تماشا کنید: ۲ دقیقه در توکیو؛ ژاپن

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
تماشا کنید: ۲ دقیقه در توکیو؛ ژاپن

ویدیویی جذاب از توکیو، یکی از پر جنب و‌ جوش‌ترین، مدرن‌ترین و متفاوت‌ترین شهرهای دنیا، را می‌توانید در این مقاله بیینید.

بسیاری از ما با غذاهای ژاپنی مانند سوشی و رامون آشنا هستیم و البته صادرات فرهنگی ژاپنی مانند مانگا و انیمه را به خوبی می‌شناسیم، اما زمانی که برای اولین بار به عنوان یک توریست وارد ژاپن می‌شوید، خواهید دید که بیشتر از آنچه فکرش را بکنید در ژاپن با چیزهایی روبه‌رو می‌شوید که برای شما کاملا جدید و ناشناخته‌اند. توکیو بزرگ‌ترین منطقه شهری جهان و مرکز فرهنگ، امور مالی و دولت ژاپن است. توکیو تا سال ۱۸۶۸، یعنی زمانی که خانواده امپراتوری ژاپن از شهر کیوتو به این شهر نقل مکان کرد، به نام اودو شناخته می‌شد. این شهر به طور کلی از چهار حوزه توکیو، ساعیما، کانگاوا و چیبا تشکیل شده است.

توکیو فوق العاده مدرن است. اولین شهری است که اکثر مردم در سفر به ژاپن از آن دیدن می‌کنند. در توکیو لامپ‌های نئونی و چراغ‌های LED، سر و صدای همیشگی و چند عنصر دیگر خاص این شهر، همه و همه باعث می‌شود خود را در آینده تصور کنید. در عین حال، این کلانشهر شلوغ پر از فضاهای آرامش‌بخش است و مردمش بر پایه‌ی سنت و احترام به یکدیگر زندگی می‌کنند.

توکیو یکی از پر جنب‌و‌جوش‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای جهان است و البته شهری نسبتا سبز است؛ چرا که ۳٫۶ درصد از آن با پارک‌ها و جنگل‌ها پوشیده شده است و با وجود اندازه بزرگ این شهر، هنوز هم میان امن‌ترین شهرهای جهان نام توکیو به چشم می‌خورد. اگر در رویاهای‌تان در آرزوی سفر به توکیو هستید، با دیدن این ویدیو خود را نزدیک به رویای‌تان ببینید. در ویدیوی زیر می‌توانید در کم‌تر از ۳ دقیقه تصاویری زیبا از شهر توکیو را ببینید.

دانلود 480P

مطالب مرتبط:

منبع thecitylane

دیدگاه