نسل جدید هواپیمای بوئینگ در کانادا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
نسل جدید هواپیمای بوئینگ در کانادا

هواپیمایی کانادا نسل جدیدی از خدمات منظم حمل و نقل هواپیمایی را توسط Boeing 737 MAX 8 ارائه می‌دهد و وارد مرحله جدیدی از توسعه هواپیمایی می‌شود.

نسل جدید هواپیمایی کانادا شاهد پرواز امروز صبح AC137 از تورنتو به کالگری؛ اولین پرواز با استفاده از ۱۶۹ صندلی، با سوخت کارآمد هواپیما، شامل سیستم سرگرمی، ظرفیت مخزن ذخیره‌سازی سربار بزرگ و فضای داخلی Sky Interior بوئینگ بود.

نسل جدید هواپیمای بوینگ کانادا

این هواپیما همچنین در طول روز، به دنبال سرویس‌های مونترال به ونکوور به جابه جایی مسافران از کالیفرنیا به مونترال می‌پردازد.

بنجامین اسمیت، رئیس شرکت هواپیمایی مسافربری ایر کانادا، گفت:

معرفی یک نوع هواپیمای جدید به ناوگان، همیشه برای یک شرکت هواپیمایی هیجان‌انگیز است؛ اما ما می‌دانیم که حتی مشتریان از Boeing 737 MAX 8 هیجان‌زده خواهند شد؛ چرا که اصلی‌ترین ناوگان حمل و نقل آمریکای شمالی است. با استفاده از این هواپیمای جدید، نسل بعدی سیستم سرگرمی در حال حاضر معرفی می‌شود و مشتریان فضای ذخیره سازی وسیعی را برای محموله‌های حمل و نقل پیدا خواهند کرد.

اسمیت گفت:

Boeing 737 MAX 8 کارآمدتر و کم ‌صداتر از هواپیما قدیمی است که این باعث حفاظت بیشتر از محیط زیست می‌شود. این افزایش بهره‌وری ما را قادر می‌سازد تا به طور مؤثر با بقیه رقابت کنیم. این موضوع باعث افزایش قابلیت‌های پروازی هواپیما می‌شود تا ما بتوانیم مسیر شهرهای جدید را در شمال امریکا و مقصدهای بین‌المللی راه‌اندازی کنیم. با توجه به هواپیماها قبلی ما Boeing 777 و Boeing 787 و Boeing 737 MAX 8، هواپیمایی کانادا همچنان یکی از مدرن‌ترین ناوگان‌ها در میان حمل‌کننده‌های جهانی است.

Air Canada دارای ۶۱ سفارش برای 737 MAX است. آن‌ها باید تا سال ۲۰۲۱، ارسال شوند و طی ۱۸ سال تحویل داده و از اواخر سال ۲۰۱۸ به ناوگان وارد شوند. اولین پروازهای برنامه‌ریزی شده در آمریکای شمالی شامل خدمات تورنتو، کالگری، ونکوور و مونترال است. این هواپیما همچنین در ماه‌های تابستان ۲۰۱۸ به طور جهانی در کافلاویک، دوبلین و شانون فعالیت می‌کند. Air Canada 737 MAX در دو کلاس سرویس؛ تجاری آمریکای شمالی و اقتصادی پیکربندی شده است. ویژگی‌های این هواپیمای جدید:

  • آسایش و رفاه عالی با صندلی‌های پیشرفته و نورهای نوآورانه LED در امتداد سقف برای کاربران فراهم شده است.
  • سیستم سرگرمی پیشرفته در پرواز با رابط کاربری جدید با ۱۵ زبان مختلف دارد و همچنین به‌زودی، مسافرین قادر به پخش ویدئو و صوت در دستگاه‌های خود خواهند بود.
  • با استفاده از آنتن‌هایی با بالاترین پهنای باند سریع‌ترین وای فای موجود در صنعت را ارائه می‌دهد که در اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود.
  • محفظه‌های فضای ذخیره‌سازی سرپوشیده دارد که فضای اضافی را برای اینکه هر مسافر یک کیسه با خود به همراه بیاورد ایجاد می‌کند.
  • آخرین فناوری موتور آرام، تا ۴۰ درصد کمتر سر و صدا را پشتیبانی می‌کند که به معنای سفر آرام‌تر برای مشتریان در هنگام پرواز است.
  • مصرف سوخت کمتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه