تورهای مسافرتی را با آژانس سفرگشت تجربه کنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴
تورهای مسافرتی را با آژانس سفرگشت تجربه کنید

تور بالی، تور ایتالیا، تور مالدیو، تور ویتنام و تور سریلانکا را با آژانس مسافرتی سفرگشت تجربه کنید.

تور بالی

تور بالی

کشور اندونزی دارای ۱۷ هزار و ۵۰۰ جزیره است بالی زیباترین و مشهورترین جزیره در کشور اندونزی است. جزیره بالی در جنوب خط استوا قرار گرفته است و آب و هوای استوایی و معتدل دارد. به‌دلیل زیبایی‌های بی‌نظیر بالی، صخره‌های شگفت انگیز، آتشفشان‌ها، جنگل‌ها، زیبایی‌های حیرت‌انگیر و همچنین استراحتگاه‌های لوکس، هر سال گردشگران زیادی ??? ???? را برای مسافرت انتخاب می‌کنند. ????? ??????? ??????، مجری تخصصی تورهای اروپا و جنوب شرق آسیا، تور بالی را با خدمات برتر ارائه می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری تور بالی

جزیره بالی به سبب زیبایی خارق‌العاده به جزیره خدایان معروف است. تور بالی از زیباترین تورهای دنیا است و بالی زیباترین جزیره در ???? ??????? است که با وجود زیبایی و مکان‌های دیدنی شگفت‌انگیز انسان را متحیر می‌کند. سواحل شنی و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه‌ها، آتشفشان‌های فعال باشکوه، غارهای مرموز و جنگل‌های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات‌وحش عجیب و غریب قرار گرفته است.

دریاچه باتور، باتوبلان، کاخ‌های تاریخی، موزه‌های مختلف، آتشفشان کینتامانی، پارک آبی بالی و بسیاری جاذبه‌های گردشگری دیگر بالی را از سایر تورها متمایز کرده است.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

ایتالیا کشوری توسعه یافته در جنوب قاره اروپا است. پایتخت کشور ایتالیا رم است و به‌عنوان پایتخت امپراتوری بوده و از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان است. آب و هوای کشور ایتالیا معتدل است. ??? ??????? با توجه به تمدن و فرهنگ کهن و آثار باستانی مورد توجه بسیاری از توریست‌ها و گردشگران قرار گرفته است.

جاذبه‌های گردشگری در تور ایتالیا

رم پایتخت امپراتوری و پایتخت ایتالیا از زیباترین شهرهای ایتالیا است. شهر ونیز، شهر روی آب، موزه‌های باستانی، دریاچه کومو، برج پیزا و بسیاری مناطق گردشگری متفاوت دیگر تور ایتالیا را مورد توجه بسیاری از توریست‌ها قرار داده است.

تور مالدیو

تور مالدیو

مالدیو کوچک‌ترین کشور قاره آسیا و کشوری در اقیانوس هند است. پایتخت مالدیو شهر ماله است. ???? ?????? از جزایر کوچک و متعددی تشکیل شده و به‌دلیل وجود استراحتگاه‌های لوکس و زیبایی‌های جزیره، تور مالدیو نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین تورها در صنعت گردشگری به شمار می‌رود.

جاذبه‌های گردشگری تور مالدیو

شهر ماله پایتخت مالدیو از زیباترین مناطق توریستی و گردشگری به شمار می‌رود. سواحل شنی و مرجانی، مزراع زیبای پله پله برنج در دامنه‌ها، آتشفشان‌های فعال باشکوه، غارهای مرموز و جنگل‌های بارانی گرمسیری شاداب وجود دارد که در کنار نمایشگاهی از جانوران و حیات وحش عجیب و غریب قرار گرفته است. ??? ?????? را با آژانس مسافرتی سفرگشت تجربه کنید.

??? ??????

تور ویتنام

ویتنام کشوری در جنوب شرق آسیا در امتداد دریای چین و اقیانوس آرام است. پایتخت کشور ویتنام هانوی و آب و هوای ویتنام استوایی است. ویتنام سال‌ها در جنگ با استعمارگران بوده و در مقابل آن‌ها به پیروزی رسیده است. ??? ?????? با مناظر طبیعی زیبا در این کشور و ساحلی که به‌دلیل آب و هوای متفاوت مناطق مختلفش، پوشش گیاهی متنوعی را نیز تجربه می‌کند، از عوامل تاثیرگذار بر گردشگری این کشور است.

جاذبه‌های گردشگری در تور ویتنام

کشور زیبای ویتنام با با زیبایی‌های متفاوت و گردشگری‌های بی‌نظیرش سالانه توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند. دلتاهای حاصلخیز، دره‌های زیبا، طبیعت فوق‌العاده زیبا و سواحل بی‌نظیرش تور ویتنام را مورد توجه توریست‌ها قرار داده است. از معروف‌ترین و زیباترین مراکز گردشگری ویتنام می‌توان شهر دالات، شهر هوشی مین، خلیج هالانگ، مجموعه سیکس سنز کان، مای سان، نهاترانگ، ساپا و بسیاری مناطق دیگر را نام برد.

تور سریلانکا

تور سریلانکا

سریلانکا یا به عبارتی مروارید اقیانوس هند در جنوب کشور هند قرار دارد. پایتخت سیاسی کشور سریلانکا کوته و پایتخت تجاریش شهر کلمبو است. ??? ???????? امروزه به‌دلیل آب و هوای استوایی و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته و سالانه افراد زیادی تور سریلانکا را برای سفر انتخاب می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری در تور سریلانکا

???? ???????? دارای خارق‌العاده‌ترین سواحل دنیا است. در تور سریلانکا از هر جهت سواحل زیبا و شگفت‌انگیز را می‌توان دید. آمار سفر به سریلانکا روزبه‌روز در حال افزایش است. صخره‌های زیبا و آبشارهای شگفت‌انگیز از برترین زیبایی‌های سریلانکا است. پارک ملی یالی، صخره سیگیریا، ساحل مونت لاویانا، شهر کندی و بسیاری جاذبه‌های گردشگری دیگر را می‌توان با تور سریلانکا سفرگشت تجربه کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه