وزیر گردشگری اندونزی در برنامه اندونزی شگفت‌انگیز در لندن شرکت کرد

محبوبه حسنی
محبوبه حسنی چهار شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۴
وزیر گردشگری اندونزی در برنامه اندونزی شگفت‌انگیز در لندن شرکت کرد

اندونزی تصمیم گرفته است برنامه‌ی تشویقی را با عنوان Wonderful Indosia در لندن برگزار کند تا بتواند صنعت گردشگری این کشور را تقویت کند.

مقامات اندونزی تصمیم گرفته‌اند با برگزاری برنامه‌های تشویقی صنعت گردشگری این کشور را تقویت کرده و با جذب گردشگران جدید، درآمد خود را از این صنعت تقویت کند. به‌تازگی برنامه‌ای به نام «اندونزی شگفت‌انگیز»، در لندن برگزار شده است که «عارف یحیی» (Arief Yahya)، وزیر گردشگری اندونزی نیز در این برنامه شرکت کرد.

عارف یحیی، در مراسم ضیافت شام ویژه‌ی شرکت‌کنندگان این برنامه در لندن حاضر شد. این مراسم یک روز قبل از آغاز سی‌و‌هفتمین دوره‌ی World Travel Market لندن برگزار شد.

وزیر گردشگری اندونزی، در جمع حاضرین ضیافت شام در کنار «طالب رفایی» (Taleb Rifai)، نماینده‌ی ارشد سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل و «ریچارد کوئست» (Richard Quest)، یکی از مدیران «خبرگزاری سی‌ ان‌ ان» (CNN news)، نشسته بود. در ادامه عارف یحیی یادداشتی را با مضمون زیر با طالب داد که تا پایان سال جاری دوره‌ی فعالیت او به پایان می‌رسد.

من از طالب رفایی تشکر می‌کنم که با سیاست‌های خود در رونق و پیشرفت صنعت گردشگری در دنیا تلاش زیادی کرده است.

پیش از این مراسم، عارف به دیدار دفتر جدید سفارت اندونزی در لندن رفته بود و علاوه بر آن، در جریان فعالیت‌های تشویقی برگزار شده در لندن قرار گرفت.

در بازه‌ی زمانی ماه‌های اکتبر تا نوامبر، کمپین‌های اندونزی شگفت‌انگیز، روی سه بیلبورد اصلی لندن نصب شد. از روز ۱۶ اکتبر به بعد نیز ۱۸۰ دستگاه اتوبوس ویژه‌ی این برنامه، با رنگ‌آمیزی مخصوص کمپین Wonderful Indosia فعالیت خود را آغاز کرد.

اندونزی در جریان برنامه‌ی World Travel Market 2017 در لندن با ۵۰ بسته‌ی پیشنهادی ویژه، از مقاصد و جاذبه‌های گردشگری نظیر «معبد بوروبودور» (Borobudur Temple)، «بالی» (Bali)، «کومودو» (Komodo)، «دریاچه‌ی توبا» (Lake Toba) و «جزیره‌ی راجا آمپات» (Raja Ampat)، حاضر شده بود.

به گفته‌ی ویر کشور اندونزی، انگلیس بیشترین تعداد مسافران اروپایی به اندونزی را به خود اختصاص داده‌اند.

مطالب مرتبط:

منبع thejakartapost

دیدگاه