، اجرای اصولی پایدار برای کاهش تاثیر بر محیط زیست منطقه و افزایش طول عمر سازه‌ها بوده است. در کنار این هدف، آن‌ها حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را نیز مد نظر داشته‌اند.

با وجود تمام این تغییرات، تجربه بازدیدکنندگان همانند سابق خواهد بود و اصول آن تغییری نخواهد کرد.

پس از بازگشایی این کمپ، همان تیم سابق که متشکل از راهنمایان باتجربه و باکیفیت بود، مهمان‌ها را به پیاده‌روی و سواری‌های روزانه و شبانه خواهند برد.

این کمپ مسافران را به یک سیاحت اکتشافی واقعی در دل آفریقا دعوت می‌کند و در کنار آن، انعطاف کافی برای رفع نیازهای فردی تمام مسافران را دارا است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه