بهترین هتل های اردبیل؛ عروس سبلان

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
بهترین هتل های اردبیل؛ عروس سبلان

هتل‌های باکیفیت و تمیزی در اردبیل قرار دارند که بسته به نوع سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت در این شهر زیبا انتخاب کنید.   

اردبیل از شهرهای شمال‌غربی ایران است که در آن نیز می‌توانید جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ببینید، نیز آب درمانی و نیز تفریح کنید. این شهر یکی از شهرهای باستانی و تاریخی ایران است که در هر فصلی جایی برای دیدن و تفریح کردن دارد.

اردبیل

هتل‌های باکیفیت و تمیزی در اردبیل قرار دارند که بسته به نوع سلیقه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت در این شهر زیبا انتخاب کنید.   

هتل سبلان هتل مهمانسرای ایدئال | هتل مجتمع توریستی کوثرهتل دریا | هتل شورابیل | هتل مهدی | هتل آپارتمان نادری | هتل نگین | هتل شیخ صفی

هتل سبلان

هتل سبلان اردبیل

اگر برای دیدن «بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی» راهی اردبیل شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که در هتل سبلان اقامت کنید، زیرا این هتل مجاور این میراث جهانی ثبت یونسکو واقع شده است. هتل سه ستاره سبلان از هتل‌های تمیز و زیبای شهر جذاب اردبیل است که در چهار طبقه از ۲۸ باب فضای اقامتی با امکانات مناسب تشکیل شده است.

هتل سبلان اردبیل

از دیگر امتیازات این هتل می‌توان به رستوران آن که غذاهای سنتی خوش طعمی را سرو می‌کند و دارای معماری و دکوراسیون شیک است، اشاره کرد. همچنین از این هتل به جاذبه‌های دیدنی شهر اردبیل نظیر دریاچه شورابیل و جنگل‌های فندقلو نیز دسترسی راحتی دارید.

هتل سبلان اردبیل

امکانات هتل: رستوران، فضای سبز، لابی، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، کافی‌شاپ، پارکینگ، کافی‌نت، اینترنت، تاکسی‌ سرویس

آدرس:‌ اردبیل، چهارراه امام، خیابان شیخ صفی

هتل مهمانسرای ایدئال

هتل مهمانسرای ایده آل

مهمانپذیر سه ستاره ایدئال یکی از مناسب‌ترین اقامتگاه‌های نوساز شهر اردبیل است که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق آن، نزدیک به مرکز شهر قرار گرفته است.

هتل مهمانسرای ایده آل

این هتل در دو طبقه از ۲۸ باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مطلوب تشکیل شده است. رستوران هتل مهمانسرای ایدئال انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی را در محیطی آرام و دلنشین سرو می‌کند.

هتل مهمانسرای ایده آل

نزدیکی به مراکز مهم اداری و تجاری شهر‌، بازار سرپوشیده، پل هفت‌چشمه، رستوران تاریخی شاه‌عباس، خانه ارشادی شورابیل، جنگل فندقلو، دریاچه شورابیل و فرودگاه نیز از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.

هتل مهمانسرای ایده آل

امکانات هتل: اینترنت رایگان، صبحانه در اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، لابی، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، صندوق امانات

آدرس: چهارراه پیر عبدالملک

هتل مجتمع توریستی کوثر

هتل مجتمع توریستی کوثر

هتل مجتمع توریستی سه ستاره کوثر در ساحل جنوبی دریاچه زیبای شورابیل در شهر زیبای اردبیل قرار گرفته است.

هتل مجتمع توریستی کوثر

این هتل به‌دلیل قرارگیری در جوار این دریاچه زیبا از چشم اندازهای دیدنی، آب و هوای دلچسب و فضایی آرام و دلنشین برای استراحت برخوردار است.

هتل مجتمع توریستی کوثر

هتل مجتمع توریستی کوثر از ۴۶ باب فضای اقامتی مجهز به امکانات با کیفیت و مناسب تشکیل شده است. نزدیکی به فرودگاه نیز از دیگر امتیازات این هتل محسوب می‌شود.

هتل مجتمع توریستی کوثر

امکانات هتل: لابی، اینترنت رایگان، نمازخانه، تاکسی سرویس، رستوران، فضای سبز، سالن کنفرانس، سیستم اعلام حریق، کافی‌شاپ

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، ساحل جنوبی دریاچه شورابیل

هتل دریا

هتل دریا اردبیل

هتل دریا یکی از هتل‌های سه ستاره شهر اردبیل است و هتلی اقتصادی محسوب می‌شود. این هتل با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار گرفته، امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، جاذبه‌های دیدنی و فرودگاه دارد.

هتل دریا اردبیل

امکانات هتل: لابی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران با سرو غذاهای ایرانی، پارکینگ، فضای سبز، سالن کنفرانس، نمازخانه

هتل دریا اردبیل

آدرس: اردبیل، میدان بسیج، خیابان شهید عطایی

هتل شورابیل

هتل شورابیل

اگر علاقه‌مند به طبیعت هستید و خواستار سفری آرامش‌بخش به دور از شلوغی شهرهای بزرگ و دغدغه‌های روزمره هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در هتل شورابیل که در منطقه توریستی و ساحل دریاچه شورابیل قرار گرفته است، اقامت کنید.

هتل شورابیل

این هتل دو ستاره یکی از پرطرفدارترین هتل‌های شهر اردبیل است که دارای فضایی دنج، آب و هوایی تمیز، مناظر بی‌نظیر و طبیعت بکری است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

هتل شورابیل

با اقامت در این هتل استرس و نگرانی را می‌توانید از خود دور کنید و دسترسی راحتی به چشمه های آبگرم سرعین و سردابه، دامنه‌های سرسبز سبلان و گردنه حیران داشته باشید.

هتل شورابیل

امکانات هتل: فضای سبز، چشم‌انداز رو به دریاچه، رستوران، لابی، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، پارکینگ، اینترنت، تاکسی سرویس

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع تفریحی سیاحتی شورابیل

هتل مهدی

هتل مهدی اردبیل

هتل دو ستاره مهدی از بهترین هتل‌های شهر اردبیل است که سطح کیفیت خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهد در مقایسه با هزینه اقامتی که از آن‌ها می‌گیرد، بالاتر است.

هتل مهدی اردبیل

این هتل در خیابان بعثت در مرکز شهر قرار گرفته و به دیدنی‌های تاریخی، طبیعی، رستوران، بازار و مراکز تجاری مهم دسترسی راحتی دارد.

هتل مهدی اردبیل

از هتل به آسانی می‌توانید به دریاچه زیبای شورابیل، رستوران تاریخی شاه‌عباس، آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بازار قدیمی و مرکز تجاری اولدوز بروید.

هتل مهدی اردبیل

امکانات هتل: رستوران، فضای سبز، خشکشویی، نمازخانه، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ، اینترنت، لابی

آدرس: اردبیل، خیابان بعثت، پلاک ۹۳

هتل آپارتمان نادری

هتل آپارتمان نادری اردبیل

هتل آپارتمان دو ستاره نادری هتل اقتصادی و با کیفیت در شهر اردبیل است.

هتل آپارتمان نادری اردبیل

این هتل در ۳ طبقه از ۲۵ باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مناسب و مطلوب هتل‌های دوستاره تشکیل شده است.

هتل آپارتمان نادری اردبیل

امکانات هتل: لابی، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، تاکسی سرویس، آرایشگاه، نمازخانه

آدرس: اردبیل، میدان قیام به‌سمت مبارزان

هتل نگین

هتل نگین اردبیل

هتل دو ستاره نگین در شهر اردبیل در نزدیکی بازار و بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی واقع شده است. این هتل از ۳۱ باب واحد اقامتی متنوع مجهز به تسهیلات رفاهی مناسب تشکیل شده است.

هتل نگین اردبیل

از امتیازات این هتل می‌توان به رستوران هتل با سرو غذاهای لذیذ و کافه دنج سنتی با محیطی آرامش‌بخش اشاره کرد.

هتل نگین اردبیل

امکانات هتل: خشکشویی، اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، زمین تنیس، سیستم اعلام حریق

آدرس: اردبیل، خیابان سی متری، مقابل شورای شهر، حد فاصل عالی قاپو و بازار

هتل شیخ صفی

هتل شیخ صفی

هتل شیخ صفی از هتل‌های تک ستاره تمیز شهر زیبا و جذاب اردبیل است. ۱۲ باب واحد اقامتی مجهز این هتل، با قیمت مناسب، لحظات خوب و خوشی را برای رفاه و آرامش مسافران فراهم کرده است.

هتل شیخ صفی

هتل شیخ صفی در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و دسترسی راحتی به مناطق تاریخی و تفریحی دارد. همچنین هتل در فاصله نزدیکی به فرودگاه قرار گرفته است.

هتل شیخ صفی

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، پارکینگ، نمازخانه، رستوران، سیستم اعلام حریق

آدرس: اردبیل، میدان شریعتی، خیابان نایبی

مطالب مرتبط:

دیدگاه