بهترین هتل های کرمانشاه؛ دومین پایتخت ساسانی

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های کرمانشاه؛ دومین پایتخت ساسانی

نگران نباشید با هر بودجه یا سلیقه‌ای که باشید می‌توانید هتل مناسبی در کرمانشاه پیدا کنید.

کرمانشاه یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران است و از پرجاذبه‌ترین مناطق کشور به شمار می‌آید. اگر به هر بهانه‌ای یا هر دلیلی راهی کرمانشاه می‌شوید، با دیدنی‌ها و جاذبه‌های کم‌نظیری که چشم هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند، روبه‌رو خواهید شد.

طاق بیستون

کرمانشاه هتل‌های خوب و مناسب زیادی برای اقامت دارد و یکی از هتل‌های خاص کشور نیز در این شهر جای گرفته است. نگران نباشید با هر بودجه یا سلیقه‌ای که باشید می‌توانید هتل مناسبی در این شهر پیدا کنید.

هتل بین‌المللی لاله بیستون | هتل پارسیان | هتل جمشید | هتل آزادگان | هتل آپارتمان لیژان | هتل رسالت | هتل آپارتمان کوروشهتل سینا | هتل سروش

هتل بین‌المللی لاله بیستون

هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشاه

هتل پنج‌ستاره بین‌المللی لاله بیستون یکی از هتل‌های کاروانسرایی چهارایوانی بی‌نظیر کشور است که در شرق کرمانشاه در دامنه کوه بیستون مقابل میراث جهانی بیستون خودنمایی می‌کند.

هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشاه

در این هتل از یک طرف طبیعت کوهستانی پیش چشمتان است و از طرف دیگر کوه فرهادتراش را مقابل دیدگانتان دارید. با اقامت در این هتل می‌توانید زندگی اعیانی در دوران صفوی را تجربه کنید.

هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشاه

همچنین از این هتل دسترسی راحتی به کاخ نیمه‌تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان دارید.

هتل بین المللی لاله بیستون کرمانشاه

امکانات هتل: روم‌سرویس ۲۴‌ساعته، کافی‌شاپ، رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، لم‌کده، رستوران تابستانی، سالن همایش، اجرای موسیقی زنده، فروشگاه‌های متنوع، اینترنت پر‌سرعت

آدرس: کرمانشاه، بیستون، سایت جهانی بیستون، کاروانسرای شاه‌عباسی

هتل پارسیان

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پنج ستاره پارسیان از مجموعه هتل‌های پارسیان ایران است و یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های غرب کشور به شمار می‌آید.

هتل پارسیان کرمانشاه

اگر سفر کاری به کرمانشاه دارید، این هتل را به شما توصیه می‌کنیم چون این هتل انتخابی ایدئال برای کسانی است که کارهای اداری و دانشگاهی دارند. همچنین فاصله کم هتل به فرودگاه، این هتل را به انتخاب فوق‌العاده‌ای برای این افراد تبدیل کرده است.

هتل پارسیان کرمانشاه

یکی از امتیازات این هتل رستوران آن است که در طبقه آخر هتل با چشم‌اندازی از شهر قرار گرفته است و انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی و فرنگی را برای مسافران هتل سرو می‌کند.

هتل پارسیان کرمانشاه

امکانات هتل: رستوران چشم‌انداز در طبقه آخر هتل، مجموعه‌ ورزشی شامل سالن بدن‌سازی، استخر، سونا، سالن‌ ماساژ، جکوزی و بیلیارد، غرفه‌ها و فروشگاه‌های صنایع دستی کرمانشاه و سایر نقاط ایران، قنادی، سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ یاسمن، رستوران تیروژ، رستوران طاق‌بستان، رستوران وی‌آی‌پی، روم‌سرویس، سالن آمفی‌تئاتر، اینترنت پرسرعت

آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت

هتل جمشید

هتل جمشید کرمانشاه

هتل چهار ستاره جمشید در یکی از خوش‌آب و‌هواترین و زیباترین مناطق کرمانشاه قرار گرفته است. معماری این هتل بسیار چشمگیر و باشکوه است و شما را به به یاد بناهای تاریخی ایران می‌اندازد.

هتل جمشید کرمانشاه

دو پارک بزرگ و زیبا در غرب و شرق این هتل واقع شده‌اند که برای وقت‌گذرانی و پیاده‌روی می‌توانید به آنجا بروید. با اقامت در این هتل همچنین به جاهای دیدنی کرمانشاه از جمله بیستون و غار قوری قلعه نیز نزدیک هستید.

هتل جمشید کرمانشاه

امکانات هتل: نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، لابی، خشکشویی، اینترنت، رستوران، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، کافی‌نت، صندوق‌ امانات، سالن ورزشی، فضای سبز

آدرس: کرمانشاه، طاق‌بستان، هتل جمشید 

هتل آزادگان

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان یک هتل چهارستاره میان‌رده است که در ابتدای جاده سنندج در شهرک تعاون کرمانشاه واقع شده است. فاصله اندک این هتل تا مرکز شهر و بازار یکی از امتیازات این هتل به شمار می‌رود.

هتل آزادگان کرمانشاه

همچنین از این هتل دسترسی آسانی به دیدنی‌های شهر نظیر طاق‌بستان، پارک کوهستان و درخت رحمت خواهید داشت.

هتل آزادگان کرمانشاه

امکانات هتل: سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، فضای سبز، فروشگاه، لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، میز پذیرش ۲۴‌ساعته، نگهبانی ۲۴‌ساعته، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس، پارک بازی کودکان، رستوران

آدرس: کرمانشاه، ابتدای جاده سنندج، شهرک تعاون 

هتل آپارتمان لیژان

هتل آپارتمان لیژان

هتل آپارتمان سه‌ستاره لیژان در سال ۱۳۸۵ در مرکز شهر کرمانشاه در ۳ طبقه تاسیس شده است. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان بسیار تمیز و مجهز به امکانات مناسب رفاهی هستند.

هتل آپارتمان لیژان

فاصله این هتل آپارتمان از جاذبه‌های دیدنی کرمانشاه مانند طاق‌بستان بسیار اندک است و میهمانان محترم این هتل می‌توانند به‌راحتی و آسانی دسترسی سریعی به این جاذبه‌های گردشگری داشته باشند.

هتل آپارتمان لیژان

امکانات هتل: کافی‌شاپ، لابی، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق

آدرس: کرمانشاه، چهارراه مدرس، خیابان مطهری شرقی       

هتل رسالت

هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت یکی از تمیزترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های کرمانشاه است که در هشت طبقه بنا شده است. فضاهای اقامتی جادار و دل‌باز این هتل شما را مجاب می‌کند تا سفرهای بعدی نیز دوباره این هتل را انتخاب کنید.

هتل رسالت کرمانشاه

اقامت در این هتل از امتیازات زیادی برخوردار است. از جمله این امتیازات می‌توان به فاصله کم تا فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی اشاره کرد. خدمات و امکانات رفاهی مناسب و مطلوب این هتل همیشه باعث جلب رضایت مسافران شده است.

هتل رسالت کرمانشاه

امکانات هتل: اینترنت، خشکشویی، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، پارکینگ

آدرس: کرمانشاه، میدان فردوسی

هتل آپارتمان کوروش

هتل آپارتمان کوروش

هتل آپارتمان سه ستاره کوروش در یکی از بهترین نقاط کرمانشاه در بلوار گلریزان قرار گرفته است. این هتل آپارتمان در ۵ طبقه از ۸ باب آپارتمان دو خوابه ۹۰ متری، ۸ باب اتاق دو تخته، ۸ باب اتاق سه تخته و ۴ باب اتاق چهارتخته وی‌آی‌پی مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب درخور هتل آپارتمان‌های سه‌ستاره تشکیل شده است. فاصله نزدیک به طاق‌بستان، مجموعه‌ بیستون، تندیس هرکول و فرودگاه به محبوبیت آن افزوده است.

امکانات هتل: رستوران، اینترنت پرسرعت، آسانسور، صندوق امانات، خدمات آژانس مسافرتی، استخر، پارکینگ، لابی

آدرس: کرمانشاه، ۲۲ بهمن، بلوار گلریزان پلاک ۴۴

هتل سینا

هتل سینا کرمانشاه

هتل دوستاره و نوساز سینا در سه طبقه در محیطی دلنشین و دنج قرار گرفته است. دکوراسیون جذاب، فضای تمیز، پرسنل خوش‌برخورد و مجرب، همگی باعث می‌شود تا شما در این هتل حس راحتی و حس در خانه خودتان بودن را بکنید. موقعیت مکانی هتل نیز از ویژگی‌های خوبی برخوردار است.

هتل سینا کرمانشاه

از هتل سینا به‌راحتی می‌توانید به باغ پرندگان، باغ گل‌ها، تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون‌الملک بروید.

امکانات هتل: لابی، سیستم اعلام حریق، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، تاکسی سرویس

آدرس: کرمانشاه، بلوار جمهوری، پایین‌تر از بیمارستان امام خمینی، خیابان صابونی

هتل سروش

هتل سروش کرمانشاه

هتل سروش یا داریوش سابق یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر کرمانشاه است که از ۳۴ باب واحد اقامتی تمیز و شیک برخوردار است. فاصله نزدیک به فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی شهر از جمله مسجد شافعی‌ها، باغ گل‌ها و طاق‌بستان از امتیازات ویژه این هتل به شمار می‌روند.

هتل سروش کرمانشاه

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، رستوران، نمازخانه، اینترنت، تاکسی سرویس، نمازخانه

آدرس: کرمانشاه، چهارراه مدرس، چهل‌متری مطهری 

مطالب مرتبط:

دیدگاه