هتل های چابهار

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های چابهار

چابهار، تنها بندر اقیانوسی ایران در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند و در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان است که در بیشتر سال، آب و هوایی بهاری، معتدل و مطبوع دارد. هر سال، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری از این بندر بازدید می‌کنند. جاذبه‌های شگفت‌انگیز طبیعی و تاریخی مانند کوه‌های مینیاتوری (مریخ زمین)، تالاب لیپار، درخت ۵۰۰ ساله مکرزن (مشهور به انجیر معابد)، غارهای بان مسیتی، کوه‌های گِل افشان، منطقه حفاظت شده گاندو، بندر گواتر، خلیج پزم و قلعه پیروز گت، سواحل بکر و بی‌بدیل در کنار مراکز خرید بزرگ در منطقه آزاد تجاری، چابهار را تبدیل به یک مقصد گردشگری مهم در ایران کرده‌اند که هر فردی باید حداقل یک بار به آن سفر کند.

چابهار یا چهار بهار، بهشت گمشده و ناشناخته ایران به‌اندازه جزایر مشهور کیش و قشم، هتل ندارد؛ اما هتل‌های خوب و مجهز و همچنین اقامتگاه‌ها و هتل آپارتمان‌های مناسبی در این بندر وجود دارند که اقامتی دلچسب و مفرح را به شما عرضه می‌کنند. در نظر داشته باشید که بیشتر گردشگران در فصل پاییز و زمستان به چابهار می‌روند؛ زیرا هوا در بهار و تابستان، شرجی است و رطوبت بالایی دارد؛ به همین دلیل بهتر است که در فصل داغ گردشگری، رزرو هتل خود را به لحظه‌های پایانی موکول نکنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هتل‌های چابهار آشنا شوید.

چابهار

منبع عکس: freena.ir

با بهترین هتل‌های چابهار آشنا شوید:

هتل لیپار

هتل لیپار

منبع عکس: hotelyar.com

هتل لیپار، تنها هتل پنج ستاره چابهار است؛ البته هتلی به نام هتل پنج ستاره سدس نیز در این شهر در حال احداث است. اتاق‌های این هتل سه طبقه در ساحل دریای نیلگون عمان، چشم‌اندازی زیبا به باغ و دریا دارند و شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و همچنین سوئیت‌های دوخوابه رویال و یک خوابه چهارتخته با امکانات کامل می‌شوند. از جمله امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لیپار می‌توان به تلویزیون، حمام مجهز به وان، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت و مینی بار اشاره کرد.

رستوران هتل لیپار روی بام هتل، یکی از مشهورترین رستوران‌های چابهار است که در فضایی بی‌نظیر با چشم‌اندازی خارق‌العاده از دریا با سرآشپزی حرفه‌ای و مجرب لذیذترین غذاهای بین‌المللی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. فاصله کوتاه با مراکز خرید مشهور چابهار مانند فردوس، صالحیار، صدف، ابریشم و بازار طلا و همچنین دسترسی آسان به ساحل برای تماشای امواج نقره‌ای رنگ دریای عمان از امتیازات این هتل به شمار می‌آیند. چایخانه سنتی و کافی‌شاپ در لابی و همچنین پارکینگ، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی‌ سرویس، خدمات ویژه معلولان، مجموعه ورزشی شامل باشگاه بدن‌سازی، سالن بیلیارد، استخر، سونا و فضای سبز از امکانات هتل لیپار هستند. 

هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار

منبع عکس: lalehhotels.com

هتل چهار ستاره بین‌المللی لاله عضوی از مجموعه زنجیره‌ای هتل‌های بین‌المللی لاله است که در حاشیه دریای نیلگون عمان در چابهار قرار دارد

هتل چهار ستاره بین‌المللی لاله عضوی از مجموعه زنجیره‌ای هتل‌های بین‌المللی لاله است که در حاشیه دریای نیلگون عمان در منطقه‌ای آرام و زیبا در بندر چابهار قرار دارد. هتل لاله با  ۳۸ باب اتاق و سوئیت در زمینی به وسعت ۲۷,۰۰۰ متر مربع با زیر بنای حدود ۶۰۰۰ متر مربع در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۸۶ احداث و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ انجام شد. این هتل دو طبقه در نزدیکی منطقه آزاد و مراکز خرید چابهار، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی از جمله اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته، سوئیت‌های یک خوابه دوتخته و دو خوابه رویال چهار تخته دارد که به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع و اینترنت پر سرعت مجهز هستند. سوئیت‌های هتل لاله چابهار بزرگ هستند و هال، پذیرایی و اتاق خواب دارند.

امکانات تفریحی و ورزشی مثل استخر، جکوزی و سونا، رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ دریایی و با ظرفیت ۸۰ نفر، کافی‌شاپ، پارکینگ، غرفه‌های تجاری، یک فروشگاه صنایع دستی برای خرید سوغات چابهار و فضایی سرسبز برای پیاده‌روی و هواخوری، خدمات پزشکی، صبحانه رایگان، لابی بزرگ، سالن همایش، تور گشت در منطقه آزاد چابهار، برنامه بازدید از مراکز خرید، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و اسکله ماهیگیری و پارکینگ با ظرفیت ۳۰ دستگاه خودرو از جمله امکانات هتل لاله چابهار هستند. این هتل به تالاب لیپار، گل فشان سنگ، کوه‌های مینیاتوری، سواحل صخره‌ای، روستای گردشگری تیس، مقبره غلام رسول و منطقه حفاظت‌‌ شده گاندو نزدیک است و به همین دلیل، یکی از پرطرفدارترین هتل‌های این بندر به شمار می‌آید.

هتل فردوس چابهار

منبع عکس‌ها: ferdowshotel.com

هتل چهار ستاره بین‌المللی فردوس در سال ۱۳۹۵ در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد. این هتل دو طبقه نوساز با ۸۸ واحد اقامتی، دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته معمولی و VIP، سه تخته و چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه دو تخته و دو خوابه چهار تخته با امکانات رفاهی نظیر روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، میز تحریر، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و قفل کارتی هوشمند درب اتاق است و مکانی مناسب برای اقامت خانوادگی و دو نفره به شمار می‌آید. فاصله کم هتل فردوس چابهار تا ساحل دریای عمان، دانشگاه علوم دریانوردی و دانشگاه بین‌المللی چابهار از مزایای این هتل هستند.

هتل فردوس چابهار، هتلی با امکانات مدرن است که در میان آن‌ها می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، چای باغ سنتی در فضای روباز و سرسبز، پارکینگ، تاکسی سرویس، اتاق بازی کودکان، غرفه‌های تجاری، اتاق ماساژ، مدرسه غواصی، لابی، آسانسور ، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، خدمات تور ، شبکه پخش فیلم، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

هتل شاهان چابهار

منبع عکس‌ها: shahanhotel.com

هتل بین‌المللی شاهان در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در در خیابان مولوی  افتتاح شده است و یکی از نوسازترین هتل‌های چابهار به حساب می‌آید

هتل بین‌المللی شاهان در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در در خیابان مولوی  افتتاح شده است و یکی از نوسازترین هتل‌های چابهار به حساب می‌آید؛ البته فاز دوم این هتل در دو طبقه نیز در حال احداث است و در پایان احداث، این مجموعه دارای ۹۳ مکان اقامتی خواهد شد. فاز اول این هتل چهار ستاره، ۵۸ باب واحد اقامتی در یک طبقه دارد که شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سه تخته و سوئیت‌های سه، چهار و پنج تخته با امکاناتی چون مبلمان، دراور، یخچال، تلویزیون، حمام مجهز، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی‌سیم، صبحانه، روم سرویس و سیستم تهویه مطبوع می‌شوند.

رستوران سنتی و فضای باز با ظرفیت ۳۰۰ نفر، کافی‌شاپ  با ظرفیت ۴۰ نفر، فست فود، چایخانه سنتی با ظرفیت ۹۰ نفر، پارکینگ، نمازخانه، اعلام حریق، لاندری، فضای سبز، تاکسی سرویس، پارک کودک، استخر، باشگاه بیلیارد و اتاق ماساژ، تالار، سالن کنفرانس و همایش، پرسنلی مجرب و کارآزموده مسلط به زبان عربی، انگلیسی و اردو و پذیرش ۲۴ ساعته، هتل شاهان چابهار را تبدیل به هتلی با امکانات مناسب برای اقامت کرده‌اند. این هتل تا دریا و ساحل، حدود ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد و به منطقه آزاد تجاری، بازار سنتی چابهار و مراکز خرید نیز نزدیک است.

هتل ونوس چابهار

هتل ونوس چابهار

منبع عکس: ariabooking.ir

هتل ساحلی سه ستاره ونوس چابهار در کنار ساحل دریای عمان در محوطه وسیع و آرام دانشگاه علوم دریایی چابهار در سال ۱۳۸۵ بنا شد و در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دو طبقه دارای ۲۷ باب واحد اقامتی از جمله اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های چهار نفره است که پنجره برخی از آن‌ها به دریا باز می‌شود و همه به روم سرویس، صبحانه، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام و سیستم گرمایش و سرمایش مجهز هستند.

هتل ونوس امکانات و خدمات کاملی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد؛ امکاناتی چون پارکینگ روباز، رستوران و کافی‌شاپ رو به دریا، رمپ ویژه توان‌یابان، ترانسفر رفت و برگشت، آلاچیق تفریحی، قایق تفریحی، خدمات آژانس مسافرتی، لابی، اینترنت، تاکسی سرویس، ساحل اختصاصی و پرسنلی مجرب.

هتل آذین چابهار

هتل آذین چابهار

عکاس: نامشخص

هتل سه ستاره آذین در بلوار قدس چابهار در آذر ماه سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل سه طبقه دارای ۲۲ باب اتاق در طبقات همکف تا دوم با امکاناتی چون بالکن‌، صبحانه، اینترنت با حجم محدود، مبلمان، یخچال، مینی بار، تلویزیون، کمد دیواری، میز تحریر، رخت آویز، دراور، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است. فاصله اندک (حدود ۱٫۵ کیلومتر) تا دریای عمان و اسکله شهید بهشتی و فضای تمیز و نو از جمله امتیازات این هتل هستند. 

صبحانه رایگان هتل آذین شامل پنیر، کره، مربا، شیر، آب‌میوه، عسل، گوجه‌فرنگی، خیار، عدسی و لوبیا و همچنین سوسیس، املت، نیمرو یا تخم‌مرغ آب‌پز می‌شود و با وجود اینکه آن‌چنان متنوع نیست، از محصولات تازه تهیه شده است. این هتل مجهز به امکاناتی چون پرسنل مهمان‌نواز، گشت نیم‌روز دور بندر چابهار، رستوران در طبقه همکف با ظرفیت ۶۰ نفر، کافی‌شاپ واقع در سالن صبحانه‌خوری با ظرفیت ۶۰ نفر و با امکان سرو نوشیدنی‌های گرم و سرد، چایخانه سنتی، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو، آسانسور، تاکسی سرویس، کرایه خودرو با راننده، لاندری، فتوکپی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان است.

هتل سپیده چابهار

هتل سپیده چابهار

منبع عکس: hermes724.com

هتل دو ستاره سپیده چابهار در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و جهت بهبود سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دو طبقه با داشتن فضاهای اقامتی متنوع (۵۰ باب اتاق) از جمله اتاق تک نفره، اتاق دو نفره، اتاق سه نفره، اتاق چهار نفره با چیدمان جدید و شیک و امکانات رفاهی مناسب و با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و آموزش دیده، یکی از بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در چابهار است. هتل سپیده چابهار در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی آسانی به مراکز مهم اداری و تجاری، بازار سنتی و سواحل زیبای این بندر را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این هتل، ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ نفر را دارد.

در اتاق‌های هتل سپیده چابهار تهویه مطبوع، یخچال، کمد لباس، رخت آویز، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مبلمان، آباژور، حمام و لوازم بهداشتی تعبیه شده‌اند و نظافت نیز هر روز به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد. از امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، لابی، خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات تور، ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی، خدمات پزشکی، خشکشویی، رستوران واقع در طبقه همکف با ظرفیت ۱۵۰ نفر، کافی‌شاپ، اینترنت، فضای سبز، نمازخانه و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰ خودرو اشاره کرد.

هتل آپارتمان شوهاز چابهار

هتل آپارتمان شوهاز چابهار

عکاس: نامشخص

هتل آپارتمان شوهاز چابهار، یکی از هتل‌های نوساز این بندر است که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این هتل آپارتمان سه طبقه در مرکز شهر چابهار در بلوار امام خمینی به دریا نزدیک است و شما با اقامت در آن به‌راحتی می‌توانید به ساحل، سایر امکانات تفریحی و دیدنیهای چابهار دسترسی داشته باشید. هتل سه طبقه شوهاز چابهار، امکاناتی چون پارکینگ رایگان البته با ظرفیت محدود، صندوق امانات، کپسول‌های آتش‌نشانی در راهروها، خدمات نظافت روزانه، اینترنت بی‌سیم، وسایل سرمایشی، آسانسور و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات دارد.

۳۰ باب واحد اقامتی در هتل آپارتمان شوهاز وجود دارند که شامل سوئیت‌های ۶۰ متری با سیستم تهویه مطبوع، تختخواب دبل، سرویس بهداشتی مستقل، اسپیلت و یخچال (ظرفیت ۶ نفر) و واحدهای یک خوابه ۹۰ متری با دو تخت دبل و سینگل و سه تخته سینگل، سرویس بهداشتی مستقل، اسپیلت و یخچال (ظرفیت هفت نفر) می‌شوند. تمام واحدهای این هتل دارای مبلمان و مجهز به تلویزیون و آشپزخانه با وسایلی چون اجاق گاز، ماهیتابه و فلاسک هستند تا گردشگران بتوانند در زمان اقامت برای خود پخت و پز کنند. هتل آپارتمان شوهاز رستوران ندارد؛ اما به رستوران‌های سنتی و فست فود بسیار نزدیک است. البته در این هتل، صبحانه‌ای بسیار خوشمزه شامل چای، شیر، آب‌میوه، املت و تخم‌مرغ، پنیر و غیره به‌صورت سرو در اتاق‌ها در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

هتل آپارتمان گدروشیا

هتل آپارتمان گدروشیا

عکاس: نامشخص

هتل آپارتمان چهار ستاره گدروشیا، هتلی ایدئال و مناسب برای علاقه‌مندان به مراکز خرید است

هتل آپارتمان چهار ستاره گدروشیا، هتلی ایدئال و مناسب برای علاقه‌مندان به مراکز خرید است؛ زیرا درست در مقابل بازار سنتی در مرکز بندر چابهار قرار دارد. این هتل از واحدهای اقامتی مبله و شیک (۲۰ اتاق شامل سوئیت‌های یک خواب دو تخته، یک خواب سه تخته، دو خواب چهار تخته و دو خواب ۶ تخته) با امکانات کامل و مطلوب نظیر تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد، میز آرایش، تخت‌های گرم و نرم، یخچال، کتری برقی، تمام لوازم آشپزی مورد نیاز و لوازم گرمایشی و سرمایشی تشکیل شده است و تنها یک کیلومتر با ساحل فاصله دارد. 

هتل آپارتمان گدروشیا با جاذبه‌های چابهار مانند کوه‌های مریخی، غار تاریخی معبد بان مسیتی، کوه‌های تاریخی شهبازبند، قلعه پرتغالی‌ها و روستای تیس نیز فاصله چندانی ندارد و به همین دلیل در بین گردشگران، بسیار محبوب است. رستوران، نمازخانه، سالن ورزشی، تاکسی سرویس ۲۴‌ ساعته، لابی، آسانسور، صندوق امانات، سرویس‌ خشکشویی، پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، اجاره خودرو، اینترنت در لابی و مرکز خرید برای خرید سوغاتی و یادگاری از جمله امکانات هتل آپارتمان گدروشیا هستند. صبحانه خوشمزه این هتل آپارتمان شامل حلوا شکری، آب‌میوه، چای، پنیر، خامه، شیر، نان ایرانی، کره، عسل و مربا است.

هتل آپارتمان گل سرخ چابهار

هتل آپارتمان گل سرخ چابهار، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های چابهار است که امکانات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. این هتل با ۱۳ سوئیت شامل سوئیت‌های یک خوابه دو نفره و سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره در خیابان حافظ قرار دارد و مجهز به پارکینگ است. 

پرسش‌های متداول

تنها هتل پنج ستاره چابهار کجاست؟

هتل لیپار

کدام جاهای دیدنی چابهار در جوار هتل لاله قرار دارند؟

تالاب لیپار، گل فشان سنگ، کوه‌های مینیاتوری، سواحل صخره‌ای، روستای گردشگری تیس، مقبره غلام رسول و منطقه حفاظت‌‌ شده گاندو

نزدیک‌ترین هتل به دانشگاه علوم دریانوردی و دانشگاه بین‌المللی چابهار کجاست؟

هتل بین‌المللی چهار ستاره فردوس

نردیک‌ترین هتل به اسکله شهید بهشتی کجاست؟

هتل سه ستاره آذین

نویسنده: نگین توکلی