افتخارات شرکت هواپیمایی قطر در سال ۲۰۱۷

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
افتخارات شرکت هواپیمایی قطر در سال ۲۰۱۷

Qatar Airways طی یک سال گذشته رکورد جوایز را شکسته است. این شرکت هواپیمایی جوایز جهانی را بیش از هر زمان دیگری در ۲۰ سال گذشته کسب کرده است.

هواپیمایی ملی قطر از ماه ژانویه بیش از ۵۰ جوایز فردی را در مقیاس‌های مختلف دریافت کرده است و این نشان از تعهد مداوم خود برای پیش‌بینی انتظارات مسافران با رویکرد نوآورانه و توسعه محصول و تعهد به تجربه مشتری است.

هواپیمایی قطر

زمانی که بسیاری از خطوط هوایی از دور خارج می‌شوند و در طول یک سال تمام به چالش کشیده می‌شوند، Qatar Airways همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و بهترین اتاقک‌ها، خدمه، غذا، سرگرمی در هواپیما، مجله سرگرمی، سالن‌های استراحت و غیره را فراهم می‌کند.

به‌طور مشخص، رئیس اجرایی گروه هواپیمایی قطر، آقای اکبر آل بیکر، ماه گذشته جایزه «صنعت هواپیما CAPA» را اخذ کرد و این نشان‌دهنده رهبری نوآورانه و مسیر رشد و توسعه روزافزون هواپیمایی قطر است.

توسط سازمان بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی Skytrax جایزه «معتبرترین خطوط هواپیمایی سال ۲۰۱۷» را کسب کرده است. قطر ایرلاینز همچنین به‌عنوان اسکارهای صنعت حمل و نقل شناخته شده است و در بهترین مراسم جشنی که در ژوئن و Skytrax در پاریس برگزار شد، بهترین کلاس کسب و کار در جهان و بهترین خط هوایی در خاورمیانه انتخاب شد.

رئیس اجرایی گروه هواپیمایی قطر، جناب آقای اکبر آل بیکر، گفت:

قطر ایرویز امسال جایزه‌های بسیاری کسب کرده است و این تعهد مدام ما را نسبت به مسافرانمان به‌منظور ارائه خدمات جدید و بهترین تجربیات ممکن، هم در آسمان و هم در زمین نشان می‌دهد.

آقای اکبر آل بیکر گفت:

در زمانی که حمل و نقل بین‌المللی تحت نظارت بیشتری قرار گرفته است، من بسیار افتخار می‌کنم که Qatar Airways همچنان در برابر رقبای خود ایستاده است. ما سالگرد ۲۰ ساله  شرکت ایرویز را جشن می‌گیریم و این جوایز ثابت می‌کنند که ما بر اهدافمان آرام نخواهیم گرفت و همچنان به تحقق استانداردهای صنعت در سطوح جدید ادامه خواهیم داد و مسافران را یک محصول بی‌نظیری می‌بینیم که هر بار که پرواز می‌کند، آن‌ها را شگفت‌زده می‌کنیم.

به‌طور قابل ملاحظه، Qatar Airways به‌عنوان اولین راه انداز Qsuite، اولین محصول انقلابی شرکت هواپیمایی First in Business Class، شناخته شد و جایزه «بهترین هواپیمایی سال را در ULTRAS 2017» (جوایز مرتبط با بهترین سفرهای لوکس در لندن) دریافت کرد.

قطر ایرویز همچنین ارسال ۲۰۱۷ جایزه جشنواره «بهترین هواپیمایی در لندن» را کسب کرد؛ که در آن جایزه‌های بزرگ دیگری از جمله «بهترین خطوط هوایی در خاورمیانه»، «بهترین کلاس کسب و کار» و «بلندترین خطوط هوایی» کسب کرد.

علاوه بر این، برنده جوایز «Best Cabin Service» و بهترین غذا و آشامیدنی در جایزه انتخابی 2016 APEX نمایشگاه سالانه APEX لاس‌وگاس شد. شرکت هواپیمایی همچنین بالاترین مقام شب را به‌عنوان یک شرکت هواپیمایی پنج ستاره با بیش از نیم میلیون مسافر دریافت کرد.

قطر ایرویز در این یک سال برنده ۴ جایزه خانگی TravelPlus ،Airline ،AmenityT ،Bag Awards شد. هیئت مدیره شرکت هواپیمایی برنده جوایز اتاقک درجه یک سرگرمی زنانه، اتاقک سرگرمی خاورمیانه، کیف تنقلات کودکان (بزرگ‌تر از شش سال) و لباس خواب و لباس راحتی استراحت کنندگان، به‌عنوان رویدادهای معتبر جدید در صنعت هواپیمایی شد.

مجله هواپیمایی قطر، Oryx همچنین جایزه طراحی سفارشی سال را در Eddie & Ozzie مجله Folio به خود اختصاص داد. این جایزه به دلیل محتوای عالی و مقالات بی‌نظر این مجله به آن‌ها اهدا شد. مجله Oryx توسط بیش از ۳۰ میلیون نفر سالانه خوانده می‌شود و در ناوگان Qatar Airways که بیش از ۲۰۰ هواپیما دارد و همچنین در برنامه Oryx One در دسترس است.

علاوه بر این، Qatar Airways Cargo به‌عنوان «شرکت هواپیمایی جهانی حمل بار» سال در جایزه هوایی ۲۰۱۷ که در اوایل سال جاری برگزار شد، نام‌گذاری شد.

علاوه بر این، در ماه اکتبر برنده جایزه «بیشترین حمل بار سال» سنگاپور شد و در احمدآباد هند برنده جایزه «بهترین خطوط هوایی در خدمات مشتریان» در جایزه Cargo India شد.

اولین هواپیمای کاملاً مجهز به Qsuite در تابستان از دوحه به لندن و مدتی پس از آن به پاریس و همچنین در هواپیمایی نیویورک و واشنگتن راه‌‌اندازی می‌شود.

Qatar Airways یکی از سریع‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان است که اخیراً یک مجموعه جدید از مقصدها به شبکه گسترده جهانی خود اضافه کرده است؛ از جمله: دوبلین، جمهوری ایرلند، نیس، فرانسه؛ پراگ، جمهوری چک و کیف، اوکراین و به زودی چیانگ مای، تایلند، سن پترزبورگ، روسیه، کانبرا و استرالیا نیز اضافه خواهند شد.

این شرکت هواپیمایی مدرن با بیش از ۲۰۰ هواپیما شبکه‌ای از اهداف کلیدی کسب و کار و اوقات فراغت در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی اداره می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه