۱۰ نکته برای داشتن سفری سالم

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان سه شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
۱۰ نکته برای داشتن سفری سالم

کارشناسان بهداشت Hilton Head Health، در حالی که شما در جاده‌ها و سفر هستید، اسرار خود را برای رفاه مسافران به اشتراک می‌گذارند.

بهترین موسسه سلامتی در آمریکا برای شما ۱۰ راهنمایی سفر سالم آماده کرده‌اند. تعطیلات می‌تواند برای کسانی که مرتبا وزن خود را نظارت می‌کنند، دلهره‌آور شود. فکر کردن به وعده‌های غذایی و زمان کمی برای ورزش می‌تواند باعث ایجاد اضطراب در طول زمان آرامش‌بخش شما شود. گروه Hilton Head Health توصیه‌هایی برای سلامت مسافران ارائه می‌دهند.

سلامت در سفر

David Chesworth، برنامه‌نویس تناسب اندام و مربی سلامتی می‌گوید:

اهداف بهداشتی شما در تعطیلات همانند زمانی که شما در خانه به سرمی‌برید، نیست؛ تنظیم اهداف تناسب اندام و تغذیه به‌صورت واقع‌گرایانه بر اساس محیط اطراف شما، باعث لذت بردن شما در تعطیلات می‌شود.

در اینجا ۱۰ راه برای مراقبت از سلامت خود در حالی که دور از خانه هستید و در سفر به سر می‌برید، ارائه می‌دهیم.

یک وعده غذایی سالم در روز مصرف کنید

سلامت در سفر

در مسافرت  از افراط کردن پرهیز کنید. حداقل یک وعده غذایی سالم در روز، از قبل پیش‌بینی کنید . این می‌تواند با به همراه آوردن یک صبحانه سالم از خانه همراه شود، مانند بسته‌های تخم‌مرغ بسته‌بندی شده که حمل آن‌ها در سفر آسان است و می‌تواند کل صبح شما را سیر نگه دارد.

گزینه‌های سالم را برنامه‌ریزی کنید

هنگامی‌که به جاده می‌روید، آسان است که به انتخاب‌های ناسالم بپردازید. من دوست دارم از برنامه HealthyOut استفاده کنم تا به من کمک کند که چگونه انتخاب سالم انجام دهم. این برنامه رستوران‌های در آن نزدیکی و غذاهای سالمی را که آن‌ها ارائه می‌دهند، برجسته می‌کند. این کار مفید است، زیرا به شما اجازه می‌دهد تا قبل از این که شما به آنجا بروید و با انتخاب گزینه‌های سالم از منو، سفارش خود را ثبت کنید.

در یک تمرین فعالیت کنید

سلامت در سفر

برای مسافرت خود برنامه‌ریزی کنید. آیا هتل شما دارای یک سالن ورزشی است یا نه. شما نباید در این مدت سطح تناسب اندام خود را از بین ببرد. با استفاده از یک مسیر در نقشه برنامه‌های قدرتی و استقامتی را آماده کنید و یک برنامه هوازی ترتیب دهید.

فرصت رایگان تمرین را از دست ندهید

سلامت در سفر

اگر تصمیم می‌گیرید به ورزشگاه بروید، ممکن است بتوانید امتیاز یک روز آزاد را به دست آورید. بسیاری از ورزشگاه‌ها این امتیاز را به شما می‌دهند؛ پس بهتر است قبل از رفتن به آنجا وب‌سایت آن‌ها را بررسی کنید تا امتیاز یک روز رایگان را از دست ندهید.

یوگا را فراموش نکنید

یوگا را می‌توان در هر نقطه تمرین کرد. اگر دوست دارید جریان‌های مختلف را ببینید، Asana Rebel یک برنامه تناسب‌اندام است که به شما امکان می‌دهد که مربی و کلاس‌های واقعی با شما همراه شوند.

نوشیدن آب را فراموش نکنید

سلامت در سفر

مصرف آب در هر زمانی اهمیت دارد، مخصوصا زمانی که شما در پرواز قرار دارید. من دوست دارم بطری آب خودم را هر جا که سفر می‌کنم، به همراه خود ببرم . بطری خالی را می‌توانم از طریق امنیت فرودگاه ببرم و سپس آن را از طرف دیگر پر کنم. در حال حاضر بسیاری از فرودگاه‌ها دارای ایستگاه‌های پرکننده بطری آب هستند. این موضوع به من یادآوری می‌کند آب بیشتری بخورم که گاهی اوقات در هنگام سفر فراموش می‌شود .

نه بگویید

پیشنهاد می‌کنم به این موضوع توجه کنید که تعطیلات باید موجب آرامش شما شود، پس سعی کنید خود را از استرس منتظر ماندن برای ملاقات چشمه‌های آب گرم دور کنید و قبل از رسیدن به هتل، قرارهای چشمه‌های آبگرم را تأیید نکنید. جلو جلو تماس بگیرید و راجع به هر موضوع خاصی اطلاعات کسب کنید. اکثر آبگرم‌ها حداقل یکی از این‌ها را انجام می‌دهند.

برای خود زمان بگذارید

تعطیلات فرصتی مناسب برای خودآگاهی و تنظیم اهداف‌تان است. این عادت شگفت‌انگیز برای دوری از آشفتگی‌ها است. اکثر افراد با رونق شبکه‌های اجتماعی بیشتر به صحبت کردن و بازتاب دیگران می‌پردازند. یک مجله مانند مجله Best Self Journal با خود به همراه ببرید تا شما را در مسیر درست قرار دهد.

تمرکز کنید

گاهی اوقات سلامت روحی هنگام ایجاد یک شیوه زندگی سالم، نادیده گرفته می‌شود. مهم است که وقت خود را برای خود خرج کنید، حتی زمانی که در تعطیلات هستید، تنها ۱۰ دقیقه  ریلکسیشن بپردازید. اگر برای مدیتیشن به برخی راهنمایی‌ها نیاز دارید، برنامه‌های Podcast Meditation Oasis و Headspace می‌توانند در هنگام سفر به شما کمک کنند.

برای موفقیت کتاب بخوانید

سلامت در سفر

برای سالم نگه داشتن ذهن خود کتاب‌هایی بخوانید که از اهداف شما پشتیبانی می‌کنند. ما پیشنهاد می‌دهیم کتاب‌هایی را بخوانید که توجه بیشتری به سلامت روان و تغذیه شما دارند؛ مانند کتاب‌های Michael Pollan’s Food Rules، Rising Strong by Brene Brown.

Hilton Head Health، واقع در جزیره زیبای Hilton Head، در سطح ملی شناخته شده و پیشرو در سلامت و کاهش وزن است. برنامه‌های H3 یک رویکرد جامع کاهش وزن را فراهم می‌کند که شامل تناسب‌اندام، تغذیه سالم، تمرکز ذهنی و آموزش سلامتی است.

مطالب مرتبط:

منبع 10best

دیدگاه