خرید ۵۰ فروند ایرباس توسط شرکت هوایی ویوا کلمبیا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان شنبه، ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
خرید ۵۰ فروند ایرباس توسط شرکت هوایی ویوا کلمبیا

هواپیمای Viva Air برای 50 هواپیمای A320 با ایرباس توافق‌نامه امضا کرد.

Viva Air، گروه ????????? کم‌هزینه‌ای که متعلق به Airija Aviation است، قرارداد خریدی را با ایرباس برای ۵۰ هواپیمای A320 امضا کرده است. ۳۵ عدد A320neo و ۱۵ عدد A320ceo توسط خطوط هوایی گروه VivaColombia و Viva Air Peru به کار انداخته می‌شود و به دو اپراتور ایرباس اجازه می‌دهد تا نوآوری ناوگان خود و قابلیت‌های رشد خود را در آمریکای لاتین جذب کنند.

ایرباس

ویلیام شو، مدیر اجرایی و بنیان‌گذار ویوا کلمبیا، بخشی از هواپیمایی ویوا گفت:

این نظم، تعهد بلند مدت ما نسبت به مشتریان و همچنین کاهش قیمت‌ها با توجه به مزایای ناوگان جدید را نشان می‌دهد.

ما بسیار مشتاق هستیم که مدل کم‌هزینه‌ای را گسترش دهیم و سرعت رشد خود را در سراسر آمریکای لاتین افزایش دهیم و حمل و نقل هوایی را برای مشتریان‌مان قابل دسترس‌تر و کم هزینه‌تر کنیم.

ارتباط هواپیمایی ایرباس و ویوا در کلمبیا در سال ۲۰۱۲ هنگامی آغاز شد که شرکت هواپیمایی با هواپیمای A320 شروع به کار کرد.

ویوا کلمبیا که در مدلین مستقر است، از سال ۲۰۰۵ به عنوان یک اپراتور تمام ایرباس بوده و امروزه ۱۱ فروند هواپیمای A320 را در اختیار دارد. Viva Air اخیراً Viva Air Peru، خواهر شرکت هواپیمایی VivaColombia را، واقع در لیما راه‌اندازی کرده است. Viva Air Peru در حال حاضر سه هواپیمای A320 را در اختیار دارد.

John Leahy، افسر ارشد مشتریان ایرباس، گفت:

ایرباس خوشحال است که نقش مهمی در حمایت از Viva Air در سفرهای هیجان‌انگیز خود برای توسعه مدل کم‌هزینه در سراسر آمریکای لاتین داشته است. با استفاده از کابین فوق‌العاده راحت، هزینه‌های عملیاتی کم و بازدهی عالی سوخت، خانواده‌های A320 و A320neo بهترین خطوط تولید برای تکمیل اهداف گسترش Viva Air است.

Viva Air زیر نظر یک گروه پانامایی فعالیت می‌کنند که توسط Airlandia Aviation ایجاد شده و به رهبری دکلان رایان، یکی از بنیان‌گذاران Ryanair ایجاد شده است.

ایرلندی‌ها با موفقیت ۶ شرکای کم هزینه در زمینه حمل و نقل در سراسر جهان، یعنی Allegiant، Ryanair، Tigerair،VivaAerobus، VivaColombia و اخیرا Viva Air Peru را توسعه داده‌اند.در مجموع، ناوگان خطوط هوایی دارای بیش از ۴۲۰ هواپیما است و بیش از یک میلیارد مسافر را حمل می‌کنند.

خانواده A320 بهترین خط فروش محصول در سراسر جهان است. تا به امروز، این خانواده بیش از ۱۳،۰۰۰ سفارش کسب کرده و بیش از ۷۶۰۰ هواپیما به ۴۰۰ مشتری و اپراتور در سراسر جهان تحویل داده شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه