بهترین هتل های ارزان تفلیس؛ شهر درخشان گرجستان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
بهترین هتل های ارزان تفلیس؛ شهر درخشان گرجستان

تفلیس شهری باستانی با تاریخی کهن است که امروزه به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. با انتخاب هتل‌های ارزان می‌توان سفری مقرون به صرفه و با کیفیت را در این شهر تجربه کرد.

تفلیس یکی از مهمان‌نواز‌ترین و خون‌گرم‌ترین مردمان روی زمین را دارد. این شهر دارای پیشینه تاریخی بسیاری است و طبیعتا مکان‌های تاریخی بی‌شماری در آن وجود دارد که معماری اکثر آن‌ها به قرون وسطی بازمی‌گردد. گرجستان به دلیل وجود کلیساهای فراوان به شهر کلیساها معروف است و بزرگ‌ترین کلیسای ارتدکس در جهان در تفلیس قرار دارد. در تفلیس هتل‌های متعددی وجود دارد، اما همیشه داشتن یک سفر کم‌هزینه اما باکیفیت، آرزوی هر گردشگری است. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان تفلیس بپردازیم و انتخاب را برای هموطنان عزیزمان که قصد سفر به این شهر زیبا را دارند، هموار کنیم؛ با ما همراه باشید.

اگر می‌خواهید تابستان امسال به گرجستان سفر کنید و در آب و هوای نسبتا خنک، دل به طبیعت و مسیرهای پیاده‌روی بسپارید، ما به شما در انتخاب بهترین تور کمک می‌کنیم؛ برای انتخاب انواع تور گرجستان و تور تفلیس، می‌توانید به کمک کجارو تورهای آژانس‌های همکار را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

هتل ارزان تفلیس

فهرست هتل‌ها:

هتل دی پلازا (D'Plaza Hotel)

هتل دی پلازا (D

هتل دی پلازا هتلی میان‌رده و اقتصادی در تفلیس است که از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اتاق‌های بزرگ، سوئیت‌هایی دارای مینی‌بار، میز کار، لوازم تهیه چای و قهوه،‌ اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و تهویه مطبوع اشاره کرد.

هتل دی پلازا (D

صبحانه هر روز صبح برای مهمانان تدارک دیده می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای لذیذ و محلی گرجی و همچنین غذاهای اروپایی که در منویی متنوع سرو می‌شود، لذت ببرند.

هتل دی پلازا (D

فاصله هتل تا مرکز نمایشگاهی اکسپو گرجستان ۲۰۰ متر و استادیوم دینامو و پارک آبی یورو پارک حدود ۱ کیلومتر است. منطقه‌ای که هتل قرار دارد، انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به غذاهای سنتی، تاریخ و طبیعت است.

هتل دی پلازا (D

  • آدرس: Stanislavski Street 5, Didube, 0119 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، بار، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه، رستوران، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل ایرمنی (Irmeni Hotel)

هتل ایرمنی (Irmeni Hotel)

هتل ایرمنی یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های اقتصادی در تفلیس است که در قلب تفلیس قرار گرفته است. فضای این هتل بسیار دوست‌داشتنی و آرام است و حس و حال فوق‌العاده‌ای را به مهمانان می‌بخشد.

هتل ایرمنی (Irmeni Hotel)

اتاق‌های هتل بسیار زیبا و شیک مبله شده‌اند و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام اختصاصی است. بسیاری از اتاق‌ها دارای تراس و پنجره‌های بزرگ هستند و منظره‌ای زیبا از شهر را نشان می‌دهند.

هتل ایرمنی (Irmeni Hotel)

صبحانه متنوعی هر روز صبح برای مهمانان تهیه می‌شود و مسافران برای وعده‌های غذایی دیگر می‌توانند به رستوران‌های متعددی که در اطراف هتل وجود دارد، مراجعه کنند.

هتل ایرمنی (Irmeni Hotel)

هتل تا ایستگاه قطار تفلیس ۴ کیلومتر، تا بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های اطراف حدود ۱۰ دقیقه پیاده، تا کلیسای تبتی تفلیس ۶ دقیقه پیاده و تا فرودگاه تفلیس ۱۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به غذای محلی و پیاده‌روی شهری است.

هتل ایرمنی (Irmeni Hotel)

  • آدرس: 1 Martkofi Street, Avlabari, 0103 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۵۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل هواپیمایی، تراس، باغ، سرویس اتاق، بار، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه، رستوران، صبحانه در اتاق، اتاق وی آی پی، اتاق‌های ضد صدا، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، شاتل هواپیمایی، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل اوریون اکونوم (Orion Econom)

هتل اوریون اکونوم (Orion Econom)

هتل اوریون اکونوم هتلی دو ستاره در تفلیس است که در سه طبقه از یک ساختمان نوساز واقع شده است و تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد.

هتل اوریون اکونوم (Orion Econom)

اتاق‌های هتل بسیار شیک و مرتب هستند و به گونه‌ای است که مهمانان در مدت اقامت خود لحظات خوبی را در آن سپری کنند. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، مینی‌بار، یخچال و تلویزیون است. مهمانان می‌توانند از اتاق‌های خود منظره زیبای شهر را نظاره کنند.

هتل اوریون اکونوم (Orion Econom)

در بام هتل مکانی فوق‌العاده برای مهمانان در نظر گرفته شده است که می‌توانند خود را به نوشیدنی دلخواه مهمان کنند و از چشم‌انداز شهری لذت ببرند.

هتل تا ایستگاه مترو دانشگاه فنی ۵ دقیقه پیاده، تا بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های اطراف ۵ دقیقه پیاده، تا مجموعه ورزشی تفلیس ۳ دقیقه پیاده، تا باغ وحش تفلیس ۰٫۷ کیلومتر، تا کلیسای Sameba حدود ۳٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۶٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل اوریون اکونوم (Orion Econom)

  • آدرس: Pavle Aslanidi Street (Almasiani Street) 19/21, Saburtalo, 0171 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۲ ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس اتاق، اتاق‌های ضد صدا، شاتل هواپیمایی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل الکساندریا (Aleksandria Hotel)

هتل الکساندریا (Aleksandria Hotel)

هتل الکساندریا هتلی در یک ساختمان زیبا و تاریخی در مرکز تفلیس است که در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. پذیرش در هتل ۲۴ ساعته انجام می‌پذیرد و با خدماتی مناسب با کیفیت قابل قبول از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

هتل الکساندریا (Aleksandria Hotel)

اتاق‌های هتل نورپردازی زیبا و دکورشده با وسایل مدرن دارد و مجهز به اینترنت بی‌سیم،‌ تلویزیون و حمام است.

هتل الکساندریا (Aleksandria Hotel)

مهمانان صبح خود را می‌توانند با صبحانه‌ای لذیذ در هتل شروع کنند. هتل تا پل Peace حدود ۱۰ دقیقه پیاده، تا ایستگاه مترو اسکوآر ۵ دقیقه پیاده و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای زوج‌های جوان مناسب است.

هتل الکساندریا (Aleksandria Hotel)

  • آدرس: Pushkini Street 10, Mtatsminda , 0105 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۲ ستاره است و دارای ۱۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانوادگی، سرویس اتاق، اتاق‌های ضد صدا، شاتل هواپیمایی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی)

هتل ام‌ام‌جی (Hotel MMG)

هتل ام‌ام‌جی (Hotel MMG)

هتل ام‌ام‌جی هتلی ۲ ستاره با امکانات متوسط است و در مرکز شهر قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم است. صبحانه هر روز برای مهمانان تدارک دیده می‌شود و مسافران برای وعده‌های غذایی دیگر می‌توانند به رستوران‌هایی که در اطراف هتل قرار دارد، مراجعه کنند.

هتل ام‌ام‌جی (Hotel MMG)

اپرا و تئاتر تفلیس در فاصله ۱٫۲ کیلومتری و باغ وحش تفلیس در ۳٫۱ کیلومتری از هتل قرار دارد.

هتل ام‌ام‌جی (Hotel MMG)

  • آدرس: 8 Gia. Abesadze str., 0105 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۲ ستاره است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ خیابانی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق خانوادگی، صبحانه، سرویس اتاق، اتاق‌های ضد صدا، شاتل هواپیمایی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، ، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل وی‌ای پی (Hotel VIP)

هتل وی‌ای پی (Hotel VIP)

هتل وی‌ای پی هتلی آرام در ساختمانی زیبا است که تا میدان آزادی تنها ۷۰۰ متر فاصله دارد و امکانات مناسبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل وی‌ای پی (Hotel VIP)

اتاق‌های هتل دارای تلویزیون، اینترنت بی‌سیم و حمام اختصاصی است؛ بعضی از اتاق‌ها دارای تراس هستند و منظره زیبایی را به مهمانان خود هدیه می‌دهند.

هتل وی‌ای پی (Hotel VIP)

از هتل تا منطقه تاریخی تفلیس تنها ۱ دقیقه پیاده فاصله است، باغ گیاه‌شناسی تفلیس در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای و فرودگاه تفلیس در فاصله ۱۵ کیلومتری از هتل قرار دارد.

هتل وی‌ای پی (Hotel VIP)

  • آدرس: Kote Apkhazi (Leselidze) Street 31, 0105 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، تراس، باغ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، اتاق‌های ضد صدا، شاتل هواپیمایی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، ترکی، آذربایجانی، گرجی، انگلیسی)

هتل وازی (Vazi Hotel)

هتل وازی (Vazi Hotel)

هتل وازی هتلی میان‌رده در تفلیس است که امکانات بی‌نظیری را به مهمانان خود ارائه می‌کند. این هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو ۲۰۰ متر فاصله دارد.

هتل وازی (Vazi Hotel)

اتاق‌های هتل دارای کفپوش، سیستم گرمایش و کمد لباس است و مجهز به تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم است.

هتل وازی (Vazi Hotel)

تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا تفلیس در ۲ کیلومتری از هتل قرار دارد و هتل تا فرودگاه بین‌المللی ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.

هتل وازی (Vazi Hotel)

  • آدرس: Isani Street 8, Avlabari, 0103 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۲ ستاره است و دارای ۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ خیابانی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی)

هتل تراس آولاباری بای لاگ (Terrace Avlabari Hotel By Log Inn)

هتل تراس آولاباری بای لاگ (Terrace Avlabari Hotel By Log Inn)

هتل تراس آولاباری بای لاگ هتلی میان‌رده است که در موقعیت عالی از شهر قرار دارد و امکانات خوبی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل تراس آولاباری بای لاگ (Terrace Avlabari Hotel By Log Inn)

اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، حمام اختصاصی و تلویزیون است؛ پذیرش در هتل به‌‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌پذیرد.

هتل تراس آولاباری بای لاگ (Terrace Avlabari Hotel By Log Inn)

رستوران هتل انواع غذاها را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

هتل تراس آولاباری بای لاگ (Terrace Avlabari Hotel By Log Inn)

فاصله هتل تا کلیسای سنت ترینیتی ۱۰ دقیقه پیاده، ایستگاه مترو آولاباری ۱۲ دقیقه پیاده، میدان آزادی ۱٫۲ کیلومتر و تئاتر روستاوِلی ۱٫۳ کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در ۱۳ کیلومتری هتل قرار دارد. منطقه آولاباری انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به غذای محلی، پیاده‌روی شهری و طبیعت است.

هتل تراس آولاباری بای لاگ (Terrace Avlabari Hotel By Log Inn)

  • آدرس: Elene Akhvlediani Khevi 32, Avlabari, 0101 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، تراس، پارکینگ خیابانی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه، رستوران، منوی ویژه کودکان، صبحانه در اتاق، اتاق وی آی پی، سویئت عروس، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی)

هتل توسکانو (Hotel Toscano)

هتل توسکانو (Hotel Toscano)

هتل توسکانو هتلی زیبا با باغی فوق‌العاده است که با توجه به هزینه‌ای که مهمانان پرداخت می‌کنند اقامتی بی‌نظیر را برای مسافران فراهم می‌کند و مهمانان در مدت اقامت خود حس آرامش و راحتی بسیاری در هتل خواهند داشت.

هتل توسکانو (Hotel Toscano)

اتاق‌های هتل بسیار شیک هستند و با وسایل مدرن مبله شده است. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمام اختصاصی است. پنجره‌ی اتاق‌های هتل بزرگ است و بعضی از آن‌ها به سمت باغ هتل باز می‌شوند.

هتل توسکانو (Hotel Toscano)

کافه هتل در باغ قرار دارد و انواع غذاهای اروپایی و گرجی را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

هتل توسکانو (Hotel Toscano)

تئاتر روستاولی در فاصله ۴٫۴ کیلومتری از هتل توسکانو قرار دارد، در حالی که میدان آزادی در ۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است. فرودگاه بین المللی تفلیس نیز در فاصله ۱۸ کیلومتری از هتل قرار دارد.

هتل توسکانو (Hotel Toscano)

  • آدرس: Sairme gora 4, Saburtalo, 0194 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، تراس، پارکینگ خیابانی، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه، رستوران، منوی ویژه کودکان، صبحانه در اتاق، اتاق وی آی پی، سویئت عروس، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، گرجی، انگلیسی)

هتل بیگ‌بای (Big Bay Hotel)

هتل بیگ‌بای (Big Bay Hotel)

هتل بیگ‌بای هتلی اقتصادی در تفلیس است که اتاق‌های بزرگ با دکوراسیونی ساده اما مرتب را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد. تمامی اتاق‌ها دارای حمام، تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت بی‌سیم است.

هتل بیگ‌بای (Big Bay Hotel)

مترو در نزدیکی هتل قرار دارد و مهمانان می‌توانند با خطوط مترو به دیگر بخش‌های شهر دسترسی داشته باشند.

هتل بیگ‌بای (Big Bay Hotel)

هتل از پارک آبی تفلیس ۲۰ دقیقه، استادیوم تفلیس ۵ دقیقه و فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۲۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل بیگ‌بای (Big Bay Hotel)

  • آدرس: Akaki Tsereteli Avenue 117 , Didube, 0119 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه، رستوران، نگهداری از کودک، سویئت عروس، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، گرجی، انگلیسی)

هتل رزیدنس هیل (Hotel Residence Hill)

هتل رزیدنس هیل (Hotel Residence Hill)

هتل رزیدنس هیل هتلی میان‌رده است که همانند دیگر هتل‌های نام‌برده خدمات مناسب و با کیفیتی را ارائه می‌دهد.

هتل رزیدنس هیل (Hotel Residence Hill)

اتاق‌های هتل که با وسایل ساده دکور شده، دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون به همراه سیستم تهویه است. اتاق‌های هتل با پنجره‌های بزرگی که دارد بسیار نورگیر است و بعضی از آن‌ها به سمت باغ باز می‌شوند یا نمایی شهری دارند.

هتل رزیدنس هیل (Hotel Residence Hill)

فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس ۴٫۸ کیلومتر و تئاتر روستاوِلی ۵ کیلومتر است. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در ۲۳٫۷ کیلومتری هتل قرار دارد. منطقه واکه انتخابی مناسب برای مسافران علاقه‌مند به گشت و گذار و کشف شهر قدیم و غذا است. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می‌کند، مناسب است.

هتل رزیدنس هیل (Hotel Residence Hill)

  • آدرس: Titsian Tabidze Street 110, Vake, 0162 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، استخر، ماساژ، سونا، بار، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه، رستوران، منوی ویژه کودکان، اتاق وی آی پی، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ترکی، روسی، گرجی، انگلیسی)

هتل دویسی (Hotel Doesi)

هتل دویسی (Hotel Doesi)

هتل دویسی هتلی ۳ ستاره در تفلیس است که علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که در مدت اقامت مسافران برای آنان فراهم می‌کند محوطه زیبایی پر از گل‌های رنگارنگ نیز در جلوی درب هتل دارد و فضایی فرح‌بخش را ایجاد کرده است.

هتل دویسی (Hotel Doesi)

اتاق‌های هتل بزرگ و با وسایلی کلاسیک مبله شده و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، یخچال، حمام اختصاصی و اینترنت بی‌سیم است.

هتل دویسی (Hotel Doesi)

تئاتر روستاولی در ۴ کیلومتری از هتل، تئاتر اپرا و باله تفلیس در فاصله ۳٫۳ کیلومتری، فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله ۱۲ کیلومتری از هتل قرار دارد.

هتل دویسی (Hotel Doesi)

  • آدرس: Doesi street 53, 0144 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (آلمانی، روسی، انگلیسی)

هتل وایت هاوس (White House Hotel)

هتل وایت هاوس (White House Hotel)

هتل وایت هاوس آخرین هتل از لیست هتل‌های ارزان و اقتصادی معرفی شده در تفلیس است که در نوع خدماتی که ارائه می‌دهد، دارای کیفیت مناسبی است.

هتل وایت هاوس (White House Hotel)

اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سشوار است و تمامی اتاق‌ها به اینترنت بی‌سیم دسترسی دارد.

هتل وایت هاوس (White House Hotel)

پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد؛ صبحانه روزانه برای مهمانان حاضر می‌شود و گزینه‌های متعددی برای وعده‌های ناهار و شام در رستوران‌های اطراف هتل وجود دارد. تئاتر روستاولی در ۸ کیلومتری از هتل، میدان آزادی در فاصله ۹ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۲۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل وایت هاوس (White House Hotel)

  • آدرس: Davit Rondeli  Street 12, 0159 Tbilisi City, Georgia
  • این هتل ۳ ستاره است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، باغ، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، اتاق خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صبحانه در اتاق، میز پینگ پنگ، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، خدمات اتوشویی، خدمات شستشو، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، شاتل هواپیمایی، خدمات تور، مکان مناسب برای سیگار کشیدن، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، کارمندان چند زبانه (اسپانیایی، روسی، گرجی، انگلیسی)

    هتل ارزان تفلیس

در این مقاله سعی شد تا بهترین هتل‌های ارزان و اقتصادی شهر زیبای تفلیس معرفی شود؛ بی‌شک تعداد این هتل‌ها بسیار بیشتر از آنچه ذکر شد است و ما سعی کردیم برترین آن‌ها را در نوع خدمات، کیفیت اتاق‌ها و موقعیت جغرافیایی که دارند برای شما دوستان عزیز کجارویی معرفی کنیم.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه