رونمایی از ایرباس A380 سنگاپور در سال جدید

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان پنجشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۵
رونمایی از ایرباس A380 سنگاپور در سال جدید

شرکت هواپیمایی سنگاپور تحویل اولین هواپیمای جدید A380 را در سال آتی در مراسم ویژه‌ای که توسط ایرباس در تولوز برگزار می‌شود به تصویب رساند.

هواپیمایی سنگاپور تحویل اولین هواپیمای جدید A380 را تصویب کرد. این هواپیما امروز برای اولین بار در ناوگان هواپیمایی سنگاپور ارائه شده است که ویژگی‌های جدیدی از جمله محصولات کابین جدید و نوآوری در آن دیده می‌شود.

ایرباس سنگاپور

علاوه بر پنج هواپیمای جدید، هواپیمایی سنگاپور همچنین چهارده A380 را که در حال حاضر با محصولات کابین جدی خود در حال کار است، طراحی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که این کار در سال ۲۰۱۸ آغاز شود و توسط شرکت هواپیمایی و همکاری با خدمات ایرباس انجام شود. قرار است همه ۱۴ هواپیما تا سال ۲۰۲۰ تولید شوند.

هواپیمای جدید سنگاپور A380، فضای شخصی بیشتری را در همه کلاس‌ها ارائه می‌دهد و ۴۷۱ نفر ظرفیت دارد. این هواپیما همچنین دارای آخرین سیستم‌های سرگرمی در پرواز و اتصال کامل از هر صندلی است.

Goh Choon Phong، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی سنگاپور، گفت:

تحویل جدیدترین A380 همراه با کابین جدید در حقیقت منحصربه‌فرد است و ما خوشحالیم که این مهم را با شرکای بزرگ ایرباس جشن می‌گیریم. هنگامی که اولین A380 جهان را در سال ۲۰۰۷ در خدمت صنعت قرار دادیم، آن را برای معیارهای جدید صنعتی و بهترین و اعلاترین سفرهای کامل هوایی اختصاص دادیم.

یک دهه بعد، هواپیمایی سنگاپور A380 با محصولات گل سرسبد محصولات ما و خدمات افسانه‌ای، محبوب مشتری می‌شود و ما همچنان بازخورد بسیار مثبت در مورد تجربه سفر در هواپیما را دریافت می‌کنیم.

A380 قادر به پرواز تا حداکثر ۸٬۲۰۰ مایل دریایی بدون توقف است و A380 بزرگ‌ترین هواپیمای جهان و بهترین راه‌حل برای رفع رشد ترافیک مسافری در مسیرهای پرجمعیت جهان است.

تام اندرز، مدیر اجرایی شرکت ایرباس، گفت:

ما افتخار می‌کنیم که برای اولین بار از پنج A380 جدید در خطوط هوایی سنگاپور که شامل طراحی کابین جدید هستند، رونمایی می‌کنیم.

هواپیمایی سنگاپور دارای اولین هواپیمای A380 بود و از روز اول هواپیمای خود را با بالاترین سطح برتر فنی به بهره‌برداری رساند.

این هواپیما ثابت کرده است که یک موفقیت بزرگ تجاری در حمل‌ونقل است، انتقال کارآمد و راحت مسافران در خطوط حمل‌ونقل هوایی طولانی و شبکه‌های منطقه‌ای ازجمله ویژگی‌های این هواپیما است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه