اضافه شدن جزئیات فرودگاه ها به نقشه اپل

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
اضافه شدن جزئیات فرودگاه ها به نقشه اپل

هیتروبا اپل همکاری کرده است تا نقشه‌های مفصل ترمینال فرودگاه‌ها را به نقشه‌های اپل اضافه کند.

هیترو با اپل همکاری کرد و جزییات مفصل فرودگاه‌ها را به نقشه اپل اضافه کرد. مسافران با این ابزار جدید قدرتمند می‌توانند به آنچه که در پیدا کردن فرودگاه‌ها به دنبال آن هستند دسترسی پیدا کنند.

مسافران با استفاده از نقشه‌های اپل روی آیفون یا iPad خود می‌توانند نقاط مرتبط به فرودگاه قبل از پرواز، از جمله  رستوران‌های نزدیک، مکان‌های خرید ضد آفتاب، هدیه و همچنین نقاط مهم مورد علاقه مانند مکان‌های حمل بار، مشتریان و سرویس بهداشتی را پیدا کنند.

نقشه اپل

موقعیت یاب در محیط داخلی به مسافران نشان می‌دهد که آن‌ها در محدوده‌ی ترمینال قرار دارند و به آن‌ها کمک می‌کند تا به جایی که نیاز دارند، بروند؛ همچنین می‌توانند به راحتی بین طبقه‌ها جا به جا شوند. ترمینال نقشه‌های هیترو در نقشه‌های اپل به طور مرتب - از جمله زمانی که مکان‌های فروشگاه جدید و پنجره‌های جدید باز می‌شوند - به روز می‌شوند تا اطمینان حاصل شود.

این نقطه عطف نوآورانه بخشی از تحول دیجیتال هیترو است که اطمینان می‌دهد مسافران می‌توانند سفر خود را قبل از اینکه وارد فرودگاه شوند، برنامه‌ریزی کنند.

مسافران می‌توانند رستوران‌ها را روی نقشه انتخاب کنند و اطلاعات تماس را به‌دست آورند؛ همچنین می‌توانند به طور مستقیم از طریق میز کتاب برای رزرو یک محصول، ذخیره یک محصول یا تماس با یک سالن استفاده کنند.

استفان گلن فیلد، مدیر دیجیتال ارشد، گفت:

اضافه شدن نقشه‌های مفصل ترمینال به نقشه‌های اپل، نقطه عطف مهمی در بهبود تجربه دیجیتال در هیترو است.

بهبود ناوبری و دادن اطلاعات به مسافرین در مورد خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و خدمات گسترده و هیجان‌انگیز که ما ارائه می‌دهیم و همچنین اطلاعات لجستیکی در مورد مکان‌های تعطیلات و نکات اطلاعاتی، به آن‌ها فرصت می‌دهند تا هر مرحله از سفر را برنامه‌ریزی کرده و در نتیجه، از هر لحظه از سفر لذت ببرند.

نقشه‌های داخلی فرودگاه برای همه کاربران iPhone و iPad در iOS 11 و بالاتر در دسترس هستند. نقشه‌ مفصل فرودگاه‌های متعددی در سراسر جهان در دسترس است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه