دستیابی هواپیمایی ویتنام به رکورد ۲۰۰ میلیون نفری انتقال مسافر

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
دستیابی هواپیمایی ویتنام به رکورد ۲۰۰ میلیون نفری انتقال مسافر

خطوط هواپیمایی ویتنام به رکود عجیب انتقال ۲۰۰ میلیون نفری انتقال مسافر دست پیدا کرد. این دستاورد توسط مقامات این کشور به شدت مورد توجه قرار گرفت.

شرکت هواپیمایی ویتنام برای رسیدن به دستاورد بزرگ، انتقال ۲۰۰ میلیون نفری مسافر جشن و مراسم ویژه‌ای برگزار کرد. این دستاورد عظیم حاصل دو دهه تلاش و توسعه از زمان تأسیس این شرکت هواپیمایی است. در این مراسم از نفر ۲۰۰ میلیون‌امین مسافر هواپیمایی ویتنام استقبال شد. این مراسم با حضور مقامات ارشد وزارت حمل و نقل، نمایندگان فرودگاه ویتنام و کارمندان شرکت هواپیمایی ویتنام برگزار شد.

هواپیمایی ویتنام

در این مراسم از سه مسافر ویژه؛ نفر ۲۰۰ میلیون ام، ۱۹۹,۹۹۹,۹۹۹ ام و ۲,۰۰۰,۰۰۱ ام مسافر این خط هواپیمایی استقبال شد. اسامی این سه نفر به ترتیب Nguyen Truong Chinh و Ngo Huy Hoang و Phan Thi Thu Hang است که با پرواز شماره VN223 از هانوی به شهر هوشی مین در فرودگاه بین المللی Tan Son Nhat فرود آمدند.

خطوط هواپیمایی ویتنام طی دو دهه تلاش در زمینه حمل و نقل هوایی و انجام ۱٫۶ میلیون پرواز به رکورد ۲۰۰ میلیون نفری انتقال مسافر دست پیدا کرد.

در این مراسم، Duong Tri Thanh، رئیس شرکت هواپیمایی ویتنام، گفت: این دستاورد بدون تردید حاصل؛ اعتبار، اعتماد به نفس و حمایت شرکت هواپیمایی و مشتریان ارزشمند داخلی و بین‌المللی ما است.

هواپیمایی ویتنام

این رویداد زیبا با استقبال گرم از ۲۰۰ میلیون‌امین مسافر، قدردانی ما را نسبت به مشتریانی که اعتماد دارند و تصمیم می‌گیرند با ما پرواز کنند، نشان می‌دهد. ازاین‌رو، ما برای ادامه کار متعهد هستیم و تلاش می‌کنیم تا تمام نیازهای مشتریان‌مان را برآورده کنیم.

در طول سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۷، هواپیمایی ویتنام ۱٫۶ میلیون پرواز امن و داخلی و بین‌المللی را انجام داده که ۲۰۰ میلیون مسافر را حمل کرده که رشد متوسط سالانه آن ۱۱ درصد است.

در این رویداد، هواپیمایی ویتنام که توسط جوایز جهانی سفر، به عنوان خطوط هوایی پیشرو آسیا به رسمیت شناخته شده است، پروژه‌ی «پرواز عشق» را به‌طور رسمی آغاز می‌کند که راه‌حل‌های بالقوه‌ای را برای کمک به دیگران برای ایجاد زندگی بهتر ارائه می‌دهد. هواپیمایی ویتنام پشتیبان بلیت‌های این پروژه است.

مسئولیت اجتماعی یکی از اولویت‌های مهم هواپیماهای ویتنام است.

Duong Tri Thanh تأکید کرد:

پرواز عشق با مأموریت بهبود زندگی مردم و کمک به توسعه جامعه متولد شده است.

در آینده نزدیک، با کمک همه کارمندان هواپیمایی ویتنام، پروازهای عشق با فعالیت‌های معنی‌دارتر و ایجاد یک جامعه توسعه‌یافته پایدار گسترش خواهد یافت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه