مدلین؛ شهر اول گردشگری کلمبیا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
مدلین؛ شهر اول گردشگری کلمبیا

شهر مدلین در کلمبیا بیشترین بازدیدکننده خارجی را در سال ۲۰۱۶ دریافت کرده است.

مدلین در کلمبیا، در سال ۲۰۱۶ بیشترین توریست‌ها را داشته است. تعداد گردشگران این شهر از انگلیس به میزان ۱۴ درصد برای کل کشور کلمبیا و ۳۸ درصد برای شهر مدلین از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ افزایش یافته است. مشارکت در این رشد توریستی، تحول فرهنگی است که در ده سال گذشته در شهر رخ داده است.

مدلین

مدلین در سال ۲۰۱۶، برنده جایزه پیشرو در نقاط مختلف آمریکای جنوبی در جوایز سفر جهانی در سال ۲۰۱۶ به عنوان مقصد اصلی تعطیلات شناخته شده است که فرهنگ، آب و هوای خوب، غذا و سرگرمی‌های جذابی را ارائه می‌دهد.

سال آینده و سال ۲۰۱۹ هتل‌های بین‌المللی هیلتون و ماریوت را در مدلین مشاهده خواهید کرد و برخی اماکن در مدلین بازسازی می‌شوند که هیلتون دو ویژگی را فراهم می‌کند؛ هتل Hampton و هتل Hilton Plaza Gracia را ایجاد می‌کند،. ماریوت همچنین قصد دارد تا دو هتل در شهر با یک مرکز کنوانسیون بسازد که در پایان سال افتتاح خواهد شد.

شهروندان ۲۵ تا ۳۴ ساله انگلیسی به طور متوسط ۳ بار در سال به مدلین سفر می‌کنند. تعدادی از حوادث در طول سال اتفاق می‌افتند و تجربیاتی را ارائه می‌دهند که هر مسافری را مشتاق به بازدید از مدلین می‌کند.

فستیوال بین‌المللی تانگو که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، جشنواره معروف گل در ماه اوت و جشنواره نور و نمایشگاه کریسمس در ماه دسامبر، تمام لحظات برای قلب فرهنگی شهر مهم هستند.

کلمنسای بوترو، مدیر ترویج کانون کنوانسیون و بازدیدکنندگان مدلین، گفت:

تعداد گردشگران انگلیسی به این شهر تقریباً ۴۰ درصد افزایش یافته است، مشخص است که ارائه‌های فرهنگی و فعالیت‌های گردشگری ماجراجویی باعث می‌شود که مدلین به عنوان یک مقصد در بین گزینه‌های گردشگری مطرح شود و ما منتظر استقبال بازدیدکنندگان بیشتر از انگلیس هستیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه