برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان سه شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
برگزاری جشنواره بین المللی گردشگری در پکن

Yichun در استان هیلونگجیانگ، عنوان مقصد ویژه افتخاری برای گردشگری در جهان و مسافران جهانی را کسب کرد.

در ۱۲ دسامبر، مراسم اهدای جایزه جشنواره گردشگری چین (بین‌المللی) در سال ۲۱۰۱۷ و ده مقصد گردشگری توصیه شده برای مسافران جهانی با میزبانی Zhongjing Pinlian، در پکن برگزار شد.

جشنواره گردشگری چین

مراسم افتتاحیه با حضور وزیر گردشگری و جهانگردی یان هان، سردبیر اصلی سابق وزارت فرهنگ مجله چین، کمیته مشاوره اصلاح و بازسازی گردشگری چین و دیگران سران مرتبط در چین برگزار شد. در طول این جلسه راجع به اینکه چین را به‌عنوان مقصد مهم گردشگران جهانی تبدیل کنند صحبت شد و ده مقصد برتر مناسب در چین را برای توریست‌ها و گردشگران معرفی کردند.

جاذبه‌های گردشگری محبوب از جمله Tribe of the Three Gorges، منطقه جزیره گردشگری Wuzhizhou، Sanya، چشم‌انداز Baili عنوان افتخاری در میان ده مقصد برتر سفر توصیه شده برای مسافران جهان هستند.

Yichun در استان هیلونگ‌جیانگ عنوان افتخاری یک مقصد ویژه برای گردشگری جهان و برای مسافران جهانی را کسب کرد.

شهر Yichun

یچون که به عنوان پایتخت جنگلی چین شناخته شده است، به تازگی به عنوان یک مقصد گردشگری اکولوژیکی واقع در انتهای مناطق کوه‌های Xiao Hinggan در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ معین شده است.

این شهر بین دو سیستم اصلی رودخانه کشور، رودخانه‌های Heilong و Songhua واقع شده است. Yichunh از روسیه توسط رودخانه Heilong جدا شده است. به دلیل حضور فراوان کاج کره‌ای (pinus koraiensis) این منطقه بسیار معروف و سرسبز است. این شهر به خاطر آرامشی که دارد می‌تواند به عنوان یک الگو برای آنچه که یک شهر اکولوژیکی از آینده می‌خواهد شناخته شود. Yichun واقعاً شهری است که ساکنان آن در هماهنگی با طبیعت زندگی می‌کنند.

Yichun شهری چهار فصل است: وجود گل‌های زیبا در بهار، آب و هوای سرد در تابستان، مناظر کوهستانی پر زرق و برق در پاییز و اسطوره‌های برف در زمستان آن را به یک منطقه دیدنی در چهار فصل تبدیل کرده است.

یک محیط شهری با طراوت، با آداب و رسوم ساده و صادقانه مردم، افراد گرم و مهمان‌نواز و یک محیط زیست طبیعی برای ایجاد یک مقصد سفر منحصر‌به‌فرد در شمال چین یک جا جمع شده است. شهر گل یچون هر ساله شکوفه می‌دهد و گل‌های زرد و قرمز رنگ بسیار زیبای در دامنه کوه‌ها چشم نوازی می‌کنند. زمین‌های گل در پارک زمین شناسی آتش‌فشانی Hongxing و جنگل رودخانه‌ای Meixi Jinsha هر ساله گردشگران بسیاری برای تفریح و گشت و گذار جذب می‌کند. همچنین برای هنرمندانی که مناظر شاد را به عنوان یک موضوع برای اثر هنری خود انتخاب می‌کنند این مکان فضای بسیار مناسبی است.

Tribe of the Three Gorges

جشنواره گردشگری چین

این منطقه، یکی دیگر از مناطقی است که زیبایی منحصربه‌فردی از طبیعت کسب کرده است. این منطقه به دلیل داشتن سنگ‌های زیبا و تخته‌سنگ‌های بزرگ مشهور است. ۱۶ جاذبه اصلی و ۸ قلمرو ناملموس فرهنگی در منطقه دیدنی Tribe of Three Gorges وجود دارد. این چشم‌انداز انتخابی توسط شرکت گردشگری Huanba سرمایه‌گذاری شده است.

این منطقه دیدنی دو فرهنگ متفاوت در چین، فرهنگ Ba و فرهنگ Chu را با هم ادغام کرده است. زمین شناسی و اسطوره‌های ماقبل تاریخ، کشاورزی و افسانه‌های قبیله Ba در آنجا قابل مشاهده است. یک مکان معروف به نام King Ba Palace آنجا وجود دارد و جشن قصر همراه با موسیقی باستانی منعکس کننده جو و فرهنگ چو و Ba است که در این منطقه فرهنگی پر زرق و برق و عاشقانه قابل دیدن است.

Baili Rhododendra

جشنواره گردشگری چین

جاذبه Baili رودودندرا در شمال غربی استان Guizhou واقع شده است. این منطقه در فاصله ۱۱۲ کیلومتری از استان گویانگ، واقع در ۱۲۰ کیلومتری زونیه و ۵۰ کیلومتری فرودگاه بیجی قرار دارد.

جاذبه Baili رودودندرا بیش از ۵۶۰ کیلومتر مربع را اشغال می‌کند که جاذبه رودوجدندرا ۱۲۵٫۸ کیلومتر مربع را اشغال می‌کند. این بزرگ‌ترین جنگل ردودندرا در چین است.

جزیره Wuzhizhou منطقه گردشگری در Sanya

جشنواره گردشگری چین

جزیره Wuzhizhou واقع در خلیج Haitang در شمال Sanya، به شکل پروانه‌ای نامنظم است. ۱۵۰۰ متر از شرق به غرب و ۱۱۰۰ متر از شمال به جنوب گسترش یافته است و مساحت ۱٫۴۸ کیلومتر مربعی را پوشش می‌دهد. خط ساحلی آن ۵٫۷ کیلومتر طول دارد و بالاترین قله در جنوب آن ۱۷٫۹ متر بالاتر از سطح دریا است.

در جزیره، مناظر نفیس و جذابی وجود دارد. در اطراف جزیره، سنگ‌های ناهموار و آب‌های خشن، یک چشم‌انداز عالی ایجاد می‌کنند. در وسط جزیره، تپه‌های چشمه‌ای و چمنزارها وجود دارد و در سایه‌های درختان نسیم ملایمی می‌وزد. در ساحل صاف شنی، امواج ملایمی حرکت می‌کنند

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه