گزارش اختصاصی کجارو از نشست خبری جاباما

آزاده یوسف نژاد
آزاده یوسف نژاد شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
گزارش اختصاصی کجارو از نشست خبری جاباما

 گزارشی اختصاصی کجارو از نشست خبری، رزرو هتل جاباما که در روز شنبه ۱۱ آذر ماه سال ۹۶ در دفتر این سامانه برگزار شد، اشاره به موفقیت‌های این سامانه در سرویس‌دهی به مشتریان است.

رزرو هتل، فرآیندی است که امروزه به راحتی و ظرف چند دقیقه انجام می‌شود. رزرو آنلاین هتل در سایت «جاباما»، بسیار ساده و در عین حال مقرون به صرفه است.

در این نشست خبری که در حضور جمعی از خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی این حوزه در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد دو تن از متخصصین این سایت در دو بخش مدیریت محصول و مدیر بازاریابی شروع به توضیح این محصول فن‌آوری در حوزه گردشگری در این  سامانه پرداختند.

چرا که برای برنامه‌ریزی سفر، یکی از بخش‌های بسیار مهم محل اقامت و رزرو هتل است. این سایت برای مشتریان خود این توانمندی را ایجاد کرده  تا بتوانند با استفاده از گوشی موبایل، تب لت و هرگونه وسایل ارتباط جمعی، سفرآرام‌تر و مطمئن‌تری را برای خود در نظر داشته باشند.

جاباما

توحید علی اشرفی، مدیر بازرگانی این سایت در این باره گفت:

 تکنولوژی در عرصه بهداشت آموزش و لایف استایل تمامی انسان‌ها موثر است. یکی از بخش‌های زندگی بشر سفر و جابه‌جایی و اقامت در مکانی دیگر است که در این زمینه نیز تکنولوژی می‌تواند راه را بسیار ساده‌تر کند.

انتخاب هتل محل اقامت از روی سایت و بررسی تمامی ویژگی‌های آن اعم از میزان رتبه‌بندی هتل ، امکانات آن و ریت هتل‌ها یکی از نیازهایی است که هر مسافری بسیار علاقه‌مند است که پیش از سفر خود از آن‌ها آگاهی داشته باشد. از این رو شفاف‌سازی در این مقوله برای تک‌تک مشتریان امری بسیار پسندیده است که این سایت تمامی تلاش خود را در این زمینه برای رزرو هتل به ویژه هتل‌های خارجی به کار بسته است.

در این میان حامد شالچیان مدیر محصول فن‌آوری اشاره کرد:

«جاباما» با ارائه‌ی مشخصات، امکانات، موقعیت مکانی، عکس‌ و نقشه‌ی هتل‌های سراسر کشور، امکان انتخابی حساب‌شده و راحت را به وجود آورده است. شما با مقایسه‌ی اطلاعات هتل‌های مختلف و در نظر گرفتن هزینه‌ی آن‌ها، می‌توانید تمام جوانب را بسنجید و بعد برای رزرو هتل موردنظرتان اقدام کنید. قوانین و مقررات هتل نیز در همان صفحه‌ی مشخصات هتل آمده تا هر چه نیاز باشد، بدانید. در هر زمان و مکان، با ابتدایی‌ترین امکانات یعنی همین گوشی‌های تلفن همراه و در اختیار داشتن اینترنت، رزرو آنلاین هتل امکان‌پذیر است. هزینه‌ی هتل را نیز آنلاین پرداخت می‌کنید و در نهایت واچر هتل را نیز آنلاین دریافت خواهید کرد. در واقع این سایت  توانسته با ۲۲۰ هتل در ۱۷۰ کشور در دنیا که جزو پر ترددترین سفرهای ایرانیان است، از طریق شبکه شتاب سراسری در عرض کوتاه‌ترین زمان این امکان را فراهم آورد.

جاباما

با فیلتر کردن بخش‌های مختلف انتخابی بر روی صفحه سایت اعم از ستاره هتل‌ها میزان نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی یا بخش‌های مختلف شهر مقصد امکانات و اطلاعات هتل‌های انتخابی فیلتر شده برای مشتریان برروی نقشه ارائه می‌شود. قابل ذکر است که سایر فیلترها نیز برروی صفحه نمایش هتل نشان داده می‌شود و مشتریان می‌توانند بر آن اساس به انتخاب هتل مورد نظر خود بپردازند.

امکان استرداد بلیط بدون هزینه با شفاف‌سازی در این سایت ارائه می‌شود. همان طور که می‌دانید این امکان برای کسانی که پکیج سفر را از طریق آژانس‌ها تهیه می‌کنند، شاید در این زمینه دچار مشکل شوند. اما جاباما  این  امکان را می‌دهد که به راحتی حتی چندین ماه جلوتر هتل مقصد مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر سایت‌ها رزرو  و در صورت کنسل کردن امکان استرداد رزرو هتل وجود داشته و هزینه پرداختی نیز با شرایط تعیین شده به حساب شخصی آن افراد بازگردانده می‌شود. 

جاباما

وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته برای مشتریان این اطمینان را می‌دهد تا افرادی که از این فن‌آوری جهت رزرو هتل استفاده کرده‌اند، در صورت بروز مشکل بتوانند با پشتیبانی این سایت در ارتباط بوده و هیچ گونه نگرانی به خود راه ندهند. وجود آیکون چت در سایت در صورتی که مسافر دسترسی به سیم کارت‌های بین‌المللی نداشته باشد، این امکان را برای رفع رجوع کردن مشکل از راه دور وجود دارد.

 از دیگر خدمات ارائه شده تجهیزات فن‌آوری سایت ایجاد واچرهای مهرشده سفارت بدون هیچگونه پرداختی از مشتریان است. نرخ‌های تعیین شده این بخش در مقایسه با سایر سیستم‌ها بسیار مناسب بوده و این امکان را برای مسافران و مشتریان به ارمغان می‌‌آورد.

درپایان توحید علی اشرافی گفت:

هدف ما قدمی دیگر در توسعه شایسته سفر و شفاف‌سازی در این حوزه است.

 ۲ ویژگی شاخص این تجهیزات فن‌آوری سایت:

  •  مزیت قیمت این محصول
  • امکان پرداخت ریالی با کارت‌های شتاب

از جمله مسائلی بوده که سایت جاباما این امکان را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه