مسابقه بهترین عکس سفر در آسیا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان جمعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
مسابقه بهترین عکس سفر در آسیا

 Ugly Bagz مسابقه عکس سفر برگزار می‌کند. با ادامه خبر همراه ما باشید.

Ugly Bagz، متخصص در طراحی چمدان‌های شخصی، با نوآوری سازندگان کیف‌های سفارشی، در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ با همکاری وب‌سایت (TravelOrland ExtraOrdinary Asia (eOasia مسابقه بهترین عکس سفر در آسیا را راه‌اندازی می‌کند. هدیه این مسابقه از محصولات Ugly Bagz است.

هرکس می‌تواند تا سقف سه عکس از سه سال گذشته تاکنون ارسال کند؛ برنده مسابقات در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ در نرم‌افزارهای Ugly Bagz و eOasia اعلام می‌شود.

عکس‌هایی که شرایط و ضوابط مسابقه رادارند، باید به صفحه فیس‌بوک Ugly Bagz ارسال شوند تا وارد مسابقه شوند. شرکت‌کنندگان باید مثل صفحه فیس‌بوک Ugly Bagz و eOasia را لایک کرده و دوستان خود را تگ کنند و پست را به اشتراک بگذارند.

به برنده‌های اول و دوم جعبه‌هایی با سایزهای مختلف اهدا می‌شود.

عکس‌ها با توجه به خلاقیت، مفهوم منحصربه‌فرد، بیان نوآوری و همچنین مهارت‌های فنی دوربین همراه با نظرات عمومی قضاوت خواهد شد.  عکس می‌تواند شامل آبشارها، آب و هوا، استخرهای شنا، زیبایی طبیعت یا تفسیر دیگری گرفته شود.

Ugly Bagz مشتریان را قادر می‌سازد تا طرح‌های خود را، از جمله عکس‌ها، گرافیک‌ها، آرم‌های شرکت، بر روی چمدان‌ها چاپ کنند تا بتوانند چمدان‌های سبک خود را که از چرمی باکیفیت بالا و باکیفیت بالا ساخته شده‌اند، تهیه کنند.

آگلی بگ

در هر دو طرف چمدان با درخواست مشتری هر عکسی که درخواست شود، چاپ می‌شود. این چمدان‌ها، هدایای خوبی برای افراد مختلف و مناسبت‌های مختلف است. مثلا هدیه‌ای استثنایی است برای افرادی که علاقه‌مند به وسایل خاص و یکتا هستند. این چمدان‌ها می‌تواند برای هدایای ازدواج به زوج‌های جوان مورد استفاده قرار گیرد.

برای کسب و کارها، Ugly Bagz فرصتی برای تبلیغ نام تجاری بسیار شرکت‌ها است و یک راه عالی برای تبلیغ محصولات و خدمات فراهم می‌کند. مواردی از یک نوع که از کیف‌های دیگر که در چرخ فرودگاه ایستاده‌اند، به‌راحتی قابل شناسایی هستند. آن‌ها یک بوم هنری هستند که مشتریان می‌توانند سلایق طراحی، منافع و شخصیت خود را از طریق آن بیان کنند.

Ugly Bagz منحصربه‌فرد، متنوع و زیبا است و مانند یک کوکی شیرین در بین هنجارهای اجتماعی جا باز کرده است. اسم «کیف زشت» به این دلیل انتخاب شده است که نگاهی زیبا را برای بینندگان به ارمغان بیاورد.

جی جکانی، مدیر عامل شرکت Ugly Bagz از شرکت Decorative Plastics Co. Ltd می‌گوید:

در این دنیای تولید انبوه، Ugly Bagz یک رویکرد تازه، مدرن و سرگرم کننده است که به لحاظ خلاقانه احساس فوق‌العاده‌ای از شخصیت و هویت متمایز خود را آشکار می‌کند.

ویژگی نام تجاری ما این است که برای شخصیت‌های متفاوت همراه با احساسات مختلف و متناسب با شخیصت آن‌ها کیف‌های مسافرتی سفارشی تولید کنیم.

طرح‌های مشتری بر روی جعبه چرم دو طرفه کیف‌ها چاپ شده‌اند که دارای آرم پوشش آبی جذاب با نام تجاری این شرکت است. هر قطعه چمدان دارای یک مکانیزم چرخ برقی ساخته شده و در کشویی برای حرکت آسان است. چهار محافظ در کناره‌ها و یک زیپ حرفه‌ای دور با یک سیستم قفل TSA از دیگر امکانات این کیف‌ها است.

مدیر عامل eOasia، Elodie Badoual می‌گوید:

کیف‌های Ugly Bagz کارایی و خلاقیت را هم‌زمان فراهم می‌کنند تا مسافران به راحتی بتوانند به سفر و ماجراجویی بپردازند. امروز سفر در مورد مستقل بودن، کشف ایده‌های جدید و جرات برای متفاوت بودن است. در eOasia ما مسافرانی جذب می‌کنیم که به دنبال تجربیات جالب و کشف کامل زندگی هستند. ما مسافران را تا لحظه آخر همراهی می‌کنیم.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه