۵ اپلیکیشن مورد نیاز هر مسافر برای سفری راحت

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی پنجشنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
۵ اپلیکیشن مورد نیاز هر مسافر برای سفری راحت

اپلیکیشن‌های متنوعی برای توریست‌ها وجود دارد که سفر را هرچه بهتر و شیرین‌تر می‌کند و افراد می‌توانند به مکان‌های دیدنی بیشتری دسترسی داشته باشند.

استفاده درست از زمان در سفر یکی از موضوعاتی است که همه ما در سفر به آن توجه داریم. اما چگونه می‌توانیم از لحظه‌لحظه سفر بهترین استفاده را کنیم؟ از کتاب‌های راهنما استفاده کنیم؟ اما کتاب‌های راهنما به‌روزترین اطلاعات را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. چگونه به نقشه مترو و تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها دسترسی داشته باشیم؟ از طریق کاتالوگ‌های مخصوص؟ اما ممکن است شما در کشوری باشید که زبان آن کشور بلد نباشید و کاتالوگی هم به زبان شما وجود نداشته باشد، در این صورت باید چه کرد؟

گوشی‌های هوشمند بهترین همراه ما در هر جایی هستند و اپلیکیشن ها در چنین شرایطی به کمک ما می‌آیند. در این مطلب به سراغ ۵ اپلیکیشن برای داشتن سفری بهتر رفته‌ایم، این اپلیکیشن ها در زمینه‌های مختلفی شما را راهنمایی می‌کنند.

اپلیکیشن Guides

اپلیکیشن

کتاب‌های راهنما از قدیم یار همیشگی توریست‌ها بوده‌اند، ولی با اپلیکیشن Guides دیگر نیازی به کتابچه‌های راهنما ندارید. این اپلیکیشن تمام جاذبه‌های تاریخی شهر موردنظر را به شما نمایش می‌دهد و در رابطه با هر بنا توضیحاتی به زبان خود شما ارائه می‌دهد و به‌راحتی می‌توانید دقیق‌ترین اطلاعات را در رابطه با بناها بخوانید.

اپلیکیشن Yelp

اپلیکیشن

اپلیکیشن Yelp یک همراه همه‌کاره است، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از طریق نقشه در هر محلی که باشید نزدیک‌ترین رستوران را پیدا کنید و حتی می‌توانید نظرهای کاربران در رابطه با رستوران‌های اطراف را بدانید. با استفاده از این اپلیکیشن و راه‌های پیشنهادی‌اش، در کمترین زمان به بهترین رستوران شهر خواهید رسید.

اپلیکیشن Trip

اپلیکیشن

اپلیکیشن Trip یکی از بهترین اپلیکیشن های این لیست است. اگر دوست دارید در مسافرت‌تان به محل‌هایی بروید که کمتر کسی آن را می‌شناسد و دوست دارید مکان‌ها و رستوران‌های خاص را ببینید، اپلیکیشن Trip به‌راحتی پاسخ شما را می‌دهد. در هر جایی باشید، فرقی ندارد، کافی است تا اپلیکیشن را باز کنید و نزدیک‌ترین رستوران چینی را پیدا کنید.

اپلیکیشن CultureTrip

اپلیکیشن

اگر از آن دسته افراد عاشق فرهنگ و تاریخ هستید، اپلیکیشن CultureTrip بهترین اپلیکیشن برای شما است. این اپلیکیشن در رابطه با فرهنگ محلی هر شهر توضیحاتی را ارائه می‌دهد. اگر در محله‌ای رسم و سنتی قدیمی در حال اجرا باشد، از طریق اپلیکیشن CultureTrip باخبر می‌شوید و می‌توانید از رویدادهای فرهنگی و قدیمی کشورها لذت ببرید.

اپلیکیشن HotelTonight

اپلیکیشن

اپلیکیشن HotelTonight به شما این امکان را می‌دهد تا در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در هرجایی از زمین که باشید، اتاقی در هتل رزرو کنید. اگر سفری ناگهانی برای شما پیش آمده است و وقت نکرده‌اید اتاقی در هتل رزرو کنید و بودجه محدودی دارید، کافی است تا اپلیکیشن HotelTonight را دانلود کنید و از ارزان‌ترین هتل‌ها در نزدیک‌ترین فاصله استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

منبع uproxx

دیدگاه