مراکز خرید مالدیو

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
مراکز خرید مالدیو

مالدیو، کشوری جزیره‌ای در اقیانوس هند، به خاطر مناظر ساحلی بی‌نظیرش به‌عنوان یک مقصد گردشگری محبوب ساحلی شناخته می‌شود. خرید در مالدیو تجربه‌ای است که نباید آن را از دست بدهید.

مالدیو کوچک‌ترین کشور در قاره آسیا است که پایتخت آن شهر زیبای ماله است. این جزیره بهشتی با ۱۲ هزار جزیره شگفت‌انگیز، مروارید فیروزه‌ای رنگ اقیانوس هند است.

مالدیو شاید برای خرید، مقصد ایده‌آلی نباشد، اما فروشگاه‌های زیادی دارد که از آن‌ها می‌توانید یادگاری و سوغات سفر بخرید تا خاطرات سفر به مالدیو زیبا را به یاد آورید و نزدیکان خود را در خاطرات شیرین سفرتان، سهیم کنید. در مالدیو بعد از استراحت در سواحل و لذت بردن در آفتاب می‌توانید ساعاتی را برای خرید وقت بگذارید. این مراکز تجاری مطمئنا پاسخگوی نیازهای شما هستند و فرصتی برایتان فراهم می‌کنند که جنبه‌های فرهنگی جزیره را از نزدیک ببینید و با اهالی آن روبه‌رو شوید.

بهترین مراکز تجاری در ماله پایتخت مالدیو

بازارچه محلی‌ ماله

مراکز خرید مالدیو

وقتی وارد این بازار محلی بشوید، خواهید فهمید که خرید در مالدیو، تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز است که با سایر خریدهایی که تابه‌حال تجربه کرده‌اید، متفاوت است. این بازار بزرگ، یکی از محبوب‌ترین بازارچه‌های خیابانی در مالدیو است که در شمال اسکله قرار دارد. این بازار علاوه بر اهالی جزیره، گردشگران زیادی را هم به سوی خود می‌کشد. غرفه‌های متعدد بازار، محصولاتی مثل صنایع دستی بومی، یادگاری و سوغات می‌فروشند. کیوسک‌هایی که خوراکی‌های محلی می‌فروشند، از مهم‌ترین و محبوب‌ترین غرفه‌های بازارچه هستند.

ساعت کار این بازار از ۸ صبح تا ۱۱ شب است.

از این بازار می‌توانید شیرینی‌های سنتی بسته‌بندی شده، ترشی‌های بومی، انواع سوغات مثل قایق‌های مینیاتوری، لوازم دکوری که با پوسته‌ی نارگیل درست می‌شوند و شیر تازه‌ی نارگیل بخرید.

بازار خیابانی Majeedhee Magu

مراکز خرید مالدیو

این بازار خیابانی پرجنب‌وجوش و محبوب در مرکز شهر قرار دارد. از لباس و زیورآلات و لوازم الکترونیکی گرفته تا مواد غذایی و سایر لوازم مورد نیازتان را به‌راحتی می‌توانید در این بازار پیدا کنید. در این بازار هر قیمتی که فروشندگان اعلام کردند، سریع پرداخت نکنید. چون چانه زدن در بازارهای مالدیو بسیار رایج و حتی ضروری است. در همین بازار انتخاب‌های زیادی برای غذا خوردن هم دارید. کافه آسیانا یکی از بهترین کافه‌های بازار است که در آن می‌توانید آشپزی مالدیوی را امتحان کنید.

ساعت کار این بازار از ۹ صبح تا ۱۱ شب است.

از این بازار می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی محلی، زیورآلات سنتی، ماهی خشک‌شده و ماهی دودی بسته‌بندی بخرید.

فروشگاه Le Cute، فروشگاه معاف از مالیات محصولات زیبایی

اگر از علاقه‌مندان به محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، به‌خصوص اگر به عطر و اودکلن علاقه دارید، حتما از این فروشگاه دیدن کنید. این فروشگاه از مشهورترین فروشگاه‌های مالدیو است. در آن می‌توانید لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم مراقبت شخصی و حتی لوازم آرایشی گیاهی بخرید که در مالدیو نمونه‌ی آن‌ها به‌سختی پیدا می‌شود.

این فروشگاه هر روز از ۹ و نیم صبح تا ۱۱ شب باز است. روزهای جمعه از ۴ تا ۶ بعدازظهر و از ۸ تا ۱۱ شب باز است.

یکی از محصولاتی که معمولا گردشگران از این فروشگاه می‌خرند، انواع عطر است.

مرکز تجاری STO، قطب پرجنب‌وجوش خرید در مالدیو

مراکز خرید مالدیو

خرید از این مرکز تجاری با سایر تجربیات خرید در مالدید متفاوت است. طبقه‌ی اول آن به بخش مرتبط با لوازم منزل اختصاص دارد. طبقات دوم و سوم مخصوص خرید انواع سوغات است. هر روز تعداد زیادی از اهالی مالدیو و گردشگران از این مجموعه بازدید می‌کنند. مرکز تجاری STO در واقع یک سوپراستور است که در آن می‌توانید بهترین هدایا و سوغات را خریداری کنید و یکی از بهترین مراکز تجاری مالدیو است.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ۸ و نیم صبح تا ۱۰ شب است.

از این مجموعه‌ی تجاری می‌توانید کالاهایی مثل صنایع دستی و سوغاتی‌های محلی و گجت‌های الکترونیکی بخرید.

آیلند بازار (Island Bazaar) بازار جزیره، بوتیک مجلل به سبک اروپایی

مراکز خرید مالدیو

خرید در این بوتیک مجلل، تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. در این مجموعه می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین کالاهای مرتبط با سبک زندگی را بخرید و علاه بر این، بهترین صنایع دستی محلی ساخته‌ی بهترین هنرمندان داخلی در آن به فروش می‌رسد. در واقع اگر به‌دنبال سوغاتی گران‌قیمت و بی‌نقص هستید، حتما به این فروشگاه سر بزنید. کوسن با طرح‌های سنتی، کیف، مگنت‌های دست‌ساز و هرآنچه که فکر کنید، با بهترین کیفیت و زیباترین طرح و رنگ در این مرکز تجاری به فروش می‌رسد.

ساعت کار این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر و روزهای جمعه از ۴ تا ۶ بعدازظهر است.

از این فروشگاه می‌توانید محصولات متنوعی مثل زیورآلات دست‌ساز، شال و روسری، آثار مکرمه بافی و ظروف دست‌ساز بخرید.

مرکز خرید Centro Mall، میزبان برندهای برتر و بهترین امکانات تجاری و تفریحی

اگر به‌دنبال مرکز خریدی هستید که برندهای لوکس در آن شعبه دارند، رستوران‌های خوبی دارد و در آن حتی برای بازی بچه‌ها هم محوطه‌ای در نظر گرفته شده است، این مرکز خرید را انتخاب کنید که در Hulhumale قرار دارد. این مرکز تجاری میزبان ۳۰ برند و نمایندگی مختلف از نام‌های مشهور است. سالن‌های زیبایی و اسپا و رستوران‌های مشهور بین‌المللی دارد. بدون شک، این مجموعه‌ی تجاری یکی از لوکس‌ترین‌ها و بهترین‌ها برای خرید در مالدیو است.

ساعت کار این مرکز هر روز از ۷ صبح تا ۱۲ شب است.

در این مجموعه‌ی تجاری می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز از جمله پوشاک برند و لوازم‌خانگی لوکس بخرید.

منطقه‌ی Chaandhanee Magu

یکی از محبوب‌ترین مراکز تجاری مالدیو، همین منطقه است که در آن می‌توانید تنوع وسیعی از صنایع دستی محلی و محصولات وارداتی خارجی را خریداری کنید. بیشتر محصولات خارجی که در این منطقه به فروش می‌رسند، از سنگاپور وارد می‌شوند و اهالی مالدیو گاهی این منطقه را بازار سنگاپور می‌نامند.

بهترین ساعت برای سر زدن به این بازار از ۹ صبح تا ۱۱ شب است.

 از این بازار می‌توانید لباس‌های محلی، منسوجات دست‌بافت محلی و قایق‌های مینیاتوری چوبی به‌عنوان سوغات و هدیه خریداری کنید.

بوتیک نالا (Nala Boutique)، فروشگاه مد در مالدیو

این فروشگاه، مجموعه‌ای از بهترین پوشاک و زیورآلات گران‌قیمت، لوکس و مجلل را عرضه می‌کند که مطمئنا توجه‌تان را جلب می‌کند. این مجموعه در گردشگاه Kurumba واقع شده و یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های سوغات و پوشاک در مالدیو است. از اسباب‌بازی و لباس کودک گرفته تا لوازم و پوشاک مخصوص بانوان؛ هرآنچه که در زمینه‌ی مد به آن نیاز دارید، در این فروشگاه پیدا می‌شود.

ساعت کار این مجموعه از ۸ و ۳۰ دقیقه‌ی صبح تا ۱۰ شب است.

در این فروشگاه می‌توانید روغن نارگیل، لباس‌های مخصوص ساحل و صنایع دستی و سوغاتی‌های سنتی مالدیو را خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع traveltriangle

دیدگاه