افتتاح هتلی بزرگ در بالی

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان پنجشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
افتتاح هتلی بزرگ در بالی

هتل جدید بالی در آوریل ۲۰۱۸ افتتاح می‌شود که دارای تعداد زیادی اتاق و فضای منحصربه‌فردی است.

مدیریت هتل Okura Nikko به طور رسمی اعلام کرد هتلی با برند Nikko Bali از آوریل ۲۰۱۸ در بالی در کشور اندونزی راه‌اندازی می‌شود. این هتل در خط ساحلی شبه‌جزیره بدوج در جنوب شرقی بالی واقع شده است و تا فرودگاه Denpasar (فرودگاه بین‌المللی Ngurah Rai) یک ساعت فاصله دارد. این هتل نزدیک به فرودگاه اصلی بالی است و بازدیدکنندگان دسترسی راحت به خطوط ساحلی محبوب برای انجام ورزش‌های آبی دارند.

هتل بالی

Marcel، مدیر عامل شرکت Okura Nikko Hotel، گفت:

این یک دستاورد بزرگ برای ما است که یک هتل عالی که توسط یک شرکت ژاپنی در منطقه ساحلی Bali تحت نام تجاری Nikko ساخته شده است، معرفی کنیم. هتل نیککو بالی، با نام تجاری Nikko، با راحتی و اطمینان کامل مهمان‌نوازی منحصربه‌فرد به سبک ژاپنی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

هتل نیککو بالی ۱۸۸ اتاق با مساحت ۴۵ متر مربعی دارد که هر کدام از آن‌ها دارای بالکن یا حیاط خصوصی است.

۲۰ اتاق لوکس آن تقریبا دو برابر فضای اتاق‌های معمولی هستند و به شما این امکان را می‌دهد که از فضای تفریحی و دل‌نشین آنجا لذت ببرید.

فرهنگ‌های میراثی از بالی در جنبه‌های مختلف این هتل مشهور دیده می‌شود، از جمله لابی هتل که دارای مجسمه‌های سنتی بالی و همچنین یک رستوران با غذاهای محلی است.

این هتل متناسب با نیازهای بازدیدکنندگان مختلف ساخته شده است. ارائه امکانات خانوادگی از جمله اتاق پرستاری و استخر بیرونی برای کودکان، شش رستوران، آبگرم، مرکز تناسب اندام و موارد دیگر از جمله ویژگی‌های این هتل است.

هتل Nikko Bali بخشی از برنامه بلند پروازانه هتل Okura Co. Ltd. برای گسترش نمونه کارهایش به ۱۰۰ ساختمان است که عمدتا در منطقه آسیا سریع رشد می‌کند. اندونزی در طول سال گذشته بیش از ۱۲ میلیون بازدیدکننده خارجی را پذیرفته است که نشان‌دهنده رشد مداوم بازار گردشگری اندونزی است.

بیش از چهار میلیون گردشگر در طول هشت ماه اول سال ۲۰۱۷ به بالی سفر کرده‌اند که تقریبا ۱۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل است. پیش‌بینی می‌شود این کشور تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بر روی بیش از ۲۰ میلیون گردشگر خارجی سرمایه‌گذاری کند تا بتوانند به رشد پایدار بازار ادامه دهد.

نام هتل Nikko Bali ممکن است تا قبل از باز شدن آن در آوریل ۲۰۱۸ تغییر کند.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه