راه اندازی سرویس هواپیمایی چین بدون توقف از شنزن به لس آنجلس

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
راه اندازی سرویس هواپیمایی چین بدون توقف از شنزن به لس آنجلس

به‌طور متوسط، هر روز، خطوط هواپیمایی چین، ظرفیت صندلی ۳۰۰۰۰ نفری را در پروازهای خارج از شنزن ارائه می‌دهد. این شرکت با بیش از روزانه ۱۷۹ پرواز به ۴۷ مقصد داخلی و خارجی فعالیت می‌کند.

پکن اعلام کرد که در روز ۷ دسامبر، پروازهای غیرقابل توقف هواپیمایی چین بین شنزن و لس‌آنجلس از فرودگاه بین‌المللی شنزن بایون خارج خواهند شد. این مسیر جدید به سبد رو به رشد روابط بین‌المللی در شنزن افزوده می‌شود و به ارتقای تبادل اقتصادی و فرهنگی میان جنوب چین و ساحل غربی ایالات‌متحده کمک خواهد کرد.

هواپیمایی چین

در سال ۲۰۱۶، بیش از ۵ میلیون گردشگر بین چین و ایالات‌متحده سفر کرده‌اند. چین به‌عنوان مقصد اصلی در آسیا انتخاب شده است. لس‌آنجلس همچنین اولین شهر آمریکا بود که در طول یک سال بیش از یک میلیون بازدیدکننده چینی پذیرفته است.

مسیر هوایی بدون توقف چین به لس‌آنجلس، زمان سفر را بین شنزن و لس‌آنجلس به بیش از ۱۲ ساعت کاهش می‌دهد و یک ارتباط مناسب برای مسافران و سفرهای تجاری فراهم می‌کند.

در سال‌های اخیر، هواپیمایی چین جهت راهکارهای مهم دولتی، شبکه جهانی خود را گسترش داده است: از جمله سیاست «یک کمربند، یک مسیر» (One Belt، One Road ) که به توسعه‌ی کمربندهای اقتصادی رودخانه یانگ و منطقه خلیج گوانگدونگ، هنگ‌کنگ و ماکائو پرداخته و از این طریق به گسترش شبکه اقتصادی جهانی خود پرداخته است.

هواپیمایی چین در حال حاضر از چهار ایستگاه اصلی در پکن، چنگ دو، شانگهای و شنزن پرواز می‌کند. در همین حال، هواپیمایی چین و شنزن همچنین با گسترش کامل شبکه مسیری بین‌المللی شنزن، با حمایت کامل شهرداری دولتی شن زن، گسترش یافته است.

در سال ۲۰۱۶، هواپیمایی چین با شرکت هواپیمایی شنزن همکاری کرد تا مسیر جدیدی بین شنزن و لس‌آنجلس از طریق پکن و مسیر بدون توقف بین شنزن و فرانکفورت راه‌اندازی کند. این خدمات جدید، شبکه بین‌المللی مسیریابی شنزن را گسترش داد و به توسعه‌ی فرودگاه بین‌المللی شنزن Bao'an کمک کرد. آن‌ها همچنین به فکر راه‌اندازی یک ستون مهم از استراتژی هواپیمایی چین برای بهبود پوشش مسیر در جنوب چین هستند.

به‌طور متوسط، هرروز، خطوط هواپیمایی چین، ظرفیت صندلی ۳۰،۰۰۰ نفر را در پروازهای خارج از شنزن ارائه می‌دهد. این شرکت با بیش از روزانه ۱۷۹ پرواز به ۴۷ مقصد داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. هواپیمایی شنزن به‌عنوان یک شرکت هواپیمایی در چین، دارای ۲۰۰ فروند هواپیما و ۲۲۰ خطوط داخلی و بین‌المللی است.

در آینده، شرکت هواپیمایی چین و شنزن همچنان به همکاری خود با ابتکار عمل و سیاست One Belt، One Road به یکی از اهداف بزرگ خود یعنی جهانی شدن دست پیدا می‌کند، زیرا شبکه هوایی خود را در جنوب چین گسترش می‌دهد و فورا ارتباط بین شنزن و سایر نقاط جهان نیز برقرار می‌شود.

اطلاعات پرواز

مسیر جدید بین شنزن و لس‌آنجلس تحت ه پرواز شمار CA769 / 70 در یک برنامه سه بار در هفته‌ای (شنبه، دوشنبه و پنجشنبه) اجرا می‌شود. پروازهای خروجی در ساعت ۲۳:۳۰ از شنزن خارج می‌شود و در ساعت ۲۰: ۰۰ به لس‌آنجلس می‌رسد.

پروازهای خروجی از لس‌آنجلس در ساعت ۲۲:۵۰ خارج می‌شود و روز سوم در ساعت ۰۵:۴۰ به شنزن می‌رسد. همه زمان‌ها به‌وقت محلی است.

این مسیر هواپیمایی جدید چین توسط هواپیمایی بوئینگ 787-9 و هواپیمای Dreamliner پشتیبانی می‌شود و با طراحی سه کلاسه کابین‌ها (کلاس تجاری، کلاس اقتصادی برتر و کلاس اقتصادی) پیکربندی شده است. همه کلاس‌ها مجهز به صفحه نمایش لمسی ۱۱ اینچی هستند تا در پرواز سرگرمی برای مسافران ایجاد کنند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه