هواپیمایی عمان، برنامه سندباد را ارتقا می‌دهد

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵
هواپیمایی عمان، برنامه سندباد را ارتقا می‌دهد

شرکت هواپیمایی عمان با هدف تسهیل خدمات برای مسافران، برنامه سندباد را ارتقا داده است.

شرکت هواپیمایی عمان، برنامه‌ای تحت عنوان سندباد برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود دارد.

با عضویت در برنامه سندباد، شما مایل‌های سندباد را در سفرهای هوایی به دست خواهید آورد. با پرواز از طریق هواپیمایی عمان یا شرکای هوایی آن‌ها، شما می‌توانید این مایل‌ها را به دست آورید. با این مایل‌ها می‌توانید سفر هوایی رایگان داشته باشید، خدمات هوایی خود را ارتقا دهید (مانند فضای بیشتر در هواپیما) و در قرعه‌کشی‌های هیجان‌انگیز شرکت کنید.

عضویت در برنامه سندباد، دارای سه سطح است. زمانی که وارد این برنامه شوید، عضویت آبی دارید. با پروازهای بیشتر در هواپیمایی عمان، سطح عضویت شما بالا می‌رود. عضویت در سطح بالا به شما اجازه حمل بار بیشتر، دسترسی به سالن استراحت، ارجحیت در چک این (check-in) و غیره را می‌دهد. سپس شما به عضویت نقره‌ای سندباد می‌رسید و پس از آن نوبت عضویت طلایی این برنامه است.

هواپیمایی عمان، شرکت هوایی بین‌المللی کشور عمان، با تلاش‌های مداوم برای اطمینان از اینکه مشتریانش، بهترین خدمات را دریافت می‌کنند؛ برای اعضای برنامه سندباد، خرید آنلاین را راه‌اندازی کرده است.

سیستم جدید، به مشتریان اجازه می‌دهد تا از مایل‌های خود برای خرید بلیط آنلاین، استفاده کنند.

تاکنون، اعضای سندباد، برای خرید بلیط‌های خود باید با اعضای تیم هواپیمایی عمان، تماس می‌گرفتند.

با وجود راه‌اندازی این سیستم جدید، اعضای سندباد از این به بعد می‌توانند بلیط خود را با مایل‌هایشان از وب‌سایت هواپیمایی عمان خریداری کنند.

برای خریداری بلیط آنلاین با مایل‌ها، اعضا به راحتی در سایت، بلیط خود را انتخاب و خدماتی چون دسترسی به اتاق استراحت در فرودگاه بین‌المللی مسقط یا صندلی با فضای بیشتر را اضافه می‌کنند و با کارت اعتباریشان، هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

سیستم جدید، بسیار راحت و منعطف است و به اعضای سندباد انتخاب‌های بی‌شماری برای رزرو در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته، ارائه می‌کند.

محمد الشیکلی، نایب رییس بخش بازاریابی هواپیمایی عمان گفت:

در این شرکت، ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای تسهیل خدمات سفر برای مشتریان خود بوده‌ایم و این سیستم خرید آنلاین جدید، فرآیند رزرو آسان و یکپارچه‌ای را برای مهمانان ما فراهم خواهد کرد.

این نقطه عطف بزرگی است که تیم سندباد آن را آغاز کرده و می‌خواهم به آن‌ها برای این دستاورد تبریک بگویم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه